וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי גנון: "החלטתי לפרוש מכדורגל"

19.6.2012 / 8:40

בגיל 36 ואחרי 17 עונות בליגת העל, המגן השמאלי החליט לתלות את הנעליים: "קשה לעכל. מקווה להמשיך בכדורגל"

בגיל 36 ולאחר קריירה ארוכה, שכללה את מחלקת הנוער של מכבי חיפה, שנתיים בבית"ר ירושלים ועשור בקבוצתו הנוכחית מכבי פתח תקוה, החליט המגן קובי גנון לפרוש מכדורגל, כך נודע לוואלה! ספורט.

ההחלטה התקבלה לאחר שהמגן נפגש בימים האחרונים עם רופאים מומחים, בעקבות פגיעה חמורה בסחוס. הרופאים המליצו לגנון לפרוש לאחר שנערכו מספר בדיקות והיום (שלישי) התקבלה ההחלטה הסופית של המגן, שאף הודיע לחלק מחבריו במכבי פתח תקוה כי הוא תולה את הנעליים. בכך, מצטרף גנון לשחקן אחר מהקבוצה שכבר הודיע לקראת סיום העונה על פרישה מכדורגל, המגן אורי אוזן.

"אחרי קריירה ארוכה של 17 שנה בליגת העל, החלטתי לפרוש מכדורגל", אישר גנון את הידיעה, "רציתי מאוד להמשיך לשחק, אבל הפציעה הייתה אחת הסיבות שהובילו אותי להחלטה. קשה לעכל מפעל חיים שהתחלת למנף בגיל תשע. אני מודה לאלוקים שנתן לי את הזכות לעסוק במקצוע הזה ולמשפחה שתמכה בי לאורך כל הדרך. עזבתי את קריירת המשחק, אבל לא את הכדורגל. אני מקווה להמשיך במקצוע גם בשנים הבאות".

גנון נחשב לאורך השנים לאחר המגנים היציבים בישראל. הוא גדל במכבי חיפה, בה שיחק תחילה כחלוץ ובעונת 1995/6 הצטרף לקבוצת הבוגרים והוסב לעמדת המגן השמאלי על ידי גיורא שפיגל. הוא זכה בגביע המדינה עם קבוצת הנוער ורשם בקבוצה הבוגרים 37 הופעות בכל המסגרות. עונה לאחר המעבר מהנוער לבוגרים, ב-1997/98, עבר גנון להפועל בית שאן ומשם הגיע להפועל כפר סבא. עונה לאחר מכן נדד לבית"ר ירושלים, אליה הושאל במשך שנתיים, ובשנת 2001 כרטיסו נרכש על ידי משפחת לוזון והשחקן עבר למכבי פתח תקוה. גנון נכלל לפני מספר שנים בנבחרת העונה של ליגת העל והגיע עם פתח תקוה לשלב הבתים של גביע אופ"א, תחת הדרכתו של גיא לוזון.

  • עוד באותו נושא:
  • קובי גנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully