וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "אם נתבקש, נפרוש מהיורו"

בעקבות פרשת הטיית המשחקים, מאמן איטליה הדהים: "יש דברים יותר חשובים בעיניי". בופון חשוד בהימורים לא חוקיים

חקירת המשטרה בפרשת "ההימור האחרון" ממשיכה להעסיק את נבחרת איטליה. המאמן צ'זארה פראנדלי הצהיר במפתיע כי הנבחרת תפרוש מהאליפות אם תתבקש: "אם יגידו לנו שזה ישרת את טובת הכדורגל, זו לא תהיה בעיה. זו לא בעיה עבורי. יש דברים חשובים יותר בעיניי".

פראנדלי המשיך: "אני לא אוהב מסעות צלב. אני מעדיף להתמודד ישירות עם דברים ולא להביע עמדה בלי לחשוב על ההשלכות. אני תמיד רוצה לדבר רק על כדורגל, אבל מה שקורה עכשיו מחייב אותי להתנהג אחרת. השחקנים שמעורבים בחקירה לא חלק מסגל הנבחרת ליורו".

כזכור, ביום שני בבוקר נעצרו 19 בני אדם בחשד להטיית משחקים, בין היתר בליגה הבכירה. החוקרים הגיעו עם צו חיפוש לחדרו של המגן דומניקו קרישיטו, ששוחרר מיד מהסגל. הבלם לאונרדו בונוצ'י, ששמו הוזכר בפרשה, נכלל בסגל לאחר שהתברר כי הוא אינו בין החשודים.

קרישיטו הזועם אמר הבוקר (שישי): "לא עשיתי דבר רע בימי חיי, אין לי קשר לפרשה ולא אהיה שעיר לעזאזל. אני המום ממה שקרה, אבל הייתי מוכן לצאת לאליפות. התובעים אמרו לעורכי הדין שלי שלא אוזמן לחקירה בקרוב ואין בעיה שאצא לאליפות. צילמו תמונה שלי עם אוהדים לפני שנה. זה מוכיח שנעשה משהו לא חוקי?"

הצרות והשמועות לא עוזבות את המחנה האיטלקי ואתמול פורסם בארץ המגף כי גם ג'אנלואיג'י בופון ייחקר לאחר שהעביר תשלומים בסכום כולל של 1.5 מיליון יורו לסוכן הימורים. ראוי להדגיש כי לא מדובר בחלק מהפרשה המדוברת וכי בשלב זה לא ברור האם בופון אכן ביצע עבירה על החוק. כשחקן נבחרת, לבופון אסור להמר על משחקי כדורגל רשמיים, אבל מותר לו להמר על ענפי ספורט נוספים. "בופון בור חזק עם אישיות גדולה", אמר פראנדלי. "למרות זאת, הדברים שקורים יכולים להשפיע גם עליו".

איטליה תפגוש הערב בציריך את רוסיה (21:45, שידור ישיר בערוץ 9) במשחק ההכנה האחרון לפני יורו 2012.

איך תשפיע הפרשה על סיכויי איטליה ביורו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully