וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "שגיתי הרבה, מעולם לא שיחקתי כך"

האמריקנית הגיבה להדחה מהרולאן גארוס על ידי רזאנו: "אני מכירה את הסיפור שלה, בסדר, לכל אחד יש את הסיפור שלו"

אחת הסנסציות הגדולות בתולדות הרולאן גארוס ואולי בכלל בטניס התרחשו הערב (שלישי) כשסרינה וויליאמס הודחה בסיבוב הראשון בפריס. האמריקנית, המדורגת במקום החמישי בעולם, הפסידה 4:6, 7:6 (5), 6:3 לווירג'ין רזאנו, המדורגת במקום ה-111 בעולם. לסרינה זהו הפסד ראשון אי פעם בסיבוב ראשון של גרנד סלאם בטורניר ה-47 בקריירה המפוארת שלה.

"אני תמיד מעט עצבנית, בכל משחק שאני משחקת בו, ואני חושבת שגם זה קצת בריא", אמרה וויליאמס בסיום ולאחר שמיררה בבכי לאחר שובר השוויון במערכה השנייה, "אני חושבת שזה נורמלי. כמובן שהייתי מעט עצבנית, אבל זה לא תירוץ. אלה החיים. הדברים יכלו להיות הרבה יותר גרועים. לא היו לי שישה חודשים הכי קלים, אבל אני יודעת להתמודד עם זה. אני לא מאושרת, בשום אופן. פשוט אני חושבת שדברים יכולים להיות גרועים יותר".

סרינה המשיכה לבכות את ההדחה ואמרה: "ביצעתי הרבה שגיאות. פשוט לא שיחקתי בצורה בה אני מתאמנת. מעולם לא שיחקתי כך בעבר". וויליאמס התייחסה לסיפורה המרגש של רזאנו, שחוותה טרגדיה בשנה שעברה כשארוסה מת: "כן, אני מכירה את הסיפור שלה ובעלה. לכל אחד מאיתנו יש את הסיפור שלו. אני מתכוונת, אני כמעט מתתי ו-ונוס נלחמה בעצמה. אז אתם יודעים, אלו החיים. היא מתמודדת עם זה בצורה מרשימה. לכולם, גם למרדי פיש, יש משהו שהם צריכים להתמודד איתו. פשוט צריך להתמודד עם זה".

סרינה וויליאמס הודחה מהרולאן גארוס בסיבוב הראשון

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully