וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: שחר פאר עלתה לסיבוב השני

הישראלית (53) נראתה טוב וניצחה את סטפני דובואה הקנדית (98) 2:6, 2:6 אחרי כשעה וחצי. בשלב הבא: אנה איבנוביץ'

אחרי עונת חימר לא קלה, עלתה היום (ראשון) שחר פאר לסיבוב השני של טורניר הרולאן גארוס, לאחר שגברה על סטפני דובואה הקנדית (98 בעולם) 2:6, 2:6. הישראלית, שהידרדרה עד המקום ה-53 בעולם לאחר תקופה לא פשוטה, תנסה להמשיך את המומנטום החיובי בסיבוב השני, אך שם מצפה לה כבר משימה קשה בהרבה: מפגש עם אנה איבנוביץ' המשתפרת (13 בטורניר), שהביסה בקלילות 1:6, 1:6 את לארה ארוברנה וקינו הספרדיה.

פאר, שהעפילה שלוש פעמים בקריירה לשמינית גמר הרולאן גארוס (2006, 2007, 2010), הודחה אשתקד כבר בסיבוב הראשון, והפעם האחרונה בה עברה את הסיבוב השני בטורניר גרנד סלאם כלשהו הייתה באוסטרליה ב-2011. כעת היא תנסה לעשות זאת מול איבנוביץ', מולה, דרך אגב, היא עומדת על מאזן מושלם של שלושה נצחונות ואפס הפסדים. הניצחון האחרון היה על משטח קשה סיבוב השני של טורניר סן דייגו ב-2010, אז דורגה הישראלית במקום ה-17 בעולם וגברה על הסרבית 6:7, 3:6.

שתי השחקניות שברו אחת את משחקוני ההגשות של השניה בפתיחה, ובתום שלושה משחקונים מצאה עצמה פאר בפיגור 2:1. אלא שאז הישראלית החלה ללחוץ על הדוושה, הכריחה את יריבתה לשלל טעויות בלתי מחויבות, ניצלה שלוש משמונה אפשרויות השבירה שלה, ניצחה חמישה משחקונים רצופים וסגרה את המערכה הראשונה עם 2:6.

המומנטום המצוין של פאר נמשך גם בפתיחת המערכה השניה, אותה פתחה עם שבירה ועלתה ל-0:2 מהיר. אחרי שבעה הפסדים רצופים דובואה סוף סוף ניצחה משחקון וצימקה ל-2:1, אך הישראלית המשיכה לשלוט לגמרי במשחק, לא אפשרה ליריבתה ולו אפשרות שבירה אחת, ושייטה קדימה לניצחון 2:6 גם במערכה השניה, אחרי כשעה וחצי של משחק.

עוד ביום הראשון: צונגה, ונוס, דל פוטרו וסטוסור

טניס בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully