וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה האמיתי של אלון תורג'מן במכבי חיפה

10.5.2012 / 16:23

החלוץ חתם לארבע עונות, אבל בהסכם נכתב: טוברוק יכולה לסיים את ההסכם בתום כל עונה, או להעבירו בהשאלה

חלוץ מכבי חיפה אלון תורג'מן חתם בתחילת העונה לארבע שנים במכבי חיפה. במהלך העונה הוא הצליח לבסס את מעמדו בקבוצה ונראה היה שימשיך בכל מקרה גם בעונה הבאה, אלא שמתוך ההסכם המופקד בבקרת התקציבים עולה תמונה שונה: בית"ר טוברוק, המחזיקה בכרטיס השחקן של תורג'מן, יכולה לסיים את ההסכם בסיום כל אחת מארבע העונות עליהן חתם.

מתברר כי תורג'מן חתם בעת מעברו על טופס השאלה ולא על טופס העברה, וההסכם שלו לארבע שנים בחיפה יהיה תקף רק אם טוברוק תאשר את המעבר מדי סיום עונה. כעת תוכל טוברוק למכור את השחקן לקבוצה אחרת בישראל או באירופה. אם תורג'מן יישאר, הצדדים יצטרכו לנסח כנראה הסכם חדש.

ההסכם הזה מזכיר מאוד את ההסכם שערך בעלי טוברוק, אריק איזיקוביץ', עם הפועל פתח תקוה בנוגע לחלוץ דודו ביטון והקשר רפי דהן. כזכור, לאחר חשיפת ההסכם בוואלה! ספורט וההערכה שיעבור בחודש ינואר לשרלרואה הבלגית, טענו ראשי הפועל פתח תקוה שהם לא מודעים אליו, והחליטו להשעות את השחקן מכל פעילות.

מאוחר יותר נקבע כי טוברוק אכן זכאית לבטל את ההסכם, השחקן עבר לבלגיה והקבוצה קיבלה פיצוי של 25 אחוז, על פי ההסכם, כשהיא מאבדת בתום העונה גם את דהן שהיה חתום על חוזה ארוך טווח עם אופציה דומה. גם במקרה של דהן היא קיבלה פיצוי של 25 אחוזים ממכבי תל אביב.

תורג'מן (בחודש הבא בן 21) כבש העונה שישה שערי ליגה, ועוד אחד בגביע המדינה. הוא פתח ב-14 משחקים ליגה ורק לאחרונה הפך לשחקן שנאבק באופן קבוע על חולצת ההרכב, וכבש שלושה שערים בששת המשחקים האחרונים כשהוא הופך לסגן מלך השערים מבין שחקני הסגל הנוכחי. איזיקוביץ' לא הסכים להגיב לתוכנו של ההסכם, אך מסר בתגובה: "בין יעקב שחר, שלמה שרף ואנוכי קיימים יחסים חמים וטובים. למר שחר תמיד ישנה אופציה טובה לקבל שחקנים מטוברוק".

מכבי חיפה תכניס לפחות 1.7 מיליון אם תנצח את הפועל

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully