וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: ניסן יחזקאל ותומר קשטן מועמדים

7.5.2012 / 17:09

במועדון ייפגשו עם שני המועמדים להחליף את שייע פייגנבוים. גם מלמיליאן על הפרק. מסודי ודמיאנוביץ' לא ימשיכו בעונה הבאה

בעירוני רמת השרון כבר מתכוננים לעונה הבאה ולאחר שהוחלט במועדון כי המאמן שייע פייגנבוים לא ימשיך בתפקידו, צפויים בקבוצה לסגור בתחילת השבוע הבא עם מאמן חדש. המאמן המועדף בשלב זה על הנהלת המועדון הוא ניסן יחזקאל, אך יחד עם זאת במועדון רוצים להיפגש גם עם תומר קשטן וייתכן שגם עם אורי מלמיליאן ולאחר מכן תתקבל ההחלטה.

יחזקאל העלה את הפועל ראשון לציון לליגת העל והדריך אותה העונה עד שפוטר בחודש ינואר. הוא היה על סף סגירה בהפועל פתח תקוה, אך העניין נפל ברגע האחרון. קשטן אימן במשך שנתיים את הפועל כפר סבא בלאומית ואת העונה הנוכחית פתח בהפועל הרצליה ופוטר. הוא מעולם לא אימן בליגת העל.

כזכור, פייגנבוים הצטרף לרמת השרון במהלך העונה ובסך הכל השיג אחוזי הצלחה נמוכים (37 אחוז), אך יחד עם זאת הקבוצה הגיעה לחצי גמר גביע המדינה, שם נוצחה על ידי הפועל תל אביב בהארכה 3:0. בקבוצה הוחלט כי גם המאמן החדש ימשיך לעבוד לצידו של מנחם קורצקי שיהיה חלק משמעותי מהחלק המקצועי.

בימים הקרובים יישבו במועדון עם ברוך דגו במטרה להחתימו לעונה הבאה. אלן מסודי לא ימשיך בקבוצה, כמו גם אגוניין דמיאנוביץ' ותומר סוויסה, שחוזר אוטומטית לקרית שמונה.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully