וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב עלתה לגמר הפלייאוף

האדומים השלימו 1:2 בסדרת חצי הגמר עם ניצחון ביתי 65:73 על נס ציונה, באר יעקב מחכה לה בגמר שייפתח ביום שני

הפועל תל אביב עלתה היום (שישי) לגמר הפלייאוף בליגה הלאומית עם ניצחון ביתי 65:73 על עירוני נס ציונה. האדומים שנגררו למשחק מכריע בסדרה אחרי שהפסידו במשחק הקודם בחוץ חזרו להיעזר באווירה הלוהטת בהדר יוסף, ברחו לפער גדול עוד במחצית הראשונה והסתדרו עם ניסיון קאמבק של האורחים מהשפלה ברבע האחרון.

הקבוצה של ארז אדלשטיין, שחששה מהחמצה שנייה ברציפות של ההעפלה הצפויה לליגת העל אחרי האכזבה אשתקד לאור חסרונו של קרטיס קל הפצוע, אבל הצליחה לעמוד בלחץ וכעת היא צריכה להתכונן במהירות לסדרת הגמר מול מכבי באר יעקב, שתיפתח כבר ביום שני הקרוב.

דמונטז סטיט הוביל את קלעי האדומים עם 19 נקודות, קורי קאר עם 18 ו-11 ריבאונדים ומתן נאור עם 16 ו-10 ריבאונדים עזרו לו עם דקות נהדרות בקלאץ'. רז זהביאן הוביל את המפסידים עם 14, טל דן הוסיף 13 וגייב בלייר תרם 12 ו-9 ריבאונדים.

מהלך המשחק

הפועל תל אביב פתחה היטב למרות שקרטיס קלי נשאר על הספסל, אבל טל דן עצר את המומנטום ונתן לנס ציונה יתרון ראשוןש של 9:11. לאחר מכן הגיע ריצה נוספת של האדומים בהנהגת גל איתן שחדר פעם אחרי פעם עד לטבעת ונתן למקומיים יתרון 11:17, כשבדקות הבאות ההגנה של הפועל עשתה את העבודה, ושלשה של מתן נאור עם הבאזר קבעה 13:20 בסיום הרבע הראשון.

בפתיחת הרבע השני הגיעה הבריחה הצפויה של הפועל תל אביב בעידוד הקהל הרועש בהדר יוסף, דמונטז סטיט הוביל את ההסתערות כשמנגד גייב בלייר נותר לבד במערכה אצל הכתומים, והפער צמח ל-19:33. כל ניסיונות הקאמבק של נס ציונה עלו בתוהו כשבילאל בן התקשתה להיכנס למשחק, והמחצית הראשונה הסתיימה ב-26:46.

הרבע השלישי יצא לדרך עם שש נקודות רצופות של טל דן, אבל נאור לא נתן לאורחים להתקרב עם שלשת מומנטום וחסימה גדולה על בלייר. בהמשך חזרה נס ציונה עד 43:55 בסיום הרבע. ברבע האחרון רז זהביאן עוד צימק את הפיגור לחד ספרתי, וכל הקהל בהדר יוסף נכנס ללחץ כשהתוצאה עמדה על 61:65 דקה לסיום, אבל נאור שוב היה שם כדי לקבור ג'אמפ גורלי, נס ציונה נבלמה והאדומים חגגו בדרך לניצחון 65:73 בסיום.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully