וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה ערעורן של בני לוד והפועל רמת גן

3.5.2012 / 20:03

בית הדין העליון הותיר את עונש הפחתת שלוש הנקודות על כנו: "העונש ראוי וייתכן אף מקל ביחס לחומרת האירועים"

בני לוד והפועל רמת גן, שנענשו בהפחתת שלוש נקודות ובקנסות כספיים בעקבות התגרה האלימה בווינטר לאחר משחק העונה (1:1) ביניהן בליגה הלאומית, הגישו הערב (חמישי) ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, אך בקשתן נדחתה על הסף. הערעור התייחס לעונשים הקבוצתיים בלבד ולא להרחקות שספגו השחקנים, אבל בכל מקרה בחרו הדיינים לא לשנות את ההחלטה שנקבעה והותירו אותה על כנה.

עו"ד אפרים ברק ביקש בשמה של הפועל רמת גן: "בית הדין היה הוגן כשאמר שהענישה נבעה מהאירועים שקרו בכדורגל הישראלי. אי אפשר להתעלם מכך שנענשנו בגלל האווירה הציבורית. בשעה שהשחקנים קיבלו עונשים קלים, הקבוצה נענשה בעונש חמור בשל אחריות שילוחית. יש לנו עבר נקי ובית הדין לא התייחס לכך. אמרתם שהורדת נקודות תיצור הרתעה, אבל לא כך הדבר. אני מבקש שעל הפועל רמת גן יוטל קנס בלבד". גם עו"ד אשר גולדברג, אשר ייצג את בני לוד, הביע דברים דומים.

בהחלטת הדיינים נכתב: "לאחר ששקלנו את טענות הצדדים ועיינו בחומר הרב שהוצג בפנינו, נחה דעתנו כי החלטת בית הדין המשמעתי הינה ראויה וייתכן אף מקילה ביחס לחומרת האירועים. הואיל ומדובר בהתרפעות המונית בה נטלו חלק בעיקר שחקנים וממלאי תפקידים הרי: שתי הקבוצות אחראיות באחריות ישירה למעשיהם של השחקנים ויש להעניש גם את האגודות. העונש הראוי למעשים אלו הינו הפחתת נקודות".

לפיכך נותר המצב בצמרת הליגה הלאומית כפי שהיה. בני לוד מוליכה עם 34 נקודות, הפועל רמת גן שנייה עם 31 וכך גם מכבי הרצליה ומכבי אחי נצרת. מחר תארח לוד את הרצליה בשכונת התקווה, בעוד הפועל רמת גן תחזור לווינטר ותפגוש את אחי נצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully