וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "כולם מבינים את חשיבות המשחק"

3.5.2012 / 13:48

קפטן הפועל ת"א מתכונן למשחק המכריע בחצי גמר הפלייאוף מול נס ציונה, שמאמנה בטוח: "הכל השתנה מהמשחק הראשון"

גמר פלייאוף הליגה הלאומית ייקבע מחר (שישי) במשחק השלישי בסדרה בין הפועל תל אביב לעירוני נס ציונה (14:30, הדר יוסף, שידור ישיר בערוץ ONE). הקבוצה שתנצח את המשחק ואת הסדרה תתייצב כבר ביום שני בסדרת הטוב מחמישה מול מכבי באר יעקב על אליפות הליגה הלאומית והזכות לעלות לליגת העל. כזכור הביסה הפועל תל אביב 60:80 במשחק הראשון את נס ציונה בהדר יוסף, אך בגומלין ביום ראשון הפתיעה נס ציונה עם ניצחון בביתה 81:86.

הקבוצה של ארז אדלשטיין מגיעה לחוצה מאוד לקראת המשחק המכריע בסדרה, כשהיא יודעת שהפסד ימנע ממנה בפעם השנייה ברציפות לעלות לליגת העל. הפורוורד קרטיס קלי נמצא בספק למשחק אחרי שנפצע במהלך המשחק הקודם בין הקבוצות, אך הוא צפוי בכל זאת לנסות להשתתף. כל הכרטיסים להתמודדות בין הקבוצות נחטפו בתוך שעות בודדות, והקהל האדום ימלא את הדר יוסף.

"כולנו מבינים את חשיבות המשחק ואני לא חושב שיש צורך להרחיב על כך, עשינו לא מעט טעויות במשחק האחרון ונצטרך ללמוד מהן ולדעת לתקן אותן במשחק הקרוב", אמר קפטן הפועל תל אביב מתן נאור לקראת המשחק, "אלו הם סוג המשחקים בהם צריך יכולת גבוהה מכל השחקנים ואני סומך על החברים בקבוצה שידעו לעשות זאת. אני בטוח שבשלב כזה ובמשחק כזה הקהל ידחוף אותנו כמו שהקהל של הפועל יודע".

מנגד בנס ציונה, שם חגגו את הניצחון על הפועל תל אביב ביום ראשון, מאמינים ביכולתם לרשום את אחת ההפתעות הגדולות בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות. בקבוצה מקווים להתעלות של כוכבי הקבוצה טל דן ודורי אסף, שבשני המשחקים הראשונים בסדרה לא היו בשיאם, ופינו את המקום לטל קרפלס, רז זהביאן ודן בנק שהפתיעו לטובה.

"כל מה שעשינו עד עכשיו זה הישג מדהים, וכל מה שנעשה מעבר לזה רק יעצים את זה", אמר לקראת המשחק מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין, "אין ספק שאנחנו אנדרדוג במשחק עם כל היתרונות והחסרונות שבזה. אני אומר לשחקנים שלי תמיד שבכל יום נתון, זה יכול להיות שחקן זה או אחר שיבלוט. דורי אסף במשחק האחרון, גם אם קלע 2 נקודות, הוא ודן בנק שלטו בקצב המשחק בצורה יוצאת מן הכלל, והתרומה שלו הייתה מכריעה. טל דן נתן בפלייאוף משחקים גדולים, ונתן במשחק האחרון בדקות האחרונות רגעים מצוינים, וזה יתן לו ביטחון למשחק השלישי, אבל אנחנו קבוצה, וזה היתרון הגדול שלנו. לא משנה במי יתקדמו, מישהו יכול לבוא ולתת את שלו".

לגבי ההשפעה של האווירה העויינת שצפויה בהדר יוסף הוסיף זילברשטיין, "הקהל של הפועל תל אביב הוא קהל נפלא, להוציא אותו מהמשחק אי אפשר כי הם מעודדים בכל משחק. אחרי שמשחקים שלושה משחקים בשבוע באווירה כזאת אז השחקנים ואני עושים את ההתאמות וזה לא אותו סרט כמו במשחק הראשון, לפחות מבחינת ההתאמות שאנחנו עושים. הדציבלים בטח יעלו, אבל אני מקווה שהאווירה מסביב למשחק תהיה נקייה והגונה, אבל אין ספק שהפן המנטאלי הוא אולי האלמנט הכי חשוב. מי שיהיה יותר מרוכז למשך יותר דקות ויעשה פחות טעויות ויבצע יותר טוב את הדברים שהוא רוצה גם יצליח לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully