וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעוניינת להחתים את בן שהר

ג’ורדי קרויף מעוניין בשחקן, ובמועדון דיברו בימים האחרונים עם נציגיו של חלוץ אוקזר הצרפתית. כרגע, הסיכויים שיגיע נמוכים

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה ועל הפרק החזרתו של בן שהר לארץ. על פי מקורות בספרד, בהנהלת המועדון פנו בימים האחרונים לאספניול הספרדית, קבוצתו הקודמת של שהר שמחזיקה בכרטיס השחקן שלו, והביעו עניין בלהחזיר את חלוצה של אוקזר לארץ. מדובר באחד המהלכים הראשונים שמעוניין המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, לעשות במכבי תל אביב, כשהרצון הגדול הוא להחתים שם גדול כבר בהתחלה.

בשלב זה נראה שהסיכויים ששהר יחזור לארץ הם קטנים. שהר עצמו סירב להגיב לידיעה ואמר: "כרגע אני מתרכז רק בליגה הצרפתית ובלהשאיר את אוקזר בליגה ועל השנה הבאה אני כרגע לא חושב בכלל".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה לידיעה: "אנחנו לא מגיבים בנושאים כאלה. אם יהיה משהו להודיע באופן רישמי, אנחנו נודיע".

בן שהר בן ה-22 החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ומשם עבר לקבוצת הנוער של צ'לסי. ב-2007 הפתיע כשקיבל קרדיט לשחק בקבוצה הבוגרת של המועדון, אבל שוחרר על ידי אברהם גרנט ולאחר מכן הושאל לק.פ.ר ושפילד וונסדיי, ששיחקו אז בליגת המשנה באנגליה. אחרי גיחות קצרות נוספות לפורטסמות' ולדה חראפשחאפ ההולנדית, שהר עבר בעונת 2009/10 לליגה הספרדית אחרי שאספניול רכשה אותו. בעונה שאחרי הוא הושאל להפועל תל אביב, ובעונה הנוכחית הוא משחק כאמור באוקזר כשחקן מושאל מאספניול.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully