וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סובחי: "הכל מושחת, פירקו לי את האמא של הקבוצה"

24.4.2012 / 20:53

אבו סובחי זעם על העונש לבני לוד: "שוקל לסגור את הקבוצה, אבן עזרא תת רמה". אזברגה: "זאת קומבינה שהוכנה מראש"

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק הערב (שלישי) עונש זהה של הפחתת שלוש נקודות בפועל וקנס של 40 אלף שקלים על הפועל רמת גן ובני לוד בשל המהומה שפרצה בסיום המשחק בין הקבוצות ביום שישי. 12 שחקנים משתי הקבוצות ספגו עונשי הרחקה, רובם במסגרת עסקאות טיעון.

בבני לוד הגיבו בחריפות לעונש: "כשיש בן אדם תת רמה כמו אבן עזרא, ככה זה נראה. אמרתי לו שהוא עושה חשבון לתקשורת והוא אמר לי 'אתה משוגע? יורידו לו את הראש בחוץ אם לא אבקש להוריד נקודות'", אמר היו"ר אבו סובחי. "נראה לי שצריך לתת לתקשורת לנהל את הקבוצה והכדורגל. היום גיליתי שהתקשורת מנהלת את אבן עזרא. אמרו שאין דיון חוזר לפתח תקוה, אבל הוא אומר לנו שבגללנו יש דיון חוזר. אנחנו נערער ואם לא יפחיתו את העונש אני סוגר את הקבוצה ולא יהיה יותר כדורגל בבני לוד. מי שירצה לקחת את הכדורגל בלוד שייקח.

"הכל מושחת ומתוכנן, פירקו לי את הקבוצה ואת האמא של הקבוצה, הרחיקו לי את המאמן לכמה חודשים. (תמיר) בן עמי נכנס עם בגדים אזרחיים וקיבל רק חמישה משחקים, למה? איפה היהגיון? השחקנים של רמת גן צריכים לקבל עונש כמו שלנו. שחקנים שלא הרימו יד קיבלו אותו דבר. לאבן עזרא אין בושה ואין לו כבוד. הוא צריך לשבת בבית ולהתבייש שהוא התנהג ככה בתור תובע".

היו"ר המשיך במתקפה: "40 אלף שקל קנס? על מה? כל הדיינים צריכים לצאת לפנסיה עם אבן עזרא. כל בית הדין וההתאחדות מושחתים. לאחי יש פציעות בכל הראש, דימומים מהעין ושטפי דם ונותנים לו שמונה חודשים? זה מועדון שכמעט אף פעם לא היה בבית הדין. הכל מתוכנן מאנשים כמו אריאל שיימן ומכבי הרצליה שדחפו לעונש הזה. בושה וחרפה לכדורגל הישראלי. בגלל שזו קבוצה ערבית ואבו סובחי עשו את הדברים האלה. צריך להקפיא את הליגה, אבל שיימן לא יעשה את זה כי טוב לו מה שקורה".

המאמן סלימאן אזברגה, שהורחק לשמונה חודשים, תקף גם הוא: "בושה וחרפה שיש כדורגל כזה בישראל. בושה וחרפה שיש קומבינה שמוכנה מראש והיום בוצעה. ידענו את התסריט מראש, קומבינה שבני לוד לא תעלה ליגה. פתחו את התיק של פתח תקוה כדי לא להעלות אותנו ליגה. ידעו שפתח תקוה כבר ירדה אז הפילו את בני לוד. כואב לכל המדינה שקבוצה שעולה גרוש וחצי רוצה לעלות ליגה? כואב לאנשים שמאמן צעיר עושה בית ספר לכדורגל הישראלי ומצליח לעלות ליגה? בבני לוד יש גברים ושחקנים שישלימו את המשימה עם כל ההרחקות. אנחנו עם לב ונשמה ואף בן אדם לא יקלקל את המשימה שלנו. בושה שפרננדס ואסולין מקבלים עונש כזה אחרי מה שעשו. אביחי ידין רק על התפרצות קיבל 12 משחקים".

נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון מסר: "אנחנו נמצאים בערב יום הזיכרון ואני לא רוצה להשמיץ, אבל זה עונש מגוחך. כמו שאמרתי - אני את תפקידי בכדורגל הישראלי סיימתי".

מהפועל רמת גן נמסר לאחר קבלת העונש: "החלטות בית הדין התקבלו תוך חוסר התחשבות בנסיבות ובאירועים, אלא על ידי בחירה בדרך הקלה של ענישה אחידה ללא קשר לחומרת המעשה. בית הדין החמיץ הזדמנות היסטורית למגר את האלימות ולייצר הרתעה משמעותית. טרם קיבלנו את ההחלטה ואת הנימוקים על העונש, אנחנו מתכוונים להיפגש אחרי החג ואז נחליט לגבי הערעור".

יוגב בן סימון: "העונש לא מידתי, אני בהלם מההחלטה, מתכוון להמשיך להילחם על חפותי ואערער לבית הדין העליון". טל חן: "אני עדיין לא מבין למה הורחקתי, אערער לבית הדין העליון".

הפועל רמת גן ובני לוד - העונש המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully