וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד והפועל פתח תקוה נפרדו ב-1:1

מערכת וואלה! ספורט

25.2.2012 / 19:48

ניר ביטון כבש שער מצוין (26) אחרי בישול של רביבו, אבל אורי כהן השווה לאחרונה בטבלה (55) ושמר על המתח בתחתית

אם מ.ס. אשדוד באמת חולמת לסיים את העונה הזו במקום השני או לפחות השלישי, על פי המשחקים האחרונים שלה נראה שהיא רחוקה מאוד מהמטרה הזו. הקבוצה של יוסי מזרחי סיימה היום (שבת) ב-1:1 מאכזב מאוד מבחינתה נגד האחרונה בטבלה הפועל פתח תקוה, ואם בני סכנין תנצח ביום שני את הפועל חיפה, הקבוצה מהמגזר תעקוף אותה בטבלה. מבחינת אשדוד זהו משחק שני ברציפות ללא ניצחון, אחרי שבשבוע שעבר היא הפסידה למכבי נתניה.

דווקא הפתיחה הלכה לפי התוכניות של אשדוד, שהובילה בדקה ה-26 משער של ניר ביטון אחרי בישול של דוד רביבו. אלא שבשלב הזה ההתקפה של המארחים נתקעה, וגם הופעת הבכורה בהרכב של ניב זריהן, בנו של שחקן העבר יגאל זריהן, לא התבשלה לשערים נוספים. הפועל פתח תקוה, שעוד מאמינה בסיכוייה לשרוד, מצאה את שער השוויון בדקה ה-55 אחרי שאורי כהן ניצל טעות בהגנה המקומית כדי לאזן. פתח תקוה עולה ל-18 נקודות, אבל ממשיכה עם משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, נתון מרשים בפני עצמו.

כבר אחרי שתי דקות השיגו האורחים את ההזדמנות הראשונה שלהם במשחק אחרי שאורי כהן הגביה כדור מצוין מהאגף השמאלי אל הרא של דומיניק וואסי, אבל הגנת אשדוד הדפה לקרן. עשר דקות חלפו והפעם היה זה גיא צרפתי שהגביה לג'ונתן אסוס שסיים עם נגיחה, אבל אופיר מרציאנו הדף. למרות ההזדמנויות האלה, בדקה ה-26 אשדוד עלתה ליתרון כאשר דוד רביבו העביר כדור שמצא את ניר ביטון, והקשר המצוין המשיך עם צ'יפ נהדר מעל אוסטין אג'ידה כדי לקבוע 0:1.

בפתיחת המחצית השנייה החליט יוסי מזרחי לבצע שינוי כשהכניס את גדי קינדה במקומו של אמיר לביא. אחרי הזדמנות של שריקי, דווקא הפועל פתח תקוה הצליחה לחזור למשחק ולכבוש: יניב לוזון בעט מקצה הרחבה כדור שהטעה את מרציאנו והגיע לאורי כהן, שהשתלט ובעט מול שער חשוף פנימה. 1:1. בדקה ה-66 הגיעה עוד הזדמנות מצוינת לפתח תקוה אחרי שהגבהה של אסוס מצאה את הראש של וואסי, אבל החלוץ נגח מקרוב החוצה.

הרכב מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו; עופר ורטה, ישראל ראש, אפה אמברוז, חאתם עבד אלחמיד; ניר ביטון, בן בוטבול, אמיר לביא (גדי קינדה 46), דוד רביבו; עידן שריקי, ניב זריהן (בנצי מושיאשווילי 62).

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; לורן בן ארי (ארמון בן נעים 69), דניאל אדו, אסף בן מוחה, אורי כהן; ג'ונתן אסוס, אייל שן, פביאן סטולר, יניב לוזון, גיא צרפתי; דומיניק וואסי (אור פישביין 75).

לדף המשחק

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully