וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קשר ומגן ממונטנגרו סיכמו בקבוצה

29.1.2012 / 14:35

הקשר פטר גרביץ, ששיך לאולימפיאקוס, והמגן דרשקו בוז'וביץ', שחקן בודצ'נוסט, צפויים להצטרף. גישושים גם אצל ישראלביץ'

שני זרים ממונטנגרו, הקשר פטר גרביץ' (23) והמגן דרשקו בוז'וביץ' (23), סיכמו בהפועל באר שבע ויגיעו לבדיקות רפואיות ביממה הקרובה. בהפועל באר שבע אישרו את הידיעה לוואלה! ספורט ואמרו: "השניים אמורים להגיע ארצה ביממה הקרובה, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה".

גרביץ' מושאל העונה מאולימפיאקוס ללבדיאקוס היוונית וברזומה שלו שלוש הופעות בנבחרת הבוגרת. גם המגן בוז'וביץ', מקבוצת בודצ'נוסט, משתייך לסגל הנבחרת. לאור הסיכום של האחרון, יורדת מועמדותו של מגן קרדיף פול קווין (26), שנבחן בקבוצה בימים האחרונים. מגן אחר, שמעון הרוש, לא מרוצה ממעמדו ועשוי לעזוב אם תגיע לו הצעה אחרת.

לאור הסיכום של האחרון, יורדת מועמדותו של מגן קארדיף פול קווין (26), למרות הרזומה העשיר שלו. מגן אחר, שמעון הרוש, לא מרוצה ממעמדו ועשוי לעזוב אם תגיע לו הצעה אחרת.

ביממה האחרונה בדקה הקבוצה אפשרות להתחזק בקשר מכבי תל אביב גיז'רמו ישראלביץ', שבינתיים לא מוכן להגיע לבירת הנגב. במועדון אישרו כי הייתה התעניינות בשחקן. "כרגע הסיכוי שזה ייצא לפועל נמוך", אמרו שם.

רק לפני שבועיים ספגה הפועל באר שבע רביעייה בבלומפילד מול מכבי תל אביב. אחר כך היא שמרה על רשת נקייה בבית מול הפועל חיפה וניצחה, אבל אמש (שבת) שוב הגיע מפלה במשחק חוץ והקבוצה מבירת הנגב הפסידה 3:1 בקרית אליעזר למכבי חיפה. משחק ההגנה של הקבוצה הלחיץ את ראשיה וכעת הם ינסו להאיץ את החתמתו של מגן חדש לקבוצה.

בבאר שבע לא באו בטענות לאבי יחיאל, שבמרבית העונה משחק כבלם ואמש לא שיחק בעמדה הטבעית שלו. "משחק ההגנה כולו היה רפוי, ספרתם לכמה מצבים חיפה הגיעה?", אמר שחקן בקבוצה, "במשחקי החוץ האחרונים הסיפור חוזר על עצמו, ספגנו עשרה שערים בשלושה משחקים. כנראה שהשלישייה ברמת השרון והרביעייה ממכבי לא הספיקו ושחקנים לא למדו. אם לא לויטה, היינו גומרים את המשחק עם תבוסה קשה".

האירוע אמש, בו ירק עידן ורד ממכבי חיפה על מוטי מלכה, הוציא כמה מאנשי המועדון מכליהם. דוברת המועדון ציפורה חלפון שוחחה עם המנכ"ל אסי רחמים בניסיון למצוא פתרון לעניין, ובמועדון שקלו אפילו להתלונן באיגוד השופטים. מלכה תיאר את העימות עם ורד: "השופט שרק לכדור חוץ. ניגשתי לעבר הכדור והוא (ורד) דרך לי על הרגל. אמרתי לו: 'היי, מה אתה עושה?', ולפתע הוא ירק עליי". על הקנס שקיבל ורד הוסיף מלכה: "כולם ראו בטלוויזיה מה הוא עשה. אני מניח שקיבלו את ההחלטה לפי מה שראו". על ההפסד והשער שכבש אמר השחקן: "באופן אישי אני שמח לכבוש, אבל חבל שהפסדנו. נכון שיש לנו בעיה במשחקים מול הגדולות, אבל אפשר לתקן. הראש שלנו במשחק בנתניה".

"לא נעבור לסדר היום על מקרה כזה", אמר גורם במועדון אמש בעקבות אירוע היריקה, "לא אכפת לנו איזה קנס ורד קיבל, הוא לא שחקן שלנו. מה שחשוב הוא ששחקנים שלנו לא יפגעו". לקראת נתניה, סיראז' נאסר ואביתר אילוז ישובו מהרחקה ויתחרו על חולצת ההרכב. יוסי שבחון, שספג כרטיס צהוב חמישי, ייעדר.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully