וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - הפועל ב"ש: דור מיכה מחוץ לסגל

הקשר קיבל את הבשורה בצורה קשה. אצל האורחת: עידו אקסברד יפתח (ש', 19:00, ספורט 1, תקציר בוואלה! ספורט)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בסימן שלוש: בשניים מתוך שלושת הניצחונות האחרונים של באר שבע על מכבי תל אביב בחוץ, היא כבשה שלושה שערים.

*בסימן שלוש (2): מכבי תל אביב לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים את באר שבע בבית. בפעם האחרונה שזה קרה, ניחשתם נכון, היא כבשה שלישיה. זה היה בגביע הטוטו.

* מכבי תל אביב לא ניצחה את הפועל באר שבע בבית בליגה שמונה שנים.

* ב-24 המשחקים האחרונים בין הקבוצות הצהובים השיגו יחס שערים של 21:45.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב תנסה לחזור מחר למסלול הניצחונות, אחרי ההפסד הביתי המאכזב לעירוני רמת השרון במחזור הקודם. המאמן ניר לוין, שקיבל השבוע את ההודעה הרשמית על כך שהוא ימשיך עד תום העונה כמאמן ראשי, צפוי לערוך שני שינויים בהרכב לעומת זה שפתחו בהפסד לעירוני רמת השרון. בתרגול הטקטי שנערך הבוקר, תחת גשם שוטף, תופקד קלמי סבן בעמדת המגן הימני, על חשבונו של עומר ורד שמתאושש מפציעה בשריר המפשעה. שינוי נוסף הוא הצבתו של רוברטו קולאוטי בהתקפה על חשבונו של מוסא קונאטה. בשאר ההרכב אין שינוי.

הקשר דור מיכה קיבל מלוין הודעה כי הוא לא נכלל בסגל וכי הוא יצטרף מחר לקבוצת הנוער במשחקה נגד מכבי חיפה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי הקשר קיבל את ההודעה בצורה קשה ונראה בהלם. מיכה היה אחד השחקנים הבולטים של מכבי מפתיחת העונה, אבל מאז הגעתו של לוין לקבוצה הבוגרת חל פיחות גדול במעמדו וזו הפעם הראשונה העונה שהוא אינו בסגל מסיבות מקצועיות. הקשר רפי דהן החלים סופית מהפציעה במפשעה וייכלל בסגל לראשונה מזה תקופה ארוכה. הקשר הבוסני האריס מדוניאנין הסתפק באימון אישי עם מאמן הכושר יוסי זיגדון ושוב לא ייכלל בסגל.

הפועל באר שבע:

דובב גבאי ומוטי מלכה ייעדרו עקב מתיחות, ובהתאם לכך עידו אקסברד ויוסי שבחון שיחזור לסגל אחרי פציעה אמורים להחליף אותם. ראיין אדלי ייעדר בגלל צהובים, כאשר אבי יחיאל שיחזור מפציעה יפתח כמגן ימני. בקישור האחורי המאמן מתכוון להמשיך באותה מתכונת, כשאת מקומו של אופיר דוידזאדה יתפוס אביתר אילוז, ולצידו וויליאם סוארס ואיציק וקנין הצעיר, שבמועדון מאוד מרוצים מהיכולת שהוא מפגין מאז שקיבל קרדיט.

כפי שפורסם אתמול, הקשר ההולנדי רג'יליו סידורף החל להיבחן בקבוצה ואילו המגן הנבחן ראדיווז'ה גולובוביץ' לא יצטרף. שחקן בקבוצה אמר אמש: "אנחנו חייבים להוציא לפחות נקודה מהמשחק הזה כי כולם יודעים שעדיין לא ברחנו מהאזור המסוכן. צריך לקחת עוד כמה נקודות כדי לקחת אוויר". מאמן הקבוצה גיא לוי אמר לשחקנים: "תהיו דרוכים, שחקו חזק ואגרסיבי".

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: רוברטו קולאוטי

שער הליגה האחרון של קולאוטי היה אי שם נגד מכבי פתח תקוה במחזור התשיעי. בשבוע שעבר החמיצו כל שחקני החלק הקדמי ללא הפסקה וקולאוטי שנכנס כמחליף יקבל הפעם קרדיט מהפתיחה וינסה לחזור לכושר הבקעה.


הפועל באר שבע: עידו אקסברד

אקסברד לא הגיע לקבוצה בתקופת גיא לוי. בהתחלה הוא התייבש על הספסל, המאמן לא ממש ספר אותו ורבים בקבוצה הרימו גבה על הקרדיט הבלתי מוגבל שמקבלים חלוצים כמו יוסף אבו לאבן או דובב גבאי. אבל אז אקסברד נכנס לעניינים ושער אחד העניק לו אשראי בלתי מוגבל בחשבון של המאמן שלו, שבכל שבוע רק עולה ועולה, ואולי גם צריך להדאיג את אלונה ברקת. ככה זה כשלסוכן שלך קוראים דודו דהאן. עוד כמה כאלה, ומחר בבוקר אתה יכול למצוא את עצמך חתום בגנט או מכלן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: ברק לוי, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, ברק יצחקי, מואנס דאבור, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אבי יחיאל, איבן גארידו, עודד גביש, שמעון הרוש; ויליאם סוארס, איציק וקנין, אביתר אילוז, יוסי שבחון, סיראז' נאסר, עידו אקסברד.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

דור מיכה הוא אחד מהמפסידים מפיטוריו של מוטי איוניר

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully