וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א: "הרמיזות של טביב פופוליסטיות"

27.12.2011 / 13:46

נציגי הקהל האדום לא אהבו לשמוע את ההאשמות המרומזות של טביב נגד האוהדים: "אלו ספינים מבישים". ארגון השחקנים מגנה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אוהדי הפועל תל אביב סוערים בעקבות הידיעה על זריקת רימון ההלם על ביתו של הבעלים אלי טביב. כידוע, טביב הגיב לאירוע ורמז שייתכן כי הוא בוצע על ידי אוהדי כדורגל ועל רקע ספורטיבי. "מהיום הראשון שהגעתי להפועל יש יד מכוונת המפיצה נגדי", האשים טביב, "הגעתי להפועל תל אביב באהבה גדולה ומתוך כוונה לתרום לקהילה, ושום דבר לא יעצור אותי בדרכי זאת. זוהי חציית קו אדום של קומץ אנשים מוסתים, וכולי תקווה שמשטרת ישראל תטפל בהם בחומרה".

ארגון השחקנים: "הכתובת ירדה מהקיר אל השטח"

אוהדי הפועל תל אביב סבורים שמאחר שבחוסר תגובה מצדם תופנה האצבע המאשימה אליהם, מוטב להם להגיב בכדי להזים את השמועות ואת הההאשמות.

אסף איל, מנכ"ל עמותת פועלים באדום, הגיב לדבריו של טביב: "קודם כל, אנחנו מגנים כל תופעת אלימות שהיא. ההאשמות חסרות היסוד של אלי טביב את חלק של אוהדי הפועל תל אביב בזריקת רימון ההלם על ביתו הן פופוליסטיות ודמגוגיות במקרה טוב, ועילה לתביעת דיבה במקרה הרע.

"מעולם בשום התבטאות בכתב או בעל פה לא הופנתה ביקורת אישית כנגדו. מעבר לזה, בתחילת העונה, עם מינויו כבעלים יחיד הוא קיבל את ברכת הדרך, ואף נעשתה פגישה של 'פועלים באדום' עם ההנהלה בכדי לקדם שיתוף פעולה למען אוהדים ולמען הכלל. כאשר ההנהלה העדיפה לרדוף ולפגוע באוהדים באופן שיטתי במגוון דרכים שפלות, וכעת שלילת חופש הביטוי המנוגדת לחוק, לא נותר מקום לשיתוף פעולה שכזה.

"המחאה הלגיטימית והחוקית שאנו נוקטים נגד ההנהלה זוקפת ראש ומתרחבת מיום ליום, כאשר עוד ועוד אוהדים נחשפים לאמת. מביש לראות שוב את מערכת הספינים של הנהלת המועדון, הפועלת בכדי להכתים אוהדים נאמנים ומסורים העושים ללילות כימים למען הקבוצה, ואף למען נזקקים באשר הם". כדי להחמיש את דבריו, איל ציין כי העמותה תרמה השבוע מאות שמיכות פוך לניצולי שואה.

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון התייחס לאירוע החמור כשאמר: "אני מצפה ומקווה שמשטרת ישראל תעשה ככל שיכולה לתפוס את הנבל שעשה את הדבר הזה, ואם הוא יהיה קשור לכדורגל, אני מקווה שישימו אותו להרבה שנים מאחורי סורג ובריח. ביקשתי היום פעם נוספת פגישה עם מפכ"ל המשטרה כדי לדון איתו בנושא האלימות במגרשי הכדורגל".

גם אריה אלטר, מנכ"ל ארגון השחקנים, הגיב לאירועים. "ארגון שחקני הכדורגל מגנה באופן החמור ביותר את עליית המדרגה המדאיגה שחלה לאחרונה בכדורגל הישראלי", אמר אלטר, "ובפרט את זריקת הרימון על ביתו של אלי טביב. זוהי עליית מדרגה חמורה ומסוכנת.

"אני חרד מכך שהרשויות אינן עושות דבר, וכפי שטענתי זה זמן רב, הכתובת ירדה מהקיר אל השטח. אני קורא לגופים האחראים ומהתאחדות לכדורגל לגלות אחריות ומנהיגות בכדי למגר את תופעת האלימות המתרחבת ומתפשטת לאחרונה. אני מפציר בהם לחזור לתוכנית המקורית אותה הגה ארגון שחקני הכדורגל למיגור האלימות והגזענות מהספורט בישראל, כי זו הדרך היחידה במלחמה על כדורגל נקי מאלימות".

רימון הלם על ביתו של טביב: ”שיא השפל לכדורגל הישראלי”

עוד בהפועל ת"א: הבלם מרקו שולר לא צפוי להגיע

הפועל תל אביב: אומוניה ניקוסיה מעוניינת בבן דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully