וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ז'וטאוטאס אחד המועמדים להגיע בעונה הבאה

18.12.2011 / 9:27

שחקן העבר עשוי להגיע במקרה ששחר לא ימנה את עטר. חרזי שוחח עם אלישע לוי, שיערוך בירור בנוגע לדברים שאמר בסרביה

התקשורת הסרבית פרסמה הבוקר (ראשון) כי מאמן פרטיזן בלגרד, אלכסנדר סטנוייביץ', מועמד להחליף את אלישע לוי במכבי חיפה. בידיעה הסקאוט של מכבי חיפה, אלון חרזי, צוטט כמי שלא מאשר ולא מכחיש את הידיעה: "התוצאות שלו בפרטיזן מדברות בעד עצמן. יחד עם זאת, לשחר יש אמון באלישע לוי. לקחנו שתי אליפויות, שיחקנו בליגת האלופות ובליגה האירופית. בכדורגל שום דבר לא מובן מאליו".

עוד אמר חרזי על פי הדיווחים: "אנחנו מודעים למשבר כי אנחנו בפיגור של עשר נקודות. אם נמשיך ככה, בהחלט יהיה שינוי. מדובר בהחלטה של הנשיא, רק הוא יקבע. שיחקנו טוב בתחילת העונה אבל הודחנו מליגת האלופות למרות שהיינו טובים יותר. נצטרך להביא שניים או שלושה שחקנים".

הדברים עוררו סערה במכבי חיפה, וחרזי הכחיש כי דיבר עם התקשורת הסרבית. בעקבןות זאת חרזי הגיע הבוקר לאימון ושוחח עם אלישע לוי בנושא. המאמן שמע את גרסתו של חרזי ואמר לו "צריך לערוך בירור". בימים הקרובים חיפה תבדוק האם חרזי אמר את הדברים הנ"ל בתקשורת, וגורם במועדון אמר: "נערוך בירור ורק אז נוכל להגיב על הדברים". בחיפה מקווים שחרזי אכן לא אמר את הדברים שיוחסו לו בסרביה, ושהוא יוכל להישאר בתפקידו. חרזי הבהיר היום לראשי המועדון: "לא אמרתי מילה על המאמן הסרבי, זאת הייתה בכלל כתבה על בויאן שראנוב".

בחיפה לא פוסלים אפשרות להביא מאמן זר ולוואלה! ספורט נודע כי המועמד המוביל לרשת את אלישע לוי מלבד ראובן עטר הוא ריימונדס ז'וטאוטאס, ששיחק בעבר בקבוצה. בסוף השבוע אישר גורם במכבי חיפה: "שחר מאוד מכבד את ז'וטה, קיימת אפשרות שהוא יגיע. אלישע עשה כאן עבודה נהדרת במהלך שלוש השנים האחרונות ואסור לזלזל בכך. קרוב לוודאי שהוא יסיים את העונה". באופן רשמי בחיפה טוענים כי נושא זהות המאמן לעונה הבאה עדיין לא עלה על הפרק.

על בויאן שראנוב הוסיף חרזי: "אם כל השחקנים היו מציגים את היכולת שלו, כנראה שהיינו ממשיכים בליגה האירופית. הוא מפגין רמה גבוהה גם בימים של משבר. המועדון שמח לקבל אותו ומקווים שיישאר איתנו זמן".

סטנוייביץ' בן ה-38 הוליך את פרטיזן לזכייה בשתי אליפויות מאז הגיע אליה באפריל 2010, וב-2011 גם הניף איתה את הגביע. הוא אימן לפני כן את נבחרת הנוער של סרביה ושימש כאחד מעוזרי המאמן.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully