וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון וויזארדס: עומדים מול קיר טיפוס

16.12.2011 / 16:35

מחממים את הפרקט: ההבדל בין וושינגטון תוססת לקבוצה כושלת, תלוי ביכולת של ג'ון וול להתגבר על "קיר השנה השנייה"

גארד וושינגטון וויזארדס ג'ון וול. Jacquelyn Martin, AP
ימשיך להטריף את הליגה גם בעונתו השנייה? ג'ון וול/AP, Jacquelyn Martin

מאזן בעונה שעברה: 59:23

סיימה את העונה: מקום חמישי ואחרון בבית, 13 במזרח

מי מה מו

חמישייה: ג'ון וול, ג'ורדן קרופורד, רשארד לואיס, אנדריי בלאץ', ג'בייל מגי.

ספסל: יאן וסלי, טרבור בוקר, כריס סינגלטון, קווין סראפין, מרדי קולינס, שלבין מק, מוריס אוואנס, רוג'ר מייסון, חמאדי נ'דאיה, אות'יוס ג'פרס, רוני טוריאף, לארי אואנס, מייק ווילקס.

מאמן: פליפ סונדרס (עונה 16)

מועמד לפריצה:

יאן וסלי. כנראה שלחובבי הכדורסל האירופי ובעיקר היורוליג לא ממש צריך לעשות היכרות עם וסלי, שנבחר על ידי הוויזארדס במקום השישי בדראפט האחרון, ובכל זאת, למי שלא ראה אותו מדיח במו ידיו את מכבי תל אביב בסדרת ההצלבה לפני שנתיים או מוביל את פרטיזן בלגרד לשלושה טרבלים רצופים בעונות האחרונות (ליגה, גביע ואדריאטית), נספר שמדובר בפורוורד נפלא, חכם, זריז ובעל יד רכה, שבהחלט יכול להיות הגניבה הגדולה של הדראפט הזה וינסה להצדיק את בחירתו הגבוהה.

אקס-פאקטור:

לאלו מבין שחקני הליגה ששיחקו באירופה ושמרו על כושר משחק במהלך השביתה, יהיה יתרון גדול, לפחות בפתיחת העונה עד שהמצב יתאזן. אחד מהם הוא קווין סראפין, שנסע והתנסה במדי קאחה לבוראל, והספיק לשחק איתה עשרה משחקי ליגה ועוד שמונה ביורוליג. הצרפתי הצעיר, שהעביר עונה די חלשה בבירה ב-2010/11, ינסה להותיר חותם בליגה. הגובה שלו (2.06), לצד יכולתו לעבור את המגרש במהירות, בהחלט יכולים להשתלב היטב בקבוצה המובלת על ידי ג'ון וול התזזיתי.

ולכדור הבדולח

תסריט אופטימי: ג'ון וול ממשיך להטריף את הליגה גם בעונתו השנייה, ניק יאנג מעלה את ממוצע הנקודות שלו ל-19.5 למשחק, וסלי מוכיח את עצמו כאחת מבחירות הדראפט החכמות של פליפ סונדרס, והוויזארדס מגיעים ל-27 ניצחונות, שאולי לא נותנים להם פלייאוף, אבל בהחלט מרוממים את מצב הרוח והתקווה לקראת השנים הבאות.

תסריט פסימי: הצעירים לא עומדים בלחץ ולא מצליחים להיכנס לעונה; הוויזארדס חווים הפסד אחרי הפסד; סונדרס ממשיך להיות רך ולתת למגי ובלאץ' לעשות מה שבא להם, ניק יאנג דאוג רק לסטטיסטיקה האישית, והוויזארדס גומרים במקום אחרון בבית ובמקום אחרון במזרח.

תחזית: בסופו של דבר, הכל תלוי בוול וב"קיר השנה השנייה" הכל כך מפורסם. אם הרכז יצליח להתגבר עליו, החבורה התוססת בוושינגטון בהחלט יכולה להתעלות על העונה החלשה שלה מאשתקד. נפילה שלו תלווה בנפילה של כל הקבוצה והוויזארדס ימצאו את עצמם בוחרים באחת הבחירות הראשונות של דראפט 2012. וול יהיה בסדר, זה עדיין לא מספיק ליותר מדי, אבל יהיה שיפור. 20 ניצחונות ומקום אחרון בבית, עדיין.

מחממים את הפרקט: הבית הדרום-מזרחי
אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully