וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ספרד זכתה בגביע דייויס

נדאל ניצח 6:1, 4:6, 1:6, 6:7 (0) את דל פוטרו והשלים ניצחון 1:3 לנבחרת של קוסטה מול ארגנטינה וזכייה חמישית בתואר

נבחרת ספרד עשתה זאת שוב. אימפרית הטניס הגדולה בעולם זכתה היום (ראשון) בגביע דייויס לאחר ניצחון 1:3 על ארגנטינה, בגמר שנערך על חימר בסביליה החל מיום שישי האחרון. ספרד השלימה את הניצחון לאחר שהמדורג מספר שתיים בעולם רפאל נדאל ניצח 6:1, 4:6, 1:6, 6:7 (0) על חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי, המדורג 11 בעולם. כזכור, ביום שישי הצליחו הספרדים להשיג את שתי הנקודות עם ניצחונות יחידים של רפאל נדאל ודויד פרר נגד חואן מונאקו וחואן מרטין דל פוטרו בהתאמה. בזוגות, הצליחו הארנגטינאים לצמק בזכות ניצחון של דויד נלבנדיאן ואדוארדו שוואנק על פליסיאנו לופס ופרננדו ורדסקו.

רפאל נדאל (שלישי מימין) טניסאי ספרדי עם אלברט קוסטה, מרסל גרנולר, דויד פרר, פליסיאנו לופס, פרננדו ורדסקו. AP
סוף מתוק במיוחד לשנה לא פשוטה. נדאל, קוסטה, גרנולר, פרר, לופס, ורדסקו/AP

לספרד, המדורגת מספר אחת בטורניר כמובן, זוהי זכייה חמישית אי פעם ולמעשה חמישית מאז 2000, כשפרט לאותה השנה, זכתה הנבחרת בתואר גם ב-2004, 2008 ו-2009, כשבשנה שעברה היא נעצרה על ידי צרפת ברבע הגמר, מה שקטע לה למעשה רצף של ארבע זכיות רצופות. לפני הניצחון המרשים הזה, עברה הנבחרת של אלברט קוסטה את בלגיה (1:4), ארצות הברית (1:3) וצרפת (1:4) בדרך לגמר. ארגנטינה, שעברה בדרך לגמר את רומניה (1:4), קזחסטן (0:5) וסרביה (2:3), תחפש זכייה ראשונה בעתיד.

משחק הנעילה בין נדאל לדל פוטרו היה פשוט הצגת טניס ברמות הכי גבוהות שיש וערך ארבע שעות ושמונה דקות. דווקא דלפו פתח את המשחק נהדר, וזכה במערכה הראשונה עם 1:6. הארגנטינאי פתח גם את המערכה השנייה באותו קו והיה קרוב לעלות ל-0:2, אך נדאל התעשת והצליח לזכות במערכה 4:6, לאחר שהצליח להשיג שבירה במצב של 4:4. המערכה השלישית הייתה הצגת תכלית של השור ממאיורקה, שזכה בה עם 1:6. המערכה הרביעית הייתה דרמטית במיוחד, כששני הטניסאים מצליחים להשיג ארבע שבירות כל אחד, בדרך לשובר שוויון, שם הצליח נדאל להתעלות ולזכות במשחק עם 0:7.

טניס בוואלה! ספורט

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
איזה ווינר. נדאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully