וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי חיפה הפסידה 2:1 ללרנקה

הירוקים נראו רע והפסידו לקפריסאים משערים של גארסיה (14) ופינטאדו (51), בוליאט צימק (75), אך יש להם עדין סיכוי לעלות

זה יכול היה להיות הערב של מכבי חיפה. הירוקים קיוו להעפיל היום (חמישי) לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, אבל הפסד כואב בקפריסין לא.א.ק לרנקה 2:1 מיקד וריכז את המתח למחזור האחרון של שלב הבתים. כעת גם לרנקה נכנסת למאבק על העלייה, ואחרי ששאלקה ניצחה 1:2 את סטיאווה בוקרשט, אנחנו מקבלים מאבק משולש. הירוקים יפגשו במחזור האחרון את שאלקה, כשתיקו במשחק המקביל יעלה בכל מקרה את חיפה לשלב הבא.

שחקני מכבי חיפה טאלב טואטחה, ויאם עמאשה מקיפים את שחקן א.א.ק לרנקה נג'ונגו פריסו. AP
הגנה מבולבלת מאוד, התקפה אנמית וחלשה. טואטחה ועמאשה מנסים לעצור את פריסו/AP

עבור חיפה מדובר היה באחת התצוגות החלשות ביותר שלה העונה. הגנה מבולבלת, מעט מאוד יוזמה בהתקפה ובעיקר חוסר תיאום שהוביל ללא מעט איבודי כדור במשך 90 דקות. אלישע לוי בחר לפתוח עם אוראל דגני כמגן ימני כדי להכין את השחקן לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל תל אביב, כשגוסטבו בוקולי ותמיר כהן שיתפו פעולה בקישור האחורי.

בעצם שתי טעויות בהגנה הן אלה שהובילו את חיפה לספוג. בדקה ה-14 היה זה איציק כהן שאיבד כדור לגונסאלו גארסיה, וזה הבקיע את השער הראשון. חיפה כמעט ולא איימה על השער של לרנקה, וגם החילופים בפתיחת המחצית השנייה (דלה ימפולסקי וחן עזריאל נכנסו) לא הובילו לשינוי אצל חיפה, שספגה את השער השני כתוצאה מטעות קשה של השוער הסרבי, וגורקה פינטאדו ניצל זאת היטב (51). לקראת סיום המשחק חיפה עוד הצליחה לחזור עם שער מפתיע של יוריצה בוליאט (75), אבל הלחץ של הירוקים בדקות האחרונות לא נשא פרי.

בסופו של דבר, חיפה תפגוש במחזור האחרון את שאלקה, שכבר עלתה. אם תהיה הכרעה במשחק המקביל בין סטיאווה ללרנקה, חיפה תהיה חייבת לנצח כדי לעלות, אבל אם המשחק בין השתיים יסתיים בתיקו, הירוקים יעלו בכל מקרה, כשגם הפסד יעלה אותם ל-32 הגדולות במפעל.

מהלך המשחק

דקה 9 - הרחקה לא טובה של טים דה קלר השאירה את הכדור לגוסטבו בוקולי, שניסה את מזלו מרחוק, אבל הכדור שלו לא היה מדויק ויצא החוצה.

דקה 14 - גול! טעות קשה בהגנה של הירוקים אחרי שתמיר כהן החזיר לאיציק כהן, הבלם מסר לגונסאלו גארסיה, ששעט קדימה וסיים עם בעיטה מול שראנוב. 0:1 ללרנקה.

דקה 40 - טואטחה הגביה כדור מצד שמאל לעבר מרכז הרחבה, עמאשה השאיר לגולסה, שהמשיך בעיטה מהאוויר, אבל סחט רק קרן.

דקה 45 - עבירה של דגני במרכז השדה על גארסיה הביאה את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק למגן מכבי חיפה.

דקה 49 - עוד טעות קשה בהגנה בירוק אחרי שטואטחה לא הצליח להרחיק כדור בהתקפה מסודרת של הקפריסאים, ורובן גומס שנשאר מול שראנוב בעט, אך השוער הסרבי הצליח להרחיק עם הרבה מזל.

דקה 51 - גול! הקפריסאים ממשיכים לעשות צחוק מההגנה של חיפה, כשהפעם פינטאדו התקדם בצד הימני אחרי שקיבל מדמטריו, שראנוב ציפה להגבהה של שחקן לרנקה, אבל פינטאדו סיים עם בעיטה מדויקת שחלפה לידו של השוער. 0:2 ללרנקה.

דקה 56 - בפעולה הראשונה שלו במשחק, ורד העביר כדור לעמאשה בצד שמאל, החלוץ בעט, הכדור נהדף והגיע לדבאלישווילי שהבעיטה שלו נעצרה בעמוד השער של לרנקה.

דקה 61 - פינטאדו הגיע לעוד הזדמנות לכבוש אבל הבעיטה שלו חלפה הפעם רק ליד השער של שראנוב.

דקה 75 - גול! ימפולסקי מצא את בוליאט שעלה לעזרת ההתקפה, ושלח פצצה מרחוק שהכניעה את נגרי. חיפה בחזרה במשחק, 1:2 ללרנקה.

דקה 85 - עוד טעות של טואטחה מאחור הובילה את פריסו להתקדם לעבר השער, אבל שראנוב עם הצלה גדולה מנע שער של שלישי של הקפריסאים. בהתקפה הנגדית, דבאלישווילי סיים עם כדור שנעצר אצל נגרי.

הרכב א.א.ק לרנקה: אלשנדרה נגרי, טים דה קלר, קווין הופלנד, אנדר מוריו, אדווין לינסן, גרגור ואן דיק, רובן גומס, נג'ונגה פריסו (לוק דימש 86), ג'ייסון דמטריו, גונסאלו גארסיה (מילאן מרדקוביץ' 87), גורקה פינטאדו (יואניס סקופליטיס 75).

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אוראל דגני (דלה ימפולסקי 46), יוריצה בוליאט, איציק כהן, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי (חן עזריאל 46), תמיר כהן, אייל גולסה, יניב קטן (עידן ורד 55), ויאם עמאשה, ולדימיר דבאלישווילי.

מה מונע מעידן ורד להפוך למנהיג של מכבי חיפה?

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully