וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אוהדים לקשטן: "נעשה לך את המוות בבלומפילד"

האוהדים פרצו לאימון וקיללו את המאמן. הראל שוקל להגיש תלונה נגד ההתאחדות וטביב בשל העברת כספים ללא ידיעתו

ברני ארדוב

כ-100 אוהדי הפועל תל אביב הגיעו הערב (חמישי) לאימון הקבוצה כדי למחות על התנהלות הנהלת המועדון הקיץ, וספציפית נגד היחס לו זוכה שי אבוטבול, שהחרים את האימון ועשוי שלא לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים לקראת פתיחת העונה ביום ראשון במידה ולא יושג עימו הסדר עד אז. כ-50 מאוהדי הקבוצה פרצו למשטח הדשא ופוצצו את האימון.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

נציג הבעלים דורון אוסידון יצא להתעמת עם האוהדים וניסה להסביר להם את הצד של ההנהלה, אך האוהדים מחו בתוקף ואמרו שהם רוצים לראות סיכום מהיר עם אבוטבול.

גם המאמן דרור קשטן ספג קללות בשל מה שהקהל רואה כתמיכתו בהנהלה. לאחר מכן, קשטן עזב בליווי מאבטחים כשאוהדי הפועל מקללים אותו וקוראים לעברו: "נעשה לך את המוות בבלומפילד".

בנושא אחר, הפועל הגיעה לפשרה עם עו"ד של השוער אדוארדו לובוס. במסגרת ההסכם, השוער הצ'יליאני יקבל סכום של 50 אלף דולר וישוחרר מהקבוצה. מי שעוד ישוחרר מהמועדון הוא החלוץ לירון דיאמנט.

בתוך כך, הערב נחשף ברדיו ללא הפסקה כי מגן הפועל תל אביב עמרי קנדה ככל הנראה לא יוכל לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים שלה. זאת עקב חוב שמוערך במאות אלפי שקלים לבנקים בארץ. אלא שמאוחר יותר התברר כי הסכום שהוביל לצו עיכוב היציאה הוא 10,000 שקלים. סכום אותו הנהלת הפועל כנראה תכסה והמגן יוכל לצאת למחנה האימונים.

מוני הראל שוקל להגיש תלונה נגד ההתאחדות לכדורגל ואלי טביב. זאת בשל העברת סכום של כ-7.425 מיליון שקלים לחשבונה של מכבי פתח תקוה, לצורך רכישתו של עומר דמארי. הראל טוען שהדבר נעשה ללא אישורו, זאת על אף שהוא וניר כץ הם מורשי החתימה היחידים מטעם המועדון בהתאחדות לכדורגל.

הבוקר ביקש הראל לבדוק את מצב החשבון של הפועל תל אביב בהתאחדות, על מנת לראות אם הכספים מעסקאות איתי שכטר ודגלאס דה סילבה הגיעו לחשבון המועדון. לתדהמתו גילה הראל כי מחשבונה של הפועל תל אביב נלקחו כ-7.425 מיליון שקלים ללא ידיעתו והועברו לחשבונה של מכבי פתח תקוה.

העסקה התבצעה בעקבות מכתב שהגיע למשרדי ההתאחדות מהפועל תל אביב, כשעל המכתב ישנה חותמת של "הראל החזקות", חברתו של מוני הראל. בשל החותמת הזו הסיקה ההתאחדות כי מדובר בחתימה של שני הצדדים ואישרה את ביצוע העסקה. מצידו של טביב טוענים כי הכסף כלל לא הועבר ועדיין אין סיכום חתום על העברתו של דמארי להפועל. בשל התנהלות זו, שוקל הראל להגיש תלונה במשטרה.

ההתאחדות מסרה בתגובה: "מדובר בהליך פנימי בתוך ההתאחדות. אם הראל לא יאשר את הפעולה, היא תבוטל ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully