וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר: "בוזגלו לא בתוכניות של מכבי ת"א"

הצהובים ערכו מסע"ת לכבוד פתיחת העונה, הבעלים: "אכבד את החוזה של בוזגלו, אבל אני מתכנן למכור אותו. הסיבות מקצועיות"

ברני ארדוב

צילום: טל אנגלנדר. עריכת וידאו: יאיר דניאל

המלצה למאור בוזגלו: תעזוב את מכבי ת"א בשקט
כל הדיווחים על מכבי תל אביב
כבר בחודש מארס חשפנו: בוזגלו לא בתוכניות

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת פתיחת עונת 2011/12, בתקווה שהעונה הזו תיראה אחרת לחלוטין מקודמתה. כזכור, בקיץ שעבר הצהובים עשו מסע רכש אדיר ונוצץ, אך סיימו את העונה בצורה מאכזבת, כשבמהלכה אף פוטר המאמן אבי נמני. עכשיו מוטי איוניר מקווה לבנות קבוצה בסגנון אחר - פחות נוצצת ואטרקטיבית, אבל יותר קבוצתית, נחושה ויעילה.

הבעלים מיטש גולדהאר פתח את דבריו,בדברי תודה לספונסר החדש אנדר ארמר. "אנו גאים לעבוד עם חברה כזו, שתורמת לספורט בכל רחבי העולם", אמר גולדהאר.

לאחר מכן נשאל הבעלים לגבי עתידו של מאור בוזגלו, ולראשונה העונה הבהיר בבירור שהקבוצה רוצה לשחרר את השחקן. "נכבד כל אלמנט בחוזה של בוזגלו, אבל הוא לא בתוכניות שלנו לעונה הבאה, ובגלל סיבות מקצועיות", אמר גולדהאר, "אני מתכנן למכור אותו, ועד שזה יקרה, אכבד את החוזה שלו".

גולדהאר הסביר את ההחלטה: "יש הרבה אספקטים שצריך להתייחס אליהם כשמחליטים אם שחקן מתאים לקבוצה. אנחנו הולכים לכיוון חדש, והחלטנו שהוא לא מתאים. יש דברים שהתאכזבתי מהם בעונה שעברה, אבל אני מאמין שהישגים מגיעים אחרי שעושים טעויות".

"כמובן שלא נוח לי למכור את בוזגלו להפועל תל אביב", הודה גולדהאר, "ואם להיות כן, עדיין לא החלטתי בנוגע לאיך אני רואה את זה. נהיה שמחים אם השחקן יהיה שמח. החלום שלו זה לשחק באירופה ואני אנסה לעזור לו להגשים את החלום הזה".

"העונה שעברה הייתה חוויה מלמדת עבורי, ולמדתי ממנה הרבה", הוסיף הבעלים, "אנחנו רוצים לזכות באליפות בדרך הנכונה. יש הרבה דברים שהופכים ארגון למצליח. עבדתי הרבה שנים בעולם העסקים ואף אחד לא ראה את העבודה הזו. כשהצלחתי כולם אמרו לי 'אתה מצליח', אבל אני ידעתי שזה לקח 20 שנה. גם במכבי זה ייקח זמן. אני לא רואה את עצמי עוזב בזמן הנראה לעין".

שחקני מכבי תל אביב מציגים את המדים החדשים של המועדון. ברני ארדוב
החולצה החדשה. שחקני מכבי מציגים/ברני ארדוב

גולדהאר נשאל לגבי העבודה מול אבי נמני, שעובד כסוכן שחקנים: "נמני היה המאמן, ויש קונפליקטים עם זה שהוא מציע לנו שחקנים. אבל אבי מודע לזה, והוא ג'נטלמן. אנחנו מקווים שבהמשך הדרך הוא יעבוד איתנו כמו כל סוכן. אנחנו מאחלים לו רק הצלחה".

"נקודת הפתיחה להצלחה היא התרבות של הקבוצה, ומבחינתי התרבות הזו היא שאף אחד לא יותר גדול מהקבוצה", אמר הבעלים, "זה מה שיהיה במכבי. משמעת היא דבר חשוב ביותר, לא רק אצל השחקנים, אלא אצל כל מי שנמצא במועדון. למדתי שלמכבי יש היסטוריה כל כך גדולה ומוצלחת, אבל זו ברכה וגם קללה כי אולי אנשים שכחו שלא מספיק רק להיות בקבוצה עם היסטוריה גדולה".

עוד הצהיר גולדהאר: "אני רוצה להכריז רשמית בשם מכבי תל אביב שהקפטן יהיה ברק יצחקי. אנחנו נותנים לברק את הכבוד, אבל יותר מזה - את האחריות".

הצביעו: מי אשם יותר בפרשה, משפחת בוזגלו או מכבי תל אביב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully