וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "הפועל תל אביב לא משותקת"

אלי טביב התראיין לגלי צה"ל, הבטיח שמחזיקת הגביע תתחזק והשיב לשכטר: "בל נשכח איפה הוא היה לפני שהגיע להפועל"

כל החדשות על הפועל תל אביב

בוקר אחרי שמכבי חיפה סיכמה עם שלושה שחקנים חדשים וערב אימון הפתיחה של הפועל תל אביב, התראיין היום (שלישי) אחד מבעלי האדומים, אלי טביב, לגלי צה"ל. טביב דיבר באריכות על ההתחזקות של היריבות לעומת ההיחלשות של הקבוצה שבראשה הוא עומד והבטיח שהוא יעמוד איתן בסירוב שלו לשחרר את איתי שכטר לקייזרסלאוטרן.

"עזבו כמה שחקנים, אבל ישנם עוד שחקנים שלקחנו בחשבון", אמר טביב על התכניות לחזק את הסגל, "אנחנו עובדים בשקט ולא מפרסמים עם מי אנחנו מנהלים משא ומתן, אבל כולם יכולים להיות רגועים ותהיה לנו קבוצה טובה בשנה הבאה. הפועל תל אביב לא משותקת. אני מאמין שנהיה קבוצה אטרקטיבית אבל צריך סבלנות. אנחנו עובדים קשה כדי לעשות קבוצה טובה, למרות שבכלי התקשורת מגמדים הכל. לא נעשה דברים כמו בעבר - כשדברים לא היו תלויים בי והוחתמו שחקנים במיליוני שקלים".

טביב התייחס כאמור גם לאיתי שכטר, שהחל להתאמן אתמול עם קייזרסלאוטרן למרות שהוא לא הורשה לטוס לגרמניה. כרגע נראה שהצדדים ייגשו לבוררות בה יוחלט על עתידו. טביב אמר: ""שכטר הוא שחקן של הפועל תל אביב. הוא נתן עונה אחת מצוינת ובעונה האחרונה הוא כמעט לא שיחק. יש לו חוזה לשלוש שנים. הוא צריך להבין שלא פותחים פה על הבעלים ושנשארים עד שמגיעה ההזדמנות והבעלים רואה אפשרות למכור. אני לא רואה את האפשרות הזו כי מה שחשוב זו טובת הקבוצה. גם להפועל תל אביב יש מטרות וכל אחד מסתכל על האינטרסים שלו. בל נשכח איפה איתי שכטר היה לפני שנתיים ולאן הפועל תל אביב הביאה אותו".

הבעלים התייחס גם לפרשת יוסי אבוקסיס ולטענה שהוא כלל לא רצה אותו בהפועל תל אביב: "יוסי לא קיבל את ההצעה שלי ואני מסתכל קדימה. לא עשיתי לו תרגיל כדי להביא את דרור קשטן. יוסי יודע שאני אוהב אותו והוא יודע טוב מאוד שרציתי אותו. נתתי לו הצעה יפה ומכובדת ובבני יהודה הוא מקבל פחות ממה שהצעתי לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully