וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליבמן למכבי ת"א? מאמנו טוען שהוא רוצה להישאר

מאמנו של השוער הפרואני התראיין: "דיברתי איתו, הוא אמר שנכון להיום הוא רוצה להישאר". היום ייפתחו אימוני טרום העונה

למרות שרק לפני יומיים שיפרה מכבי תל אביב את הצעתה לסלומון ליבמן, נראה שהשוער הפרואני לא מתלהב לעזוב את אליאנזה לימה, קבוצתו. השוער היהודי בן ה-27, שקיבל לאחרונה אזרחות ישראלית, נמצא כרגע עם נבחרת פרו בהכנות לקופה אמריקה, אבל היום (רביעי) מאמנו באליאנזה לימה אמר שליבמן לא מעוניין לעזוב.

"דיברתי עם סלומון, הוא אמר שהוא שמח בקבוצה והוא גם אמר שהוא רוצה להישאר באליאנזה לימה", אמר המאמן גוסטבו קוסטאס. "כל זה תקף להיום". בדיווח אחר בפרו עולה כי ליבמן לא התלהב מההצעה שקיבל מהצהובים, וכעת הוא מצפה לראות אם יקבל הצעות מעניינות אחרות. אם ליבמן בסופו של דבר לא יגיע לקרית שלום, מוטי איוניר ישקול מועמדים זרים נוספים, כשגם האפשרות שגיא חיימוב שחזר מעירוני קרית שמונה, יעמוד בשער, לא ירדה מהפרק.

היום תפתח הקבוצה את אימוני טרום העונה, כשנכון להיום צורף רק החלוץ הסנגלי מוסא קונאטה, שסיכם את תנאיו לשנתיים וצפוי לחתום השבוע באופן רשמי. האימון יערך ללא שחקני הנבחרות, מאור בוזגלו, גל אלברמן, יואב זיו, האריס מדוניאנין וסאבו פאביצ'ביץ', שיצטרפו בתחילת השבוע הבא. השחקנים שחזרו מהשאלה ציון צמח, עומר ורד ואורי שטרית, צפויים להיות נוכחים באימון. הצהובים עדיין לא סיימו את המשא ומתן עם תמיר כחלון, שמבקש שדרוג משמעותי בשכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully