וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל רמת גן ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה

האורדונים, שכבר ירדו ללאומית, רשמו ניצחון שני רצוף וסיבכו את המלאבסים ולנדאו בתחתית. אופיר חיים עם שער הניצחון (90)

נו, אז מה יגידו עכשיו ראשי הפועל פתח תקוה? אחרי שהעזיבו את יובל נעים, השאירו במקומו את איציק שאקי והחליפו אותו אחרי שני משחקים בגילי לנדאו, נראה שהקבוצה לא מתרוממת ונמצאת עדיין במצב קשה. עכשיו כבר אין להם את מי להאשים חוץ מאת עצמם.

הפועל פתח תקוה ספגה הערב (שבת) הפסד ביתי ומאכזב, 2:1 מול הפועל רמת גן. יגאל אנטבי העלה את המארחת ליתרון (27), אך שער עצמי של גל כהן (63) ושער נוסף של אופיר חיים (90) קבעו תוצאה אומללה במיוחד למלאבסים. פתח תקוה נותרה במקום ה-13 עם 18 נקודות, אחת בלבד מעל המקום ממנו הולכים למבחנים ושתיים יותר מהמקום ממנו יורדים לליגה הלאומית.

מנגד, יש להחמיא להפועל רמת גן בגדול. הקבוצה של ירון הוכנבוים איבדה כבר סיכוי להישאר בליגת העל, אך ממשיכה להילחם ולהוציא נקודות מהקבוצות שנלחמות על ההישארות. שבוע אחרי שהפתיעה עם 0:2 על הפועל אשקלון, הצליחה הקבוצה הצנועה הזו לסבך גם את הפועל פתח תקוה, שככל הנראה תמשיך להילחם על מקומה עד לרגע האחרון. אם יש איזו שהיא משמעות לקלישאה: "רק לרדת כמו קבוצה ועם כבוד", הרי שהאורדונים מממשים אותה בצורה מצוינת.

מהלך המשחק

דקה 6: אלקיים פרץ בימין, הגביה לרחבה, צ'קאנה הגיע ראשון והוריד לצמח, שבעט גבוה מעל השער.

דקה 27: גול! אנטבי פרץ באגף שמאל, ביצע מסירה כפולה עם דיין ובעט מ-14 מטר ברגל ימין לפינה הקרובה. 0:1 להפועל פתח תקוה על הפועל רמת גן.

דקה 37: אלקיים פרץ באגף ימין, מסר לצ'קאנה, שבעט לא חזק מדי, אך הכדור עבר את אג'ידה ופגש את המשקוף.

דקה 63: גול! כדור רוחב של רמת גן יצר בלבול בין גל כהן לאג'ידה, כשהבלם דחק פנימה. 1:1 בין הפועל פתח תקוה להפועל רמת גן.

דקה 90: גול! צמח פרץ באגף שמאל, העביר כדור לצ'קאנה, שחדר לרחבה ונותר לבד מול אג'ידה. צמח העביר מסירה לאופיר חיים, שכבש מול שער ריק. 1:2 מפתיע להפועל רמת גן.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, פביאן סטולר, גל כהן, יגאל אנטבי, רועי גורדנה, רפי דהן, גיא צרפתי, יניב לוזון (עידו אקסברד, 75), גיא דיין (אוהד קדוסי, 66), אלון תורג'מן (ישראל זגורי, 75).

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן, אלי לוי, דודי פדלון, דן רומן, קרלוס צ'קאנה (וובה בראון, 90), שחר סימנטוב (אופיר חיים, 71), ציון צמח, עומר בוקסנבוים, לירון דיאמנט (יקיר שינה, 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully