וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין והפועל פתח תקוה נפרדו ב-1:1

יובל נעים חזר לדוחא לקרב תחתית מול האקסית ויצא עם נקודה בלבד. זגורי כבש לאורחים (14), אזורוב השווה בתוספת הזמן

את העונה פתח יובל נעים כמאמן בני סכנין. חילוקי דעות עם הנהלת הקבוצה ומי ששימש כעוזרו, עבאס סואן, הובילו לפרידה מוקדמת ונעים מצא עצמו מהר מאוד בהפועל פתח תקוה, עמה הוא התארח הערב (שבת) בדוחא אצל סכנין. נעים חזר אל הקווים אחרי עונש הרחקה, אבל לא הצליח להשיג נקמה מתוקה, כשקבוצתו ספגה שער נגיחה בתוספת הזמן מראשו של קוסטדין אזורוב, ונפרדה מסכנים ב-1:1. זאת לאחר שהמלאבסים עלו ליתרון בדקה ה-14 משער של ישראל זגורי, והחזיקו בו עד לתוספת הזמן. בדקה ה-88 נותרה הפועל פתח תקוה בעשרה שחקנים לאחר שגיא צפתי הורחק בכרטיס אדום, לאחר שביצע עבירה על לוהאב כיאל.

השער הזה הציל את מאמן סכנין סלובודאן דראפיץ' ממבוכה רבה. לאורך המשחק צעקו אוהדי סכנין לעברו "תתפטר, תתפטר", ובצד. סכנין נראתה אנמית ושבלונית במשך דקות ארוכות, ואלמלא איבוד העשתונות מצד האורחים, היא הייתה שוקעת עמוק יותר מתחת לקו האדום.

מיד עם שריקת הסיום פרצה מהומה במגרש, כששחקני שתי הקבוצות התעמתו בירידה לחדר ההלבשה. שחקן בני סכנין יא יא פטי ושחקן הפועל פתח תקוה גל כהן התעמתו פיזית ביניהם, כשאנשי שתי הקבוצות הפרידו בין הנצים. בהמשך טען חבר הנהלת סכנין ג'מאל גנאים כי שחקן הפועל פתח תקוה ישראל זגורי קילל אותו וירק עליו, וחברי הנהלת פתח תקוה הרגיעו את גנאים, אשר זעם על השחקן.

פתיחת המשחק לא העידה על היצרים בסיומו, כשהדקות הראשונות היו די משמימות, עד שבדקה ה-14 כדור שהרים איאד חוטבא לרחבת סכנין הגיע לישראל זגורי, שבעט פנימה וקבע 0:1 לזכות הפועל פתח תקוה. סכנין הגבירה את הלחץ על היריבה, אבל יכולת מצוינת של בלם הרכש פביאן סטולר השאיר את יתרון האורחים על כנו במחצית.

המחצית השנייה הייתה חלשה מאוד, שתי הקבוצות הציגו משחק אטי, מבולבל, חסר התלהבות והדבר שירת את האורחים. בדקה ה-88 הורחק גיא צרפתי בכרטיס אדום, לאחר עבירה על לוהאב כיאל. הפועל פתח תקוה לחמה בשיניים כדי לשמור על היתרון, אולם יציאה גרועה של שוערה אג'ידה אפשרה לקוסטדין אזורוב לנגוח פנימה ולקבוע 1:1 דרמטי.

מהלך המשחק

דקה 14 - גול! אקסברד הרים כדור לרחבת סכנין, ההגנה לא הצליחה להרחיק, והמסירה הגיעה לישראל זגורי שנותר חופשי ובעט פנימה. 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 26 - עידן ויצמן בעט כדור החופשי, ולמזלה של הפועל פתח תקוה עידו אקסברד הרחיק מתיבת החמש ומנע ספיגה. נסטיה צ'ה, שנכנס במקום חמד גנאים בתחילת המחצית, לא הצליח להחדיר עוצמה בקישור של סכנין, שנראתה שבלונית ונטולת השראה.

דקה 88 - גיא צרפתי הורחק בכרטיס אדום, לאחר עבירה על לוהאב כיאל.

דקה 94 - גול! הכדור הטגבה לרחבת פתח תקוה, אג'ידה יצא גרוע, הכדור הגיע לקוסטדין אזורוב, שנגח אחורנית וקבע 1:1 דרמטי.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, עידן ויצמן, חאלד חלאיילה, חמד גנאים, דנאיל מיטב, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, פביאן סטולר, גל כהן, יגאל אנטבי, רפי דהן, ישראל זגורי, גיא צרפתי, גיא דיין, רועי גורדנה, עידו אקסברד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully