וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקנים: "לא אהבתי את ההתבטאויות על מלמיליאן"

20.1.2011 / 16:55

מאמן בית"ר ירושלים העיר על ההשוואות בינו לבין המאמן הקודם, שחקנים: "יראו קבוצה אחרת". עזריאל ויבואה שוב תורגלו בחוד

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אימון לקראת משחק החוץ הקשה נגד הפועל באר שבע בשבת בוסרמיל. מי שייעדר מהמשחק בשבת הוא אבירם ברוכיאן הפצוע שצפוי לחזור להתאמן לקראת סוף השבוע הבא או בשבוע שלאחריו.

המאמן החדש של הקבוצה רוני לוי יערוך הופעת בכורה על הקווים כמאמן בית"ר. לוי תירגל היום את אותו בסיס הרכב של הימים האחרונים, כאשר משה מישאלוב וקובי מויאל פתחו בקישור האחורי, עידן טל ועמית בן שושן באגפים ובהתקפה עלו חן עזריאל וסמואל יבואה. היום שב אלי דסה להתאמן אחרי שאתמול נעדר עקב התחייבות צה"לית.

במהלך האימון העיר לוי לשחקנים לגבי ההערות סביב אורי מלמיליאן. כזכור, שחקנים שיבחו אתמול את לוי על חשבון המאמן שעזב בתחילת השבוע והחלו להשוות ברמת האימונים של השניים. לוי אמר לשחקנים: "לא אהבתי את זה וזה לא מכובד כל ההתבטאויות האלה, צריך לדעת לכבד כל אדם ומאמן ואני מצפה שכך תנהגו". לגבי הקבוצה, אמר: "המצב בטבלה רע מאוד וצריך לשפר אותו. חייבים לייצר מומנטום".

מחר תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק. שחקנים בקבוצה מרגישים טוב לקראת המשחק בשבת, ואומרים: "לא משנה מה תהיה התוצאה, יראו קבוצה אחרת בשבת כי כולם כאן בטירוף להחזיר את הכבוד שדי אבד אצל האוהדים, אצל קורנפיין וגם כמובן להילחם על הקריירה שלהם. אנחנו מקווים שהקהל יצטרף אלינו, אנחנו חייבים אותם איתנו בכל מקום ומאוחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully