וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי ת"א: בוזגלו בהרכב, עטר בחוץ

הקשר יפתח בהרכב בקרית אליעזר (20:45, ערוץ 1 ו-HD), קולאוטי בחוד, זיו בקישור. בחיפה יודעים: "אסור להפסיד בבית"

עדכון ראשון 17:46 2/1

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שבע שנים לא ניצחה מכבי תל אביב את מכבי חיפה במשחק חוץ בקרית אליעזר.

* הניצחון האחרון של הצהובים בקריית אליעזר הושג במחזור הסיום של עונת 2003/4 ב-22.5.04, כאשר לירן כהן העניק בשער יחיד ניצחון 0:1 לאחר טעות חמורה של ניר דוידוביץ'.

*מכבי תל אביב לא כבשה בשלושת משחקיה האחרונים נגד מכבי חיפה.

*כל חמשת הניצחונות האחרונים של מכבי תל אביב בקריית אליעזר הסתיימו בהפרש של שער אחד. שני הניצחונות האחרונים הסתיימו בתוצאה זהה, 0:1.

*הפעם האחרונה שיניב קטן כבש מול מכבי תל אביב הייתה לפני עשרה משחקים. הוא לא עשה את זה מאז ספטמבר 2007.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

חסרונם של ליאור רפאלוב, פיטר מסיללה ומוחמד גדיר יצרו כאב ראש גדול לאלישע לוי. המאמן ערך אמש אסיפה ומאוחר יותר תרגל באימון 12 שחקנים בהרכב הראשון, כפי שהוא נוהג לאחרונה באימונים המסכמים. גוסטבו בוקולי, תומר חמד וטאלב טואטחה יפתחו ב-11 של המאמן. בוקולי אמור לפתוח למרות שגם עידן ורד תורגל בהרכב, מתוך מחשבה להסיט את אייל גולסה לעמדה אחורית יותר.

שחקן בקבוצה אמר לאחר האימון: "אסור להפסיד פעמיים לתל אביביות בבית. אם ננצח, זאת תהיה הצהרות כוונות ברורה לגבי מאבק האליפות". איגנסיו קאנוטו ואדריאן סילבה לא ייקחו חלק במשחק למרות שערכו אמש אימון מלא.

מכבי תל אביב:

גיז'רמו ישראלביץ', שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, וג'יבריל סידיבה המוצהב לא יעמדו לרשותו של הצוות המקצועי במשחק החשוב. לעומתם, קיימו שני הבלמים ניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ' אימון מלא והם יפתחו בהרכב. יואב זיו, שלא שיחק בניצחון על הירוקים במסגרת רבע גמר גביע הטוטו בשל צבירת כרטיסים צהובים, ישוב להרכב, אך יפתח בקישור, כאשר רוני גפני ימשיך למלא את משבצת המגן השמאלי. גל אלברמן, שנכנס כמחליף בגביע הטוטו, יפתח הפעם על חשבונו של סידיבה, בקישור האחורי. בחלק הקדמי הוחלט כי אלירן עטר יישב על הספסל, כאשר מאור בוזגלו ישחק בקישור ודימיטאר רנגלוב ורוברטו קולאוטי יפתחו בחלק הקדמי. מי ששוב לא יהיה בסגל הוא הקשר האריס מדוניאנין, שלדעת הסגל המקצועי הפגין חוסר רצינות וזלזול באימונים.

בסיום האימון אמר המאמן יוסי מזרחי לאתר הרשמי של המועדון: "זה משחק שתהיה בו אווירה מצויינת של כדורגל בין שתי קבוצות טובות מאוד עם המון שחקנים טובים שמכירים אחד את השני מצוין. אני בטוח שנבוא נחושים ומודעים לחשיבות המשחק". על פי ההערכות, כ-2,500 אוהדים צהובים צפויים ללוות את הקבוצה לקריית אליעזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: יניב קטן

החיסרון שלו במשחק האחרון בין הקבוצות הוכיח עד כמה מכבי חיפה תלותית בקפטן שלה. כשקטן לא נמצא, מכבי חיפה מאבדת את הקשר בין שחקני הקישור להתקפה שלה, והחולשה שלה העונה בהבקעת שערים באה עוד יותר לידי ביטוי בלעדיו. על כתפיו של קטן מונחת מחר משימה לא פשוטה – הוא צריך לכוון את החברים שלו בידיעה שהפסד במשחק, לא רק שיקרב את מכבי תל אביב לפסגה, אלא גם יוריד את הקבוצה שלו ממנה. הרבה מעבר למבחן בגרות עבור הקבוצה של אלישע לוי, מדובר כאן במבחן מנטלי.

מכבי תל אביב: גל אלברמן

בשבועות האחרונים נראה שהקשר חוזר לכושר המשחק וליכולת המוכרת שהביאו אותו לקרית שלום. את אלברמן המנוסה הביאו בכדי לעשות את ההבדל במשחקים הגדולים, בדיוק כמו זה שיהיה בקריית אליעזר. משחק טוב של הקשר שהגיע העונה מגרמניה יעזור לצהובים לחזור עם שלוש נקודות ועם הצהרת כוונות גדולה מאוד לקראת המשך מאבק האליפות.

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אריק בנאדו, שי מימון, טאלב טואטחה, אייל גולסה, גוסטבו בוקולי (עידן ורד), ג'ון קולמה, יניב קטן, תומר חמד, ולדימיר דבאלישווילי.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', רוני גפני, גל אלברמן, שרן ייני, יואב זיו, מאור בוזגלו, דימיטאר רנגלוב, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully