וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה סילבה: "אזכור את השער בדרבי כל החיים"

הבלם הברזילאי נפרד מהפועל ת"א: "מתרגש, אני עוזב קבוצה שאני אוהב מאוד". שכטר: "לא חושב שינחת פה עוד בלם כזה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב רשמה הערב (שבת) ניצחון 0:5 קליל במיוחד על הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. מיד לאחר המשחק ובמצב רוח טוב במיוחד, הגיעו השחקנים והצוות המקצועי למסעדה באזור על מנת להיפרד מהבלם דגלאס דה סילבה, שכזכור חתם ברד בול זלצבורג האוסטרית ויצטרף אליה כבר בימים הקרובים.

דה סילבה עצמו אמר: "אני מתרגש. אני עוזב קבוצה שאני מאוד אוהב. נכנסתי ללב של הפועל תל אביב והיא נכנסה לי ללב. היה קשה מאוד במשחק האחרון עם הגול בראש וגם היום בטקס. קשה ועוד לא מובן לי אם אני עוזב או לא עוזב, אבל צריך להתרגל לזה. הרגע הכי גדול שלי היה בטדי כשערן זהבי כבש את השער, הייתי מאושר מאוד. השער הכי חשוב וכיפי הוא זה שכבשתי בדרבי והבטיח להפועל 0:1, אני אזכור אותו לכל החיים".

חברו לקבוצה ערן זהבי אמר: "לפני שהוא שחקן גדול, הוא בן אדם גדול וחבר יקר שעוזב אותנו. אבל הוא מתקדם כלכלית ומקצועית, הוא עושה את השיקולים שלו. אנחנו נשמור על קשר, נפרדנו כבר ארבע או חמש פעמים אז הצלחנו לעכל את זה כבר. אנחנו מאחלים לו את כל הטוב שבעולם ומקווים לפגוש אותו במוקדמות ליגת האלופות

איתי שכטר, שחזר היום למגרש וגם התכבד בפנדל, הוסיף: "הוא חבר קרוב ואפילו כשאני מדבר עליו יש לי צמרמורת. זה לא סתם שחקן, הוא נתן לנו הרבה ביטחון. ידענו שיש לנו בלם עם כל כך הרבה פוטנציאל, חום ואהבה. לא יודע אם יהיה לנו עוד זר כזה בארץ שיתחבר ככה לקהל ולשחקנים. אני מאחל לו בהצלחה ושיגשים את כל החלומות. אני חושב שהוא יגיע הרבה יותר רחוק מזלצבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully