וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל פתח תקוה 1:5

הדאבליסטית הראתה שהיא לא מוותרת על המירוץ לאליפות. תמוז כבש צמד, זהבי, דה סילבה ואבוטבול הוסיפו בקלילות

באיחור של מספר ימים מבחינתה, הפועל תל אביב עלתה הערב (שבת) למקום הראשון בליגה אחרי ניצחון 1:5 על הפועל פתח תקוה. תמוז (2), דה סילבה, זהבי ואבוטבול כבשו מול שער עצמי של פרסנמן, אבל האדומים יירדו מהפסגה ביום שני, במידה שעירוני קרית שמונה ו/או מכבי חיפה ישיגו ניצחונות במשחקים שלהן. לפני המשחק עמדו שתי הקבוצות והאוהדים באצטדיון דקת דומייה לזכר הנספים באסון בכרמל.

שחקני הפועל תל אביב ושחקני הפועל פתח תקוה עומדים דקת דומיה. קובי אליהו
ההתאחדות בחרה לקיים את המחזור, אבל כיבדה את זכר הנהרגים בדקת דומייה/קובי אליהו

שישה ימים אחרי ההפסד הביתי למ.ס אשדוד, ידעה הפועל תל אביב שכל תוצאה מלבד ניצחון הערב תביא לדיבורים על משבר ושהמשחק ביום שלישי נגד ליון יהפוך לכאב ראש אחד גדול בעיצומם של מאבקי הליגה הקשים.

האדומים פתחו בסערה, שלחו הרבה שחקנים לרחבה והתקפה יפה שלהם בדקה הרביעית הסתיימה בקרן אחרי בעיטה של גילי ורמוט. המהלך הבא לעומת זאת, הסתיים ברשת כשההגבהה של ערן זהבי הגיעה לראשו של טוטו תמוז וזה נגח חזק פנימה.

בדקות הבאות הקבוצה של אלי גוטמן מעט נרדמה, אבל פתח תקוה החלשה לא ניצלה זאת ונענשה בצד השני, כשדה סילבה נגח פנימה בדקה ה-22, ערן זהבי כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-26 וכל כדור למסגרת של שניר דורי האומלל, נעצר ברשת.

למרות שבאותן דקות הדרך לניצחון נראתה קלה למדי, האדומים הציגו לפתע את הרפיון שמאפיין אותם יותר מדי פעמים השנה במהלך משחקים ופתח תקוה ניצלה את זה כדי לצמק בזכות שער עצמי של ביוואן פרנסמן בדקה ה-37. תמוז עם השני שלו בדקה ה-51, ושי אבוטבול המחליף (75) ביססו את הניצחון, אבל אלי גוטמן יהיה צריך לתת את הדעת על הקלות היחסית בה הקבוצה שלו סופגת.

גוטמן ניסה הערב מערך שכלל את טוטו תמוז, בן שהר ואיתי שכטר ביחד, כשכל השלושה מבלים לחילופין באגף השמאלי של הקישור, אבל זה לא נראה משכנע ושהר עצמו נראה אפילו פחות משכנע מהניסיון הזה. לשמחתו של המאמן, הקבוצה שלו פגשה יריבה חלשה ומבולבלת, שנראית כאילו היא תיאבק נגד היריבה עד סיום העונה וזה הסתיים בניצחון קליל חרף הניסיונות.

מהלך המשחק

דקה 4: גול! התקפה יפה של האדומים נבלמה לקרן. ערן זהבי העלה את הכדור וטוטו תמוז נגח בעוצמה, מחמישה מטרים, פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 22: גול! זהבי העלה כדור ארוך אחרי בעיטה חופשית, ההגנה של פתח תקוה יצאה לא טוב, פרנסמן נגח למרכז הרחבה ודה סילבה המשיך בנגיחה פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 26: גול! זהבי בעט כדור חופשי חזק ומסובב מכ-25 מטרים, דורי יכול היה לעצור, אבל נכנע. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 37: גול! ויסה הוליך מתפרצת מהירה וניסה למצוא את אחד מחבריו במסירת עומק, הכדור פגע בפרנסמן, שינה כיוון והכניע את אניימה המופתע. פתח תקוה מצמקת ל-3:1.

דקה 51: גול! שכטר פרץ בשמאל והעביר למרכז, זהבי בעט חזק מהאוויר, דורי הדף יפה, אבל הכדור חזר לטוטו תמוז שהפציץ את השני שלו מ-7 מטרים. 1:4 להפועל תל אביב.

דקה 52: צרפתי בעט כדור שטוח וחזק מימין לשמאל, החוצה.

דקה 55: שכטר סובב את ההגנה הכחולה הפעם בצד ימין והעביר לורמוט, אבל זה בעט ממצב נוח בתוך הרחבה, לשמיים.

דקה 75: גול! שי אבוטבול הגיע ראשון לכדור שנהדף מהגנת פתח תקוה ומ-23 מטרים שלח כדור מדויק לפינה השמאלית התחתונה של דורי. 1:5 להפועל תל אביב.

דקה 89: טועמה בעט כדור חופשי חזק ומסובב, דורי הדף לקרן.

דקה 90+1: אניימה יצא לא טוב מול קדוסי ופספס את הכדור, חלוץ פתח תקוה בעט לכיוון השער, אבל באדיר עצר את הכדור בעזרת הבטן ומנע ספיגה.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי; איאד חוטבא, גל כהן, דניאל אדו, יגאל אנטבי; ניסן אלקלעי (עידו אקסברד, 46), ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, אייל שן (גיא דיין, 64), ג'וניור ויסה; דודו ביטון (אוהד קדוסי, 76).

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין (גל שיש, 76), אביחי ידין, ערן זהבי (סלים טועמה, 67), גילי ורמוט, בן שהר (שי אבוטבול, 58), טוטו תמוז, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully