וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

לראשונה מאז אפריל 2002, המלאבסים חזרו עם נקודות מהביקור באשדוד. ביטון (פנדל) ותורג'מן כבשו, סארקי צימק

מאז אפריל 2002 הפועל פתח תקוה רק מפסידה במשחקיה באשדוד. 10 פעמים היא ביקרה שם מאז שער הניצחון של מוטי קקון ותמיד ירדה מנוצחת, עד הערב (שבת). הקבוצה של יובל נעים תיסכלה את מ.ס. אשדוד במשך מחצית אחת, ובפתיחת המחצית השנייה עקצה פעמיים מפנדל של דודו ביטון (49) בשערו התשיעי העונה ושער נהדר של המחליף אלון תורג'מן (52). אשדוד, ששיחקה לעיני הקהל הביתי לראשונה מאז אותו משחק מפוצץ מול הפועל באר שבע וצימקה מרגלי עמנואל סארקי (55), חוותה הפסד ביתי שלישי העונה, דווקא לאחר שנראה היה כי היא יוצאת לדרך חדשה. הפועל פתח תקוה לא רק הרסה לאקס יוסי שקל את רצף הדקות ללא ספיגה, אלא גם השיגה ניצחון שני העונה (שוב בחוץ) שמרחיק אותה מבני סכנין ומהקו האדום.

אשדוד החלה את המשחק במצב רוח התקפי, כשניר ביטון ומשה אוחיון השתלטו על מרכז השדה והגיעו למצבים לאחר כדורים נייחים, אותם החמיצו אפה אמברוז ורחמים צ'קול. בדקה ה-18 צ'קול העביר כדור רוחב שחלף על פני השוער שניר דורי, אבל גל כהן הרחיק מקו השער. מן העבר השני גיא דיין בעק כדור חופשי ממרחק ויוסי שקל הדף בדקה ה-26.

במחצית השנייה נזכרה פתח תקוה שהיא יכולה לתקוף. דודו ביטון יצא למתפרצת, עקף את שקל והוכשל על ידי השוער ברחבה. ביטון ניגש בעצמו אל הנקודה וכבש בדקה ה-49. 0:1 להפועל פתח תקוה. שלוש דקות חלפו, אשדוד נותרה בהלם, והמחליף אלון תורג'מן קיבל כדור, עצר על החזה ובשמאל מצא את הפינה הרחוקה של שקל. 0:2 מהיר להפועל פתח תקוה, בפתיחה מוחצת של המחצית השנייה. בדקה ה-55 אשדוד צימקה, כשעמנואל סארקי קיבל כדור מעופר ורטה ומצא את הרשת בבעיטה שטוחה.

הרכב מ.ס אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה (נבו מזרחי, 79), אפה אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, ניר ביטון (אמיר לביא, 59), משה אוחיון, עמנואל סארקי (עידן שדה, 79), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חוטבא, גל כהן, דניאל אדו, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, ישראל זגורי (אלון תורג'מן, 32), גיא דיין (אייל שן, 74), ניסן אלקלעי, גיא צרפתי, דודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully