וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - מכבי חיפה: שינויים מפתיעים

לוי הפתיע כשתרגל את סלליק ובנאדו תורגלו במקום אזולאי וקאנוטו. המארחת תפתח עם שני חלוצים (ש', 19:30, ס' 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

במשחקים שבהם הפועל רמת גן מארחת את מכבי חיפה, צריך לעשות הפרדה מוחלטת בן התוצאות בליגה ובגביע המדינה. מתוך שלושה מפגשים בשלוש השנים האחרונות, רמת גן הדיחה את חיפה פעמיים. בחמשת המפגשים האחרונים בליגה, חיפה ניצחה חמש פעמים והבקיעה 16 שערים. המפגש בעונה שעברה הביך את רמת גן, שספגה חמישייה בוינטר (רפאלוב ודבאלישווילי כבשו צמד). קודם לכן, השתיים נפגשו רק בשנות השמונים. הניצחון האחרון של רמת גן בבית על חיפה הצריך אותנו לגשת לדפי ההיסטוריה. זה קרה בשנת 1977/8. רמת גן ניצחה 1:2, עם רוני קלדרון בהרכב. ברוך ממן העלה את הירוקים ליתרון. חתיכת היסטוריה.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

המאמן שלומי דורה ניסה השבוע להטריף את שחקניו במהלך האימונים ולהחדיר בהם מוטיבציה ואמונה שאפשר להוציא מחר נקודות נגד הירוקים. דורה יערוך שני שינויים בהרכב לעומת ה-11 שהפסידו בשבוע שעבר בבאר שבע כאשר הקשר עידן סרור ישוב להרכב ויפתח בקישור, בעוד שהחלוץ הבולגרי קרום ביבישקוב שסיים לרצות עונש הרחקה יפתח לצידו של לירון דיאמנט בחוד. המאמן עובר למעשה למערך של שני חלוצים וינסה להביך בכך את ההגנה הדי רעועה של מכבי חיפה. דורה הקרין לשחקניו בוידאו רק את 25 הדקות הראשונות מהמשחק בבאר שבע במחזור שעבר, כאשר בדקות אלו ביצעו השחקנים מספר טעויות במשחק ההגנה וספגו שני שערים שהכריעו למעשה את ההתמודדות. עומר בוקסנבוים ותמיר פור הפצועים לא יהיו בסגל.

מכבי חיפה:

אלישע לוי הוא מאמן סולידי ולא נוטה לערוך מהפך בהרכב אחרי כל הפסד, אבל התרגול באימון הבוקר הפתיע אפילו את השחקנים. אריק בנאדו תורגל בעמדת הבלם במקום איגנסיו קאנוטו וסינטאיהו סלליק במקום שלומי אזולאי. גוסטבו בוקולי ששומר על יציבות ימשיך לפתוח בקישור האחורי ואדריאן סילבה ימשיך להתייבש על הספסל, בתקווה שמשהו ישתנה עד ינואר. לוי אמר לשחקנים השבוע: "המשחק מול הפועל תל אביב היה הכי טוב שלכם העונה. בניגוד להפועל, בהתקפה לא הייתה לנו רגל מסיימת". היום הוא אמר לשחקנים: "צריכים לבוא מרוכזים ובלי לחץ ולנצח את המשחק". עידן ורד שימריא ביום שני לאנגליה, ואייל גולסה (ייעדר כנראה משני המשחקים הקרובים, ערך אתמול אימון קל), יצפו במשחק מהיציע. תומר חמד, שעשוי לעזוב בינואר, יפתח על הספסל.

בחיפה אישרו כי הקשר אנדריי פיליאבסקי אמור להגיע בימים הקרובים למבחנים, בכפוף לסיכום עם סוכנו. הקשר הגנאי סיידו יאיא יקבל הודעה סופית בשבוע הבא לגבי עתידו, כשההערכה היא שחיפה תנסה להחתים את קשר אא"ק אתונה לשעבר על הסכם ארוך טווח ותשאיל אותו לקבוצה אחרת. ביום רביעי יצפו נציגי מכבי חיפה בבלם רגנר סיגורסון, במדי נבחרת איסלנד.

יעמדו למבחן

הפועל הפועל רמת גן: דימיטאר טלקיסקי

הקשר הבולגרי המחונן עדין לא מצליח לשחזר את ימיו הנפלאים במדי הפועל תל אביב לפני כשנתיים. בכל משחק נותן טלקיסיקי טעימה קטנה ממה שהוא יודע וברמת גן מצפים שכעת בתקופה הקשה בה נמצאת הפועל רמת גן הוא ייקח אחריות ויעזור לקבוצה להיחלץ מהתחתית הבוערת.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'

המשחק נגד הפועל תל אביב עדיין לא הוכיח איזה ניר דוידוביץ' מכבי חיפה קיבלה לאחר השיקום. הקבוצה לא ספגה באשמתו, אבל דוידוביץ' גם לא הרבה לרדת לקרקע ולא עמד במבחן אמיתי של כדורי גובה, מול קבוצה שביססה את הניצחון שלה בעזרת הנשק הקטלני שלה – התקפות מתפרצות. לא בטוח שהמשחק מול רמת גן ישקף את היכולת האמיתית של השוער, אבל הוא ייתן תמונה מדויקת יותר לגבי מצבו. אם לא, אז חכו לדרבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, תמיר בן עמי, קלאודיו ריברו, קרלוס צ'קאנה, עידן סרור, דמיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט, קרום ביבישקוב.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אריק בנאדו, שי מימון, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ליאור רפאלוב; סינטאיהו סלליק, ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully