וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ' בהרכב. לוי: "צאו קדימה, בלי לפחד"

השוער שוחח עם המאמן, שערך אסיפה לקראת הפועל: "אנחנו משחקים סבלני". ידין, דה סילבה ושכטר מחוץ לסגל

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

המשחק האחרון בין הקבוצות בקריית אליעזר היה תחילת המהפך שביצעה הפועל תל אביב בדרך לאליפות, אבל שני המשחקים האחרונים בהם חיפה לא ניצחה, לא משקפים את המאזן כולו בין הקבוצות בקריית אליעזר: 31 ניצחונות לירוקים, 19 תוצאות תיקו, עשרה לאדומים. ויש גם נתון מעניין: כל שלושת הניצחונות האחרונים של הפועל בקרית אליעזר היו זהים – 0:1 קטן. פעם לאלה, פעם באדיר (מרץ 2006) ופעם דומב (ספטמבר 1997). ואפרופו קטן, מלבד הקפטן אף שחקן לא כבש יותר משער אחד בכל תשעת המפגשים האחרונים. הקשר החיפאי, אגב, כבש שלוש פעמים מול האדומים במפגשים האלה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מפתחות וטקטיקה

מכבי חיפה

הטראומה שספגה חיפה מהפועל בעונה שעברה הובילה את אלישע לוי, בניגוד למנהגו, לדבר במהלך השבוע על עניינים מנטליים ופחות על הנושא המקצועי. "כולם מבינים כאן את חשיבות המשחק, אין צורך להרחיב על היכולות של ורמוט ותמוז", אמרו בחיפה. אייל משומר שמציג יכולת טובה ימשיך לפתוח בהרכב על חשבונו של עלי עוסמאן (מתאושש ממכה בצלע התחתונה). ניר דוידוביץ' תורגל בהרכב הראשון הערב ונראה שיפתח. בחיפה מקווים שתקופת ההתאוששות של דוידוביץ' אינה קצרה מדי. לוי ערך אסיפה עם קטעי וידאו של המשחק נגד הפועל פתח תקוה והעיר לשחקנים: "כשהכדור אצלנו קו ההגנה חייב לצאת קדימה בלי לפחד. אנחנו משחקים סבלני בתקופה האחרונה, זה לא אפיין אותנו בעבר". עידן ורד ביקש מלוי לשחק, אבל בחיפה אל רוצים לסכן אותו וגם הוא ייעדר.

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב ערכה הערב את האימון המסכם שלה ובסיומו התברר סופית כי אביחי ידין, איתי שכטר ודגלאס דה סילבה לא יכללו בסגל. מי שיחליפו אותם יהיו ביוואן פרנסמן, שי אבוטבול ובן סהר, כשלמעשה ההרכב ששיחק ברוב המשחק נגד שאלקה, יהיה זה שיפתח מחר.

המאמן אלי גוטמן ערך אסיפה ארוכה, הראה לשחקניו וידאו מהמשחק נגד שאלקה ביום שלישי ואמר להם: "אני מאוד מרוצה מהמרחקים הקטנים שהיו ביניכם. אנחנו צריכים לשחק באותה דרך גם מחר". גוטמן גם ביקש משחקניו לסגור חזק את מרכז המגרש ולמנוע מחיפה להניע כדור, הזהיר את שחקני ההגנה מהתנועה של שלומי אזולאי לעומק, והחמיא לליאור רפאלוב: "הוא נמצא בכושר הטוב ביותר בחייו כשהוא מקבל את הכדור תצטרכו להיזהר מהסיבוב המהיר שלו".

גוטמן גם החמיא לטוטו תמוז ("רואים שאתה מחוייב ושאתה כל הזמן רוצה את הכדור. תמשיך ככה") ואמר לשחקניו שהירוקים ילחצו את ערן זהבי ושי אבוטבול במרכז המגרש: "המקרים כאלו תשחקו על כדורים ארוכים, או שגילי ורמוט יבוא למרכז לקבל שם כדורים".

יעמוד למבחן

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'

תקופה ההחלמה הארוכה של השוער החיפאי תוכיח אחת משתיים – או שדוידוביץ' יכל לחזור מזמן, או שהחזרה הייתה מקודמת מדי. עבור שוער מכבי חיפה מדובר בטראומה לא קטנה. משחק ליגה מול קבוצה כל כך מנוסה ומחודדת בהתקפה תאלץ אותו לרדת יותר לקרקע ולצאת יותר לכדורי גובה. ממשחק כזה דוידוביץ' יכול לצאת גדול, אבל הוא גם יכול לאבד תהילה גדולה שהאוהדים מחכים שתחזור מאז סוף העונה שעברה. איך אמר אלישע לוי ביום שישי? "שחקנים גדולים חיים בשביל משחקים גדולים". צודק.

הפועל תל אביב: שי אבוטבול

בשנים האחרונות הפועל תל אביב הרבתה להפסיד למכבי חיפה והסיבה העיקרית הייתה הנחיתות הקבועה שלה במרכז המגרש. במשחק האחרון בין השתיים, אביחי ידין וערן זהבי לא נפלו מקולמה ובוקולי והאדומים ניצחו. בשביל שזה יקרה עוד פעם, אבוטבול יצטרך להיות במיטבו.

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, איגנסיו קאנוטו, שי מימון, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ליאור רפאלוב; שלומי אזולאי, ולדימיר דבאלישווילי.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, ביוואן פרנסמן, וואליד באדיר, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי, סלים טועמה, גילי ורמוט, טוטו תמוז, בן סהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully