וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: נקודה ראשונה להפועל ת"א ב-0:0 מול שאלקה

האדומים הציגו יכולת טובה מול הגרמנים, אך סבלו מחוסר מזל והסתפקו בנקודה אחת. תמוז וזהבי החמיצו, דה סילבה נפצע

מאז ה-1:1 של מכבי תל אביב מול יובנטוס ב-8 בדצמבר 2004, הקבוצות הישראליות לא זכו בנקודות בליגת האלופות. הרצף הארוך הזה נקטע הערב (שלישי) על ידי הפועל תל אביב, שהציגה יכולת טובה, החמיצה לא מעט ונאלצה להסתפק ב-0:0 ביתי מול שאלקה האנמית שהעלתה את מאזנה לשבע נקודות בעזרת נקודת חוץ ראשונה. אחרי שלושה הפסדים האדומים הפיקו כמה לקחים מהסיבוב הראשון ותוגמלו בנקודה היסטורית מבחינתם במפעל הבכיר של היבשת. לאוהדים שמילאו את בלומפילד יש סיבות רבות לגאווה. מקום שלישי כבר לא יהיה להם כנראה, אבל מי יודע, אולי במשחק הבא מול בנפיקה הם גם יחזו בניצחון ראשון?

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוסר מזל משווע. תמוז/ברני ארדוב

פליקס מגאת אמר לפני הגעת שאלקה לארץ כי המשחק מול סט. פאולי ביום שישי חשוב לו הרבה יותר. שחקניו הפנימו את המסר ונחו על המגרש, כשחסרונו של העוגן ג'רמיין ג'ונס הורגש בקישור ויצר מרחקים עצומים בין החלק ההגנתי להתקפי. כך ראול וקלאס יאן הונטלאר לא זכו לאספקה ונותרו מתוסכלים בחוד. מישהו עוד מופתע מהמיקום של שאלקה בתחתית הבונדסליגה?

הפועל תל אביב, אחרי רבע שעה של גישושים והנעת כדור עקרה, הבינה שאפשר לנצל זאת והחלה ליזום, כששי אבוטבול ניהל את המשחק ביד רמה במרכז השדה. טוטו תמוז ניסה להשכיח את היעדרותו של איתי שכטר וכמעט עשה זאת עם בעיטה חדה שנהדפה על ידי מנואל נוייר המצוין. גם ערן זהבי החטיא מצב טוב לאחר מכן, כשבצד השני וינסנט אניימה הראה שגם הוא שוער גדול ודאג להדוף כל ניסיון של האורחים העצבניים.

תחושות האופטימיות של הפועל תל אביב נמשכו גם בפתיחת המחצית השנייה, למרות הפציעה המדאיגה של דגלאס דה סילבה עוד לפני ההפסקה. לדדי בן דיין ולתמוז חסרו סנטימטרים על מנת להבקיע את השער המיוחל, בעוד שאלקה שיחקה בניוטרל ומיעטה לשלוח שחקנים לחצי המגרש של האדומים. בניגוד למשחקים הקודמים, שחקני הפועל נראו פחות לחוצים והיו ראויים לשער במחצית הזו, כשגם יוסי שבחון עולה מהספסל ונותן דחיפה בחלק הקדמי, אבל נוייר והמזל היו נגדם הערב.

ובכל זאת, כשתחושת ההחמצה תתפוגג, יסכימו האדומים כי גם נקודה זה משהו. אומנם אין סיבה לחגיגות היסטוריות, זה בסך הכל 0:0, אבל הכדורגל הישראלי יכול לזקוף מעט את חזהו הכפוף. זו לא רק התוצאה, אלא בעיקר דקות ארוכות של דומיננטיות, שליטה בשדה, לחץ על ההגנה האורחת וסחיטת הצלות נפלאות מנוייר. בסופו של ערב, מי שנשם לרווחה היה פליקס מגאת'.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מחצית ראשונה

דקה 4: חוראדו העביר כדור רוחב מסוכן מצד שמאל, הבלמים פספסו, אניימה ויתר וראול החטיא במעט. מזל גדול לאדומים.

דקה 14: קלוגה קיבל כדור ברחבה ומעמדה קורצת לא בעט טוב וראה את באדיר בולם אותו.

דקה 18: אחרי הנעת סרק במרכז המגרש, הגיעה ההזדמנות של האדומים. תמוז השתחרר אחרי כדור שקיבל מוורמוט, ומ-18 מטרים בעט חד לפינה, אבל נוייר ירד טוב והדף.

דקה 20: עכשיו היה זה סהר שנכנס לרחבה מצד שמאל, הטעה את המגן ומזווית קשה בעט חלש לידיו של השוער.

דקה 24: נגיעת יד של ראקיטיץ' זיכתה אותו בצהוב ואת הפועל בבעיטה חופשית מצד שמאל. הקהל התכונן, אבל טועמה ניגש ובעט מעל השער.

דקה 29: תמוז הגביה לרחבה, אוצ'ידה הרחיק רע וזהבי החופשי נותר לבד מול נוייר, בעט בימין תוך כדי סיבוב וסחט הצלה גדולה מהשוער. החמצה גדולה של זהבי.

דקה 34: אסקודרו ירה כדור חופשי אדיר מ-25 מטרים לפינה השמאלית, אבל אניימה זינק והדף מצוין לקרן, שאחריה גם ראקיטיץ' בעט חלש לידיו של השוער.

דקה 40: ראקיטיץ' הגביה כדור חופשי מסוכן לרחבה, ראול הסיט קלות בראשו ושוב אניימה היה במקום כדי לקלוט בבטחה.

דקה 42: דה סילבה שמתח את המפשעה לא יכול להמשיך ומצבו מדאיג את הצוות המקצועי גם לקראת מכבי חיפה ביום שני. פרנסמן נכנס במקומו.

דקה 44: שוב סהר נותר מול אוצ'ידה, אבל הפעם לא ניסה לעבור אלא בעט חלש לידיו של נוייר.

דקה 45: חוראדו, שנח מאז הדקה החמישית בערך, נכנס משמאל לאמצע ומ-18 מטרים שחרר כדור חזק למרכז השער שאניימה הדף לקרן.

מחצית שנייה

דקה 54: כדור חופשי של טועמה עבר בין כולם, ארבעה שחקנים אדומים היו על קו החמש ובן דיין ניסה לכבוש דווקא בעקב. נוייר לקח.

דקה 55: בצד השני פרפאן יצא למתפרצת לבדו ומ-20 מטרים בעט כדור שחלף מטר מהקורה.

דקה 59: מסירת רוחב של טועמה עבר את השוער ותמוז מחמישה מטרים פספס בגדול את הכדור כשעמד מול השער החשוף.

דקה 67: התקפה נדירה של שאלקה במחצית השנייה. ראקיטיץ' נותר חופשי מ-20 מטרים ובעט החוצה.

דקה 69: אבוטבול הגביה כדור קרן לתיבת החמש, שבחון נגח טוב ונוייר הדף עוד יותר טוב. יום מצוין לשוער הגרמני.

דקה 77: שבחון עבר שחקן אחד, הטעה גם את מצלדר ובעט בימין מ-18 מטרים כדור שחלף סמוך לקורה.

דקה 83: קרן של שאלקה יצרה בלגן בהגנת הפועל, אבל מצלדר בעט ברשלנות היישר ליציע האוהדים הגרמנים.

דקה 87: עוד מצב נייח של שאלקה הלחיץ את הגנת הפועל, כשבסיום אדו נגח חזק החוצה.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה (נפצע - ביוואן פרנסמן, 42), וואליד באדיר, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי, סלים טועמה (יוסי שבחון, 61), גילי ורמוט, בן סהר (ויקטור מרעי, 70), טוטו תמוז.

הרכב שאלקה: מנואל נוייר, אטסוטו אוצ'ידה, בנדיקט הובדס, כריסטוף מצלדר, סרחיו אסקודרו, פר קלוגה (כריסטוף מוריץ, 46), ג'פרסון פרפאן (צ'יפריאן דיאק, 81), איבן ראקיטיץ' (אדו, 74), חוסה מנואל חוראדו, ראול, קלאס יאן הונטלאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully