וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ב"ש והפועל פ"ת נפרדו ב-0:0

דודו עזריה

23.10.2010 / 20:48

יובל נעים ערך בכורה כמאמן הכחולים אך למרות השיפור ביכולת המלאבסים לא השיגו ניצחון בכורה, ויצאו עם נקודה מווסרמיל

אחרי שעברו שבוע סוער, כל אחת מכיוונה, נפגשו הפועל באר שבע והפועל פתח תקוה הערב (שבת) בווסרמיל, כשהמארחת רצתה להתקרב לצמרת והאורחת להימלט מהתחתית. זה לא היה משחק שליגת העל הייתה מתגאה בו, ובתום 90 דקות נפרדו השתיים בתיקו 0:0.

שתי הקבוצות סבלו מבעיה קשה בין הקורות שאילצה אותם להרכיב שוערים צעירים. באר שבע זכתה בניצחון טכני בעקבות אירועי המשחק באשדוד ושאפה למנף זאת עם ניצחון נוסף, אולם במחצית הראשונה הציגה יכולת גרועה והפועל פתח תקוה, למרבה ההפתעה, הייתה טובה יותר ושלטה בקצב.

יובל נעים, במשחקו הראשון כמאמן הכחולים, אמנם לא הצליח להביא למועדון ניצחון בכורה העונה, אך הוא ושחקניו יכולים להיות מעודדים לאור היכולת שהציגו. הפועל פתח תקוה שיחקה טוב יותר מהיכולת שהציגה בתבוסה בדרבי למכבי פתח תקוה, ויתכן כי הזעזוע בעמדת המאמן אכן העיר את השחקנים. המבחן האמיתי הוא בטווח הארוך, אז פתח תקוה תהיה חייבת להראות יציבות והתקדמות כדי לאגור נקודות.

המלאבסים פתחו נהדר והגיעו לשני מצבים בדקות הראשונות, אך לא הצליחו להכניע את אורי מכלוף. באר שבע הייתה חלשה והאורחים הכתיבו את הקצב ונראו טוב יותר. אולם פתח תקוה, למרות יתרונה הברור בשדה, לא השכילה לכבוש והמחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0.

באר שבע נראתה טוב יותר בתחילת המחצית השנייה, ובדקה ה-52 החמיץ ברנרדו ואשקונסלוס הזדמנות להעלות את המארחים ליתרון לאחר שנגיחה שלו נהדפה. המארחים הציגו כדורגל טוב יותר בחצי השני, אבל לא הצליחו להבקיע את שערו של אמאמו. בדקה ה-78 דוד רביבו היה קרוב לכבוש עבור באר שבע, אבל כדור חופשי שבעט עבר מעל למשקוף. עד לסיום הקבוצות לא הצליחו להרשית, ונפרדו ב-0:0.

הרכב הפועל באר שבע: אורי מכלוף, אבי יחיאל, אביתר אילוז, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, ליאור ז'אן, ריקרדו פרננדש, דוד רביבו, מאור מליקסון, איברהים בסיט, ברנרדו ואשקונסלוס.

הרכב הפועל פתח תקוה: וויליאם אמאמו, איאד חוטבא, דניאל אדו, גל כהן, ניסן אלקלעי, ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, ישראל זגורי, גיא דיין, אלון תורג'מן, דודו ביטון.

קלינגר: "נגררנו למשחק של פתח תקוה, שהצליחה לעצבן אותנו"

מאמן הפועל באשר שבע ניר קלינגר אמר בסיום: "היה קשה. במחצית הראשונה נגררנו למשחק של פתח תקוה, שהצליחה לעצבן אותנו וזה פגם בריכוז שלנו. במחצית השניה נראינו יותר טוב אבל היינו חסרי ריכוז. אורי מכלוף נתן הופעה שקטה ובטוחה בשער, וטוב לדעת שיש לנו ארסנל שוערים למקרים שכאלו".

מאמן הפועל פתח תקוה יובל נעים סיכם את משחק הבכורה שלו בקבוצה: "הגענו למשחק במצב לא אופטימלי . ג'וניור ויסה לפתח תקוה זה כמו איתי שכטר להפועל תל אביב, ובזה שהוא לא פתח הקרנתי לשחקנים שמי שלא ירוץ לא ישחק. לא רוצה לבקר את אלי מחפוד אבל אני הייתי בונה את הקבוצה אחרת. ננסה עד ינואר להחתים שחקנים חופשים, ובינואר להביא 4-5 שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully