וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מ.ס אשדוד: אלישע לוי מחפש מהירות

מאמן חיפה באסיפה לקראת אשדוד: "הקצב לא אופייני לנו". ניסה לתרגל את קטן, אבל אזולאי יפתח. בוקולי יחליף את סילבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

המשחק הזכור ביותר בין שתי הקבוצות באצטדיון שוחק ב-2004, כשחיפה הביסה את אשדוד 0:6. גוסטבו בוקולי השתתף בחגיגה ההיא, ולא במקרה. גם במפגש האחרון בין הקבוצות בעונה שעברה (1:3 לחיפה), הוא כבש. לפני שנתיים, שימו לב, חיפה כבשה גם אז שלושה שערים, ניצחה 0:3 באשדוד, ומי הצטיין? ניחשתם נכון. שער ושני בישולים לקשר הברזילאי. במחזור הראשון של העונה שעברה, חיפה ניצחה גם הפעם 1:3, כשבוקולי בישל את אחד השערים. מה קרה לפני שלוש שנים, אתם שואלים? הלכתם רחוק. שוב חיפה עם שלישייה בקריית אליעזר, ושוב בוקולי בתפקיד המבשל. פלא שמחר הוא בתכנית ההרכב?

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

כמו בסיום עונה שעברה, אלישע לוי נאלץ להתמודד גם הפעם עם ריבוי פציעות. יניב קטן עדיין לא התאושש, אייל גולסה ומוחמד גדיר לא כשירים והנחמה היחידה של המאמן היא החזרה של עידן ורד. הבוקר תרגל המאמן את ההרכב הצפוי, כשגוסטבו בוקולי יחליף את אדריאן סילבה וורד את מוחמד גדיר. אגב, במהלך חלק מהאימון תורגל יניב קטן בהרכב, אבל שלומי אזולאי מועדף על פניו, בין היתר בגלל הפציעה ממנה הוא סובל.

לוי אמר לשחקנים: "צריך להעלות את הקצב של המשחק, הקצב הוא נמוך מאוד כרגע וזה לא רגיל ואופייני לנו. אני רוצה שנשחק יותר מהר. אנחנו צריכים להביא את השלוש נקודות". לוי הודיע בתחילת האימון כי הוא החליט להוריד מתכנית האימון את שלב המשחקונים, כנראה מתוך ניסיון למנוע פציעות נוספות. המאמן הסביר: "אני רוצה שתגיעו רעננים למשחק". המאמן לא הקרין קלטות של היריבה והודיע כי יערוך תדרוך ואסיפת וידאו רק מחר.

מ.ס אשדוד:

באשדוד התעסקו השבוע בעיקר בהעמדת הקבוצה לדין בשל פיצוץ המשחק האחרון נגד הפועל באר שבע. אשדוד ספגה עונש כבד בדמות הפסד טכני של 3:0 ומשחק בית ללא קהל. מעניין יהיה לראות כיצד ישפיע הבלאגן סביב הקבוצה השבוע על השחקנים מחר בחיפה כאשר בנוסף לכל הצרות יחסר המאמן ג'ון גרגורי את דמיטאר מקרייב שהורחק בסיום המשחק בגין תנועה מגונה לעבר הקהל מהנגב. מי שצפוי למלא את מקומו של מקרייב הוא ככל הנראה הצעיר נבו מזרחי שכבר הספיק להראות העונה ניצוצות של כדורגל טוב במספר הזדמנויות שקיבל ממאמנו.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: גוסטבו בוקולי

הסטטיסטיקה של בוקולי מול אשדוד היא הדבר המעניין ביותר שקרה לשחקן במכבי חיפה בשנים האחרונות. כמעט בכל משחק ששוחק בשנים האחרונות הוא היה מעורב בשער או בישול. אבל מעבר לכך, בוקולי לא פתח העונה אפילו במשחק ליגה אחד. הוא שיחק 52 דקות בסך הכל ומחר הוא יפתח בהרכב בעיקר בגלל הפציעות של גולסה וקטן. כמעט בכל פעם שבוקולי עלה מהספסל וקיבל הזדמנות בהרכב, הוא הצליח להוכיח שקשה מאוד להוציא אותו מההרכב. עם יחס שערים של 3:14 בששת המפגשים האחרונים, לא אמורות להיות לו בעיות לגרום גם הפעם ללוי כאב ראש גדול.

מ.ס אשדוד: דראגן סטויקיץ'

כשאשדוד מגיעה לקרית אליעזר בשנים האחרונות, השחקנים שלה בדרך כלל עושים במכנסיים ומפסידים כמעט ללא קרב. לסטויקיץ' צפויה מחר עבודה רבה בין הקורות והגיע הזמן שהקרואטי שהיה מצוין בעונה שעברה ועדין לא מגלה את אותה יכולת העונה, יביא במו ידיו נקודה או אפילו שלוש לאשדוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: אמיר אדרי; עלי עוסמאן, שי מימון, איגנסיו קאנוטו, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, עידן ורד; שלומי אזולאי, ולדימיר דבאלישווילי.

מ.ס אשדוד: דרגאן סטויקיץ', עופר ורטה, מתן אוחיון, אפה אמברוז, רחמים צ'קול, סטפן קינג, ניר ביטון, משה אוחיון, עמנואל סארקי, נבו מזרחי, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully