וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הרקולס הדהימה את ברצלונה עם 0:2 בקאמפ נואו

ואלדז הבקיע צמד והנחיל לאלופה הפסד ראשון במגרשה מאז מאי 2009. ריאל מדריד ניצחה 0:1 את אוסאסונה, ניצחון לולנסיה

המחזור השני של ספרד יצא לדרך עם הפתעה אדירה, שנותנת תקוה לעונה מעט יותר שוויונית. אחרי ה-0:0 של ריאל מדריד במגרשה של מאיורקה במחזור הקודם, הגיע תורה של ברצלונה להיות מופתעת. האלופה הגאה אירחה הערב (שבת) במגרשה את העולה החדשה הרקולס, שהשתיקה את הקאמפ נואו עם ניצחון סנסציוני 0:2 מצמד של נלסון ואלדז.

ריאל מדריד עלתה למגרש, לראשונה העונה במשחק רשמי בסנטיאגו ברנבאו עם ז'וזה מוריניו על הקווים, והשיגה ניצחון ליגה ראשון עם 0:1 קטן על אוסאסונה. מכל שחקני הרכש וההתקפה הנוצצים של מוריניו, דווקא הבלם הוותיק ריקארדו קרבאליו היה זה שכבש לזכות הבלאנקוס בדקה ה-48 וסידר לסגנית אלופת ספרד ניצחון ולא פחות חשוב - לעבור את היריבה השנואה ברצלונה בטבלה.

ולנסיה שמרה על מאזן מושלם אחרי 0:1 ביתי על ראסינג סנטאנדר, ובמשחק שנעל את משחקי יום שבת, חזרה אתלטיקו מדריד מחבל הבאסקים עם ניצחון 1:2 על בילבאו ועלתה, תאמינו או לא, לראשות טבלת הלה ליגה.

ברצלונה - הרקולס 2:0

אחרי ניצחון קליל בחוץ על ראסינג סנטאנדר, ברצלונה לא יכלה לבקש יריבה נוחה יותר במשחק הבית הראשון שלה העונה מאשר העולה החדשה הרקולס. בארסה עלתה ללא קרלס פויול, דני אלבס וצ'אבי, וחשבה שהניצחון מנוח בכיסה, אלא שהקבוצה מאליקנטה התחזקה לאחרונה עם צירופם המפתיע של רויסטון דרנטה, נלסון ואלדז וגם דויד טרזגה, והערב חוללה סנסציה אדירה.

חאבייר מסצ'ראנו ערך הופעת בכורה בהרכב האלופה הספרדי, אבל חברו הטוב לאונל מסי התקשה לתפקד וגם דויד וייה לא הגיע למצבים. היחיד שניסה היה בויאן קרקיץ', אבל בדקה ה-27 הייתה זו דווקא האורחת שעקצה אחרי מצב ניייח, כשהפרגוואי ואלדז הכניע את ויקטור ואלדז והדהים את יושבי הקאמפ נואו. ציפיתם שהמארחים יגיבו במהירות? לא הפעם. צ'אבי ודני אלבס נכנסו למגרש, וייה ניסה להשוות, ובצד השני לוואלדז הספיק מצב אחד כדי להרשית את השני בדקה ה-59 אחרי בישול של טיאגו גומס.

פפ גווארדיולה לא רגיל להפסיד. בעונה שעברה נוצחה ברצלונה רק פעם אחת, כשהפסידה 2:1 לאתלטיקו מדריד באמצע פברואר. כדי למצוא את הפסד הבית האחרון של בארסה, צריך לחזור עד מאי 2009, כשאוסאסונה ניצחה את הקבוצה השיכורה מחגיגות האליפות. איך ברצלונה תתאושש מההפסד המביש?

ולנסיה - ראסינג סנטאנדר 0:1

החבורה של אונאי אמרי השיגה ניצחון שני ברציפות וממשיכה להראות שהיא מסוגלת להסתדר ללא דויד וייה ודויד סילבה שעזבו אותה. ראסינג סנטאנדר האמינה כי תוכל להשיג נקודה ראשונה במסטאייה והציגה את מרכוס רוזנברג השבדי ששלח כדור לקורה (39), אבל בדקה ה-45 נקלעה לפיגור מנגיחה של ההולנדי הדוויגס מאדורו, אחרי קרן של חואן מאטה. ולנסיה לא הבריקה, אך הצליחה לשמור על יתרונה הקטן עד לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ריאל מדריד - אוסאסונה 0:1

לאחר שסיימה בתיקו ללא שערים מול מאיורקה, כאשר השוער הישראלי דודו אוואט מספק הצגה גדולה, הגיעה הקבוצה החדשה בהנהגתו של ז'וזה מוריניו לסנטיאגו ברנבאו. רבבות הצופים הריעו לששת השחקנים החדשים, לשאר השחקנים הוותיקים וכמובן למאמן הנערץ. הקהל שהגיע אמנם לא קיבל כמות שערים שתשביע את רעבונו, אבל ראה 0:1 וניצחון ליגה ראשון בעידן מוריניו.

מכל שחקני הרכש וההתקפה הנוצצים, דווקא הבלם ריקארדו קרבאליו היה זה שכבש בדקה ה-48 בבעיטה עם רגל ימין לאחר בישול של כריסטיאנו רונאלדו, שסיים מתפרצת מוצלחת של הבלאנקוס. ריאל שלטה לאורך כל המשחק ובעטה לא פחות מ-25 בעיטות לשער (שבע מתוכן למסגרת) והחזיקה בכדור ב-63 אחוז מהזמן. בנוסף וחוץ מקרבאליו, קיבלו עשרות אלפי האוהדים בבנרבאו גם שניים מהכוכבים הנוצצים שהגיעו הקיץ: סמי חדירה, מסוט אוזיל, שפתחו בהרכב, וראו גם את פדרו לאון, שהחליף בדקה ה-71 את קארים בנזמה.

אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 2:1

בשנים האחרונות, אתלטיקו מדריד בנתה ציפיות בקיץ ואלה התנפצו מיד בפתיחת העונה. בינתיים, אחרי קיץ שקט, הקולצ'נרוס מביטים על הליגה מלמטה עם ניצחון שני ברציפות. אחרי ה-0:4 על חיחון, אתלטי יצאה לסן מאמס לפגוש את עוד אחת ממנצחות מחזור הפתיחה. אחרי 11 דקות, דייגו פורלאן הבלתי נגמר ניצל בישול של סימאו וכבש לאורחים. המארחים שלטו במחצית השנייה, אבל דווקא אתלטיקו הייתה מסוכנת יותר במתפרצות. אחת מהן, עשר דקות לסיום, הסתיימה עם נגיחה מדויקת של טיאגו, שקבע 0:2. פרננדו יורנטה צימק שתי דקות לסיום, אבל לא מנע את השורה התחתונה. אתטליקו מדריד בראש הטבלה. בהחלט לא עניין של מה בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully