וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "היה חשוב להחזיר את הזהות"

7.9.2010 / 9:30

מכבי ת"א ערכה אימון כושר בהדר יוסף, והפורוורד החדש-ישן התייחס לשינוי שעברה הקבוצה: "מקווה שזה יוכיח את עצמו"

אורי לנץ

צילום: עוז מירון
עריכת וידאו: יאיר דניאל

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שלישי) אימון כושר באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף. ליאור אליהו, שחתם לאחרונה בקבוצה, הצטרף לחבריו החדשים-ישנים. גם שאר שחקני הנבחרת - גיא פניני, יניב גרין, אלישי כדיר וטל בורשטיין, נכחו באימון. דייויד בלות'נטאל, שהשתתף אף הוא בקמפיין הנבחרת, נמצא בחופשה בארצות הברית ויצטרף לקבוצה בשבוע הבא.

בעוד שהשחקנים שהיו חמושים בכובעים נגד השמש הזיעו על כר הדשא כשהם עורכים תרגילי כושר וריצות בין קונוסים, חסו מנהל הקבוצה גור שלף ועוזרי המאמן גיא גודס ואבי אבן בצלו של עץ ושוחחו ביניהם. מצד שני, החום המעיק לא מנע מהקפטן דרק שארפ לדברן את חבריו באימון הכושר.

הרכש הטרי ליאור אליהו, שילבש את גופיה מספר 8, מיקד תשומת לב רבה. "התרגלתי לרעיון שאני במכבי", אמר אליהו. "זה ממשי ומרגש, הקבוצה ממוקדת, יש בה הרבה ישראלים ואני חלק מהקבוצה. אם אהיה חלק קטן או גדול יותר, זה תלוי בצוות המקצועי", הסביר השחקן. "לאורך כל השנים תמיד אמרתי שאני כאן בשביל הקבוצה ולא למען עצמי. יש 12 שחקנים והיה.חשוב להחזיר את הזהות והצביון הישראלי, כי הקהל רצה יותר ישראלים. זה מה שההנהלה עשתה ואני מקווה שזה יוכיח את עצמו ויביא ניצחונות והישגים", הוסיף אליהו.

יניב גרין נשמע מרוצה."כיף לחזור ולהכיר את החברה החדשים. לא ידוע עדיין התפקיד של כל אחד בקבוצה, יש הרבה ישראלים השנה בקבוצה. אנחנו הולכים בדרך שונה ואני מאמין שנצליח", סבור גרין. כשנשאל על שיתוף הפעולה העתידי שלו עם הסנטר היווני סופוקליס שחורציאניטיס, ענה גרין: "הוא שחקן חשוב, ונדע איך להשתמש בו".

הרכז החדש ג'רמי פארגו, שהצטרף שילשום לאימונים, העיד כי הוא נמצא עדיין בתהליך הסתגלות. "אני צריך להתאקלם לשחק בקבוצה גדולה ולגור בתל אביב. יש הרבה בחורים שנמצאים פה זמן מה ולמדתי הרבה ביומיים שאני נמצא כאן", אמר השחקן. "זה לא משנה באיזו קבוצה אתה נמצא, המטרה היא תמיד לזכות באליפויות", הדגיש פארגו. "האם אני מרגיש שהישראלים הם במרכז הקבוצה? זו קבוצת כדורסל- לא משנה מי בקבוצה, ישראלים או לא, צריך לצאת ולשחק כדורסל". על שיתוף הפעולה עם דורון פרקינס אמר פארגו: "דורון הוא שחקן נהדר שעושה דברים מגוונים על המגרש. אני מצפה ללמוד ממנו ומיתר חברי הקבוצה", אמר הרכז.

הסנטר היווני סופוקליס שחורציאניטיס, יגיע ארצה ביום ראשון ויצטרף לאימוני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully