וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבית"ר: "לא ישנתי כל הלילה בגלל המשחק"

22.8.2010 / 18:00

שחקני בית"ר ירושלים מתקשים להתאושש מה-4:1 בנתניה, מקווים לשינוי קיצוני וטוענים: "עידן טל חייב לחזור לקישור"

שחקני בית"ר ירושלים התעוררו הבוקר עם תחושות לא נעימות וחששות גדולים מהעתיד העלול לבוא עליהם במידה ולא יחול שינוי קיצוני ביכולתם. השחקנים ערכו מספר שיחות ביניהם ודיברו על החששות שהקבוצה עשויה להיות חלשה העונה ומנגד וניסו לחזק עצמם ולהאמין שמה שהיה בנתניה אינו מייצג והקבוצה תלך ותשתפר ככל שתתקדם העונה. אחד השחקנים סיפר כי: "לא ישנתי כל הלילה, ראיתי כמעט פעמיים את המשחק ואני לא מצליח להבין איך נראינו ככה. אמנם נתניה נמצאים בכושר של מחזור עשירי ואנחנו עדיין בכושר של גביע הטוטו, אבל אחרי שראיתי את המשחק ואת המהלכים הבנתי שאנחנו באנו בראש של לבוא ולשלוט באמצע, להניע את הכדור בצורה מסודרת ולנצח והם באו לאכול את הדשא ולהתאבד על כל כדור. הכי מפחיד זה שלכולם עוברת בראש העונה שעברה שהקהל מאוכזב ומקלל ולא בא למגרש. הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות כדי לשמור על הקהל זה לרוץ ולהילחם ועל זה להביא את הכשרון".

שחקן נוסף בקבוצה סיפר: "מול מכבי תל אביב נצטרך להביא את הכושר הגופני שאין לנו, את הפיזיות והחיבור שעדיין לא הראינו וגם את שלוש הנקודות. אנחנו צריכים לעשות שינוי קיצוני ולהוכיח שהשנה הדברים ייראו אחרת ומה שהיה בנתניה לא מייצג. אולי ברק יצחקי ויואב זיו יישמרו אמונים ויעזרו לנו להתאושש".

עוד אמרו בבית"ר כי תפקודו של עידן טל כמגן שמאלי פגע בקבוצה אתמול, וסיפרו כי "מתחילת האימונים הוא הכי דומיננטי בקישור וכולם רואים שהוא סובל כמגן שמאלי. עדיף לשים שם אפילו מישהו עם רגל ימין או כל שמאלי אחר העיקר שהוא יהיה באמצע כי אתמול לא היינו קיימים שם".

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, בבית"ר חוששים כי מעבר לעובדה שאוהדי הקבוצה עשויים להדיר רגליהם מטדי, העובדה כי אוהדי מכבי תל אביב ייאלצו לשלם מחיר גבוה עבור כרטיס למשחק מול פריס סן ז'רמן ביום חמישי תשאיר לא מעט מהם בבית שלושה ימים לאחר מכן וגם בנקודה זאת בית"ר עשויה להיפגע. בקבוצה אמרו כי "התכנונים היו להגברת מכירת המנויים בתפר שבין המשחקים נגד נתניה למכבי תל אביב ובמקום זה הוציאו לאוהדים את כל הרוח מהמפרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully