וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד אמסלם מונה לסקאוט בית"ר ירושלים

המאמן לשעבר יישאר בקבוצה, לאחר שקורנפיין הסכים למהלך, ואמר: "שמח להישאר, המועדון הוא חלק בלתי נפרד מחיי"

דוד אמסלם ימשיך בבית"ר ירושלים עונה נוספת, לאחר שאיציק קורנפיין הסכים למנותו לסקאוט המועדון, כפי שביקש אמסלם לאחר שאורי מלמיליאן הביא את רוני לוי לתפקיד עוזר המאמן במקומו של מגן העבר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אמסלם סירב לשמש כראש מחלקת הנוער ורצה להיות סקאוט המועדון, במהלך סוף השבוע נפגש עם איציק קורנפיין שהודיע לו כי החליט למנותו לתפקיד.

"קודם כל אני שמח מאוד להמשיך בבית"ר ירושלים כי המועדון הזה הוא חלק בלתי נפרד ממני", סיפר אמסלם לאתר הרשמי של הקבוצה. "בחודש האחרון היו לי הרבה התלבטויות, אבל בית חם כמו בית"ר ירושלים לא קל לעזוב ואני שמח שגם בעונה הקרובה יהיה חלק מהקבוצה. אחרי שישבתי עם איציק, הוחלט שאשמש סקאוט של המועדון ועוד מספר דברים שבהם אעזור לקבוצה. מה שחשוב לי כרגע זה הצלחת הקבוצה וזאת המטרה היחידה שאני רואה כעת".

יושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין אמר לאחר הפגישה עם אמסלם: "אני שמח שהצלחנו להגיע להבנות עם דוד אמסלם לגבי תפקידו בעונה הקרובה. דוד אמסלם הוא בנאדם יקר מאוד וחלק בלתי נפרד מבית"ר ירושלים ואני באופן אישי שמח מאוד שהצלחנו למצוא את הנוסחא שתשאיר אותו עוד עונה בבית"ר ירושלים. אני בטוח שדוד אמסלם יתרום רבות לבית"ר ירושלים כמו שהוא עד כה".

מחר תערוך בית"ר משחק אימון מול הפועל רעננה בשעה 18:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully