וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת ובית"ר ירושלים סיימו ב-0:0 מאכזב

בית"ר ירושלים קיוותה להתאושש מההפסד למכבי פ"ת, אבל יכולת מבישה הובילה ל-0:0 מול הפועל פ"ת. גרשון הורחק (82)

על הנייר, סביר להניח שבירושלים היו חותמים בשתי ידיים על היריבה שלהם הערב (שבת), בדמותה של הפועל פתח תקוה, כמי שתסייע למחזיקת הגביע לצאת מהמשבר בו היא שרויה. בית"ר הגיעה לאורווה לאחר המשבר של הספונסר שלה, גומא אגייאר, ולאחר שהפסידה בביתה למכבי פתח תקוה במחזור הקודם. אלא שבפועל, אותה בית"ר ירושלים של המשחק הקודם הופיעה גם לנוכחי, שחקניה נראו כמו הצל של עצמם, וקבוצתו של שום יצאה עם 0:0, וגם זה, במזל גדול.

אוהדי הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ואיזה מסכנים האוהדים שהגיעו לאורווה. אוהדי פתח תקוה המאוכזבים/ברני ארדוב

מי שללא ספק צריכה לצאת מתוסכלת מהמשחק הזה היא הפועל פתח תקוה. קבוצתו של אלי מחפוד אמנם לא נראתה חדה במיוחד, אבל את היתרון באיכות המשחק על יריבתה ראו כולם. בעולם מושלם היו יורדים שחקניו של מחפוד עם ניצחון, וביותר משער אחד, אבל בעולם שבו משחקות קבוצות במגרש כמו האורווה בפתח תקוה, 0:0 היא לא בדיוק תוצאה מפתיעה.

המחצית הראשונה היתה לבטח אחת החלשות שנראו העונה, בוודאי מצידה של בית"ר. פתח תקוה, בדיוק כמו אחותה העירונית, פתחה ללא פחד אמיתי ממחזיקת הגביע, ותקפה פעם אחר פעם את שערו של הרוש. הכחולים היו קרובים לסיים את 45 הדקות הראשונות ביתרון של שער או אפילו שניים, אבל חוסר ריכוז של השחקנים הקדמיים שלה, בעיקר של סלמי וסרור, סייע לבית"ר לרדת למחצית כששערה נקי.

למחצית השניה עלו הצהובים כשהם מעט יותר תוקפניים, אבל תנאי המגרש הגרועים בתוספת מחסור גדול בחדות, לא הביאו אותם קרוב אל שבירת הקיפאון. שחקניו של מחפוד המשיכו לסכן את שערו של הרוש, וכמעט ועלו ליתרון בדקה ה-69, כשדניאל אדו, במשחקו הראשון בליגת העל קיבל כדור לנגיחה פנויה לגמרי מ-5 מטרים, אבל נגח רע מאוד החוצה. בדקה ה-82 נהרסו מאמציהם של האורחים למצוא את השיוויון עוד יותר, כאשר שמעון גרשון ראה את הכרטיס הצהוב השני שלו במשחק, ולפיכך את האדום, מה שהותיר את בית"ר ב-10 שחקנים, אבל גם זה לא גרם לאף אחת מהקבוצות להצליח למצוא את הרשת.

מהלך המשחק

דקה 10: בעיטה חופשית מ-18 מטרים של עידן סרור הלכה מצויין אל השער, אבל הרוש ביצע הדיפה טובה לקרן.

דקה 13: עוד הזדמנות מצויינת לפתחי תקוה, כשאלנתן סלמי פרץ באגף השמאלי, הרים כדור טוב לסרור שנגח היטב, אבל הכדור פגע באחד ממגיני בית"ר והלך החוצה.

דקה 20: פתח תקוה המשיכה להתקרב, כשצרפתי קיבל כדור מסוכן בתוך הרחבה, בעט אותו טוב אבל הנגיחה של בשירו שוב פגעה במגן בית"ר והלכה לקרן.

דקה 43: הזדמנות עצומה למארחים, כשבשירו קיבל כדור ברחבה, ניסה לבעוט אותו לא טוב, הכדור הגיע לסלמי שעמד פנוי לגמרי, כ-5 מטרים מהשער, אבל החלוץ לא הכין נכון את הגוף ופספס את הכדור.

דקה 47: בית"ר סוף סוף הצליחה למצוא התקפה, בן שושן מצא היטב את יצחקי, אבל זה התמהמה, ולבסוף מצא את ברוכיאן מאחור, שבעט מ-20 מטרים מעל לשער.

דקה 57: מתיאס פרץ את ההגנה של בית"ר, ומ-25 מטרים שיחרר בעיטה טובה, אבל הרוש הדף.

דקה 69: ההזדמנות של המשחק נפלה לחיקה של פתח תקוה, כשכדור חופשי של צרפתי מצא את דניאל אדו פנוי לגמרי מ-5 מטרים מול הרוש, אבל אדו נגח בשלומיאליות החוצה.

דקה 79: ברוכיאן פרץ היטב מהאגף הימני, יכול היה למסור לתמוז ברחבה אבל העדיף לחתוך למרכז, ואת הבעיטה השטוחה שלו קלט שקל.

דקה 82: גוצירדזה פרץ לכיוון שערה של בית"ר, שמעון גרשון עצר אותו עם עבירה, ואשר כהן הציג בפניו את הצהוב השני, ואת האדום. בית"ר נותרה ב-10 שחקנים.

דקה 89: גוצירדזה קיבל כדור ברחבה, ומ-10 מטרים בעט טוב ושטוח, אבל הרוש הציל את קבוצתו ועצר היטב.

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל, עמנואל מתיאס, גל כהן, דן אדו, שגיב כהן, ג'ונתן אסוס, עידן סרור (ארמון בן נעים 68), גיא צרפתי (רפי דהן 74), עוסמן בשירו, רבאז גוצירדזה, אלנתן סלמי.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אלירן דנין, קובי מויאל (עידן טל 68), פבלו דה לה האסה, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (עידן ורד 74), ברק יצחקי, טוטו תמוז (אריק בנאדו 84).

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא אוהבים את העיר. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully