וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: הפועל ת"א הביסה 1:5 את ראפיד וינה

האדומים התקרבו לנוק אאוט בבלומפילד. עצמי של דובר (30), מנטשאשווילי (52), שכטר (59), ורמוט (69) ולאלה (89) חגגו

כמה שהפועל תל אביב הייתה צריכה את הניצחון הזה. אחרי המשברון הקטן שפקד אותם, האדומים התעשתו, התאוששו וחזרו לנצח. זה קרה דווקא מול מי שנחשבה עד הערב נגד אחת ההפתעות הנעימות בליגה האירופית, ראפיד וינה, שכבר עשתה צרות להמבורג וסלטיק, אבל נפלה מהפועל תל אביב בבלומפילד וספגה מפלה בדמות הפסד 5:1, שהקפיץ את האדומים למקום הראשון בבית והגדיל את השאיפות של אלי גוטמן ושחקניו לעבר שלב הנוק אאוט.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב חוגג עם חבריו כיבוש שער. ברני ארדוב
פעולות יפות הביאו לשערים. שכטר מקבל פרגון מווצ'יצ'ביץ' ומנטשאשווילי/ברני ארדוב

אחרי התיקו בליגה נגד מ.ס. אשדוד דיברו בהפועל תל אביב על כמות ההזדמנויות הלא מנוצלות של הקבוצה. והנה הערב (חמישי) התברר שדווקא יש לגוטמן רגל מסיימת, אפילו כמה אם אתם רוצים. רגע אחרי רגע נהנו אוהדי הפועל, שהגיעו לבלומפילד כדי לחזק את קבוצתם בעת המשברון, מהזדמנויות ומצבים קורצים וכמובן עם ארבעה שערים ברשת.

זה התחיל עם שער עצמי של דובר האוסטרי (30) אחרי פעולה נפלאה של איתי שכטר באגף, שסידר להפועל תל אביב את היתרון. אלא שראפיד ניצלה את החגיגות של האדומים והחזירה עם שער נפלא מכדור חופשי של סטפן הופמן אחרי דקה.

גוטמן בוודאי דיבר עם שחקניו על ההגנה החולמנית והמצבים הבלתי מנוצלים, כשנראה שהדברים שלו כנראה עבדו מאחר ומנטלאשווילי (54), שכטר (59), גילי ורמוט (69) ומהראן לאלה (89) ניצלו את ההזדמנויות המצוינות שהיו להם והקפיצו את האוהדים בבלומפילד בדרך לשלוש נקודות חשובות בסוף הסיבוב הראשון של שלב הבתים ולקראת המפגש השני נגד ראפיד באוסטריה.

מהלך המשחק

דקה 2 - הזדמנות ראשונה לאוסטרים, כשכיסוי לא נכון בהגנה מצא את ברקנקו בוסקוביץ' חופשי, אך הוא נגח החוצה.

דקה 9 - גם הפועל תל אביב הגיעה להזדמנות מסוכנת כשסמואל יבואה העביר מימין לאיתי שכטר, שהשתחרר ושיחרר בעיטה, שחלפה ליד השער של הלגנה פאייר.

דקה 13 - דדי בן דיין נשלח בצד שמאל ושיחרר כדור מהיר למרכז הרחבה אל יבואה, שהניף את הרגל ושלח פצצה שחלפה ליד השער.

דקה 16 - ניקיצ'ה ילאביץ' קיבל כדור מצוין, עצר בחזה וניפנף מעליו את אביחי ידין, הכניע כבר את וינסנט אניימה, אבל הכדור שלו נעצר בקורה.

דקה 30 - גול! אחרי דקות של יובש התנהל שכטר באגף הימני וניער מעליו את האוסטרים תוך שהוא חודר לרחבה ובועט, הכדור פגע באנדראס דובר ונכנס, 0:1 לראפיד וינה.

דקה 31 - גול! הפועל תל אביב הייתה עסוקה בחגיגות וספגה בצד השני כשכדור חופשי של סטפן הופמן מ-30 מטרים חלף על פני ההגנה של הפועל תל אביב ונכנס פנימה, 1:1.

דקה 32 - כדור חופשי מוצלח של ביברס נאתכו מצא את הראש של דה סילבה, שנגח חזק למרכז השער, אלא שפאייר הדף מצוין.

דקה 47 - כדור חופשי נוסף של נאתכו אילץ את פאייר למתוח איברים, והוא הוציא לקרן.

דקה 54 - גול! כדור קרן להפועל תל אביב נהדפה אחורנית למנטשאשווילי, שעצר בחזה ושלח פצצה ברגל ימין מ-30 מטר פנימה, 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 58 - ווצ'יצ'ביץ' תפס את פאייר מחוץ לשער אחרי שיצא להרחיק כדור בראש ובעט, אבל שוער ראפיד הצליח להימנע ממבוכה.

דקה 59 - גול! שכטר יצא למתפרצת והתקדם לעבר השער, כשמול מגן אוסטרי החליט ללכת על בעיטה מקצה הרחבה ובעט פנימה, 1:3 להפועל תל אביב.

דקה 67 - סמואל יבואה חדר לרחבה ושלח בעיטה לא מספיק חזקה מול פאייר, שעצר.

דקה 69 - גול! ווצ'יצ'ביץ' מסר מהמרכז לבן דיין, שמירכז את הכדור לגילי ורמוט, שמתוך החמש בעט פנימה את הרביעי של הפועל תל אביב, 1:4.

דקה 82 - כדור חכם של דדי בן דיין למהראן לאלה המחליף מצא את האחרון מול פאייר, אבל בעט לו לידיים ברשלנות.

דקה 90 - גול! גילי ורמוט הוציא כדור רוחב למהראן לאלה, שהפעם לא פיספס ובעט מקרוב פנימה, 1:5 להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, אביחי ידין, דדי בן דיין, ביברס נאתכו, זוראב מנטשאשווילי, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ' (ערן זהבי 82), איתי שכטר (וקיטור מרעי 87), סמואל יבואה (מהראן לאלה 77).

הרכב ראפיד וינה: הלגה פאייר, אנדראס דובר (חמדי סליהי 66), רגנוולד סומא, יורגן פטוצ'קה, מרכוס קאצר, יאסין פחליבן, ברקנקו בוסקביץ' (מילאן ג'ובאנוביץ' 71), כריסטופר טרימל (סטפן קולוביץ' 73), סטפן הופמן, ולי קבלאק, ניקיצ'ה ילאביץ'.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully