וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המודח הנצחי

עו"ד אורי שלף

27.7.2009 / 11:23

יואב בר שבע הכשלונות לא שרד גם את הפועל אוסישקין ושופך את הלב. איפה? דווקא בבלוג של הנמסיס הגדול, אורי שלף

את יואב בר מצאנו פגוע, מסוגר בביתו, בוחן הצעות מצרפת לאחר שחרורו המפתיע מהפועל אוסישקין. צבא העיתונאים והצלמים, שצבאו במשך שבועות על מפתן ביתו, מצא רק פתק (צהוב עם פס הדבקה) על הדלת: "אני רק רוצה להודות לאורי שלף על הבמה שהוא העניק לי בשנתיים האחרונות, מעבר לכך אני לא מוכן להתייחס". אולם בראיון מיוחד ובלעדי, פורס הבינלאומי לשעבר של הפועל אוסישקין את כל מה שהתגולל עליו בשנתיים האחרונות, ונותן לנו הצצה למציאות העגומה שמאחוריי חיי הזוהר של אישיות טלוויזיונית מן הדרג הבכיר, שחוטאת בהשלכת מסירות בעין עקומה אל עבר קירותיהם המהדהדים של האולם בהדר יוסף.

"עם פרישתי מכדורסל", מגולל הטאלנט את סיפורו קורע הלב, "החלטתי לפנות לקריירה במסך הרחב. הצעות רבות ואטרקטיביות זרמו אל שולחני, ולאחר התלבטויות רבות החלטתי לדחות את הנחיית 'היום שהיה' ולהשתתף בתוכנית הריאליטי 'הישרדות'. זאת, רק לאחר שהובטח לי כי לא אודח ראשון וכי תיתפר 'משימה' שתדגיש את האיכויות שלי ביריית חץ וקשת. לאחר הצלחתי המסחררת בתוכנית, כאשר כל האופציות היו פרושות בפני, קיבלתי פניות ממספר קבוצות בכירות בליגה ב' מחוז מרכז, כשאת ההצעה הכספית הטובה ביותר קיבלתי מהפועל אוסישקין (זוג נעליים ודקות משחק). כמובן שבאותו זמן עמדו לזכותי מעמדי אל מול קהל האוהדים האדום, הידע המקצועי והניסיון שצברתי במהלך שנותיי באירופה (שנה כבוסמן אי שם בסוף שנות ה-90 בקבוצה בהונגריה שאת שמה איש לא זוכר). ואכן, זו התבררה (לפחות אז) כהחלטה הנכונה. אהבתי את הרעיון של שימוש בכל התהילה והפרסום שלי לטובת הפרויקט הנפלא שקם בהפועל אוסישקין. כבר במחזור הראשון ניתן היה לראות איך אלפי אנשים מצוידים בחיצים וקשתות ממלאים את יציעי הדר יוסף. פרנסי הקבוצה הבינו מהר מאוד את הכוח שיש לתהילה אותה צברתי בקריירה הטלוויזיונית הענפה שלי, והחליטו להעניק לי את המושכות להנהיג את הקבוצה למקום שהיא נמצאת בו היום (ליגה ארצית מחוז צפון). זאת, למורת רוחו של המאמן אורי שלף שהמשיך לא להתייחס להוראותיי. אותם אנשים כהים (אך מסורים) שלא אנקוב בשמם השתמשו ביכולות השכליות והאנרגטיות האדירות שלי כדי לקחת קבוצה מדשדשת, ולהקים אימפריה עם אלפי אוהדים, שמסוקרת על בסיס קבוע באתרי הספורט השונים.

"למרבה הפלא, עם עלייתה של העונה השנייה של 'הישרדות' לאוויר התחלתי לחוש פיחות במעמדי, כשהקבוצה ביקשה ממני לוותר על חדר ההלבשה הנפרד שהוקצה לי ולא טרחה להודיע לי על שעות האימונים והמשחקים. מכיוון שתמיד הייתי שחקן קבוצתי, הסכמתי לחזור בשלהי העונה, וזאת בתנאי שתהיה לי זכות וטו על זהות הרכז, תרגילי הקבוצה והתנהלות החימום והמאמן.

רייטינג הוא שם המשחק

"אי אפשר לתאר את גודל ההשפלה, כשגיליתי מידיעה קטנה בפורום האוהדים את העובדה ששלף החליט שלא להמשיך לעונה שלישית וימונה למנהל המקצועי, תפקיד שהובטח לי. הדבר נעשה ללא ידיעתי וללא התייעצות מוקדמת איתי. חשוב לי להדגיש שגם אני התנגדתי נמרצות להמשך העסקתו של אורי שלף כמאמן הקבוצה ואף פעלתי ימים ולילות כעזר כנגדו, עוד בהיותו מאמן ולמרות שהוא חברי הקרוב, אולם העובדה שהוא וההנהלה לא שיתפו אותי בהחלטתם, גורמת לי לשאול האם המאמץ להדחתו היה הכרחי. בנוסף, הוחתם מאמן מקיבוץ בצפון הארץ שאינו מחובר לרשת הכבלים, לא מודע לקיומו של ערוץ 10 ועקב כך אף לא נחשף לפופולאריות הגואה שלי. עם השקתו של ממיר ה-DTT החדש, אני חש שהעונה השלישית של 'הישרדות' תגרום לקרע בלתי אמצעי ביני לבין פרנסי הקבוצה, ותאלץ אותי לעבור עם קהל אוהדיי לקבוצה אחרת באותו מחוז.

"אני רוצה להודות להוריי, שמאשימים אותי בכל ארוחת שישי בכל בעיות המשפחה, למאמנים שלא האמינו בי עקב אופיי הבעייתי לכאורה, לחבריי שלא תמכו בזמן שאף אחד לא האמין בי, ולמאיה שהודחה ראשונה ומנעה ממני את התואר 'המודח הראשון אי פעם מהישרדות', וכמובן, לכל האוהדים האדומים אי שם. בלעדיכם לא הייתי מגיע לאן שהגעתי היום".

אורי שלף סירב להגיב לכתבה ומסר לנו: "אני רוצה להודות ליואב על שנתיים נפלאות. לצערנו, הרייטינג של 'הישרדות' בירידה, אבל אני מקווה שאם התוכנית תתאושש ותגיע לאחוזי הרייטינג של העונה הראשונה, נשמח להזמין את יואב לטקס הוקרה מרשים ומתוקשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully