וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאה מדהימה לג'ייסון לייזאק במכביה

היהודי המהיר בעולם קבע 47:78 שנ' ב-100 חופשי, ומשך את שפירא בר-אור לשיא ישראלי. רוסיה ניצחה את ארה"ב בכדורסל

איתי חסיד

באדיבות ערוץ 1
www.iba.org.il

תחרויות השחיה במכביה יצאו היום (ראשון) לדרך, והיה שווה לחכות שישה ימים להופעתו של הספורטאי הבכיר ביותר שהגיע לכאן מחו"ל, ג'ייסון לייזאק האמריקאי. לייזאק, ששבר את שיא המכביה כבר במשחי המוקדמות בבוקר, שלט בגמר המשחה החזק שלו, 100 חתירה, וניצח בזמן מדהים של 47:78 שנ'. בסופו של יום, שיא המכביה במשחה הזה קוזז בכמעט שלוש שניות. נמרוד שפירא בר-אור, השחיין הישראלי המהיר ביותר, סיים שני ושיפר את שיאו הלאומי בשמונה מאיות, כשעצר את השעון ב-49:02 שנ'. דן פרלמן הישראלי סיים שלישי עם 51:10 שנ'. המשלחת האמריקאית השיגה מדליית זהב נוספת במשחה המקביל לנשים, כשאנדראה מורז ניצחה בזמן של 56:44 שנ'.

"עוד לא סיימתי כאן"

ג'ייסון לייזאק אמר בסיום המשחה: "זו הרגשה נהדרת, זה רק המשחה הראשון שלי ועוד לא סיימתי כאן. אני עדיין מרגיש חזק, יש לי עוד הרבה כוחות, ואין ספק שאני אמשיך עם השחייה". נמרוד שפירא בר-אור ציין: "לשחות נגד מישהו שהביא כל כך הרבה גאווה לאמריקה זה באמת כיף והתרגשות, זה היה מעמד שונה ובעצם חלום. המכביה קצת קרובה מדי לאליפות העולם, אבל שחיתי את ה-100 חתירה בעיקר בגלל שלייזאק הגיע לכאן. המטרה שלי באולימפיאדה היא לעשות מקום 15 ומעלה".

שחיין נוסף ששיפר את שיאו הישראלי היה גיא ברנע, ששחה במשחה הזמנה במיוחד ל-50 גב. ברנע, שקבע זמן מדהים באוניברסיאדה, עצר הפעם את השעון ב-24:64 שנ', קיצץ 25 מאיות מהשיא הקודם וכעת הוא רחוק מהשיא העולמי ב-31 מאיות. התוצאה של ברנע הייתה למעשה השלישית בטיבה בעולם השנה, והיא ללא ספק הופכת אותו למועמד ראוי לגמר באליפות העולם במשחה הזה.

כדורגל: ישראל עלתה לחצי הגמר

נבחרת הנוער של ישראל העפילה היום (ראשון) לחצי גמר טורניר הכדורגל במכביה לאחר ניצחון 0:1 על דרום אפריקה, משער של עבד אלחמיד חאתם בדקה ה-74. הנבחרת תפגוש בחצי הגמר את בריטניה שניצחה 0:2 את ארצות הברית. גם מקסיקו בחצי הגמר לאחר 0:3 על קנדה. יריבתה של מקסיקו תהיה ארגנטינה שניצחה 1:3 את אוסטרליה.

נבחרת נערים ב' עלתה לגמר הטורניר לאחר ניצחון 0:2 על ברזיל משערים של דור מלכה ומתן טולדנו. בגמר תפגוש הנבחרת של אלון חזן את ארגנטינה שגברה 0:2 על ארצות הברית בחצי הגמר השני.

הפתעה גדולה נרשמה בטורניר הכדורסל של המכביה, כשנבחרת ארצות הברית הבלתי מנוצחת הפסידה לרוסיה 73:71. דיבורסקי קלע את סל הניצחון לרוסים בשניה האחרונה. הנבחרת הישראלית לא התקשתה מול ברזיל והביסה אותה 44:92.

תוצאות נוספות מטורניר הכדורסל:

גרמניה - יוון 68:76
ארגנטינה - צרפת 74:84

בטורניר כדורסל הנשים הביסה נבחרת ישראל את קנדה 32:63.

* כדורגל נשים:
ישראל - בריטניה 0:8
ארצות הברית - קנדה 0:3
ברזיל - אוסטרליה 1:1

בטורניר הטניס ניצח גלעד ברמן את תומר חודורוב בדרבי ישראלי 6:2, 3:6, 3:6. גם טל ארוס העפיל לשלב הבא עם ניצחון 5:7, 1:6 על ג'יימס גיבור הבריטי. נועם יצחקי הודח על ידי גדעון ולקין מדרום אפריקה 7:6, 7:6. סער סטיל גבר על גלעד בן צבי בעוד דרבי ישראלי 1:6, 5:7.

לגמר הנשים העפילה האמריקאית אמה לוי שניצחה את בת ארצה האנה מאר 4:6, 3:6.

* כדורעף גברים:
ישראל - ברזיל 0:3

* סופטבול גברים:
ארה"ב - אוסטרליה 0:16

* סופטבול נשים:
ארצות הברית - ישראל 0:6
ארגנטינה - קנדה 0:8

* כדורעף נשים:
ישראל - קנדה 0:3

* כדורגל באולמות:

ישראל - מכסיקו 2:12
ארגנטינה - דנמרק 0:5

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully