וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפין: "כולם יודעים שהיה לכם מזל"

7.7.2009 / 12:34

מראט סאפין לא התרגש מההישג של נבחרת הדייויס הישראלית מול שבדיה. דודי סלע: ”ווימבלדון נתן לי הרבה”

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

שלושה ימים לפני פתיחת מפגש רבע גמר גביע דייויס מול רוסיה, קיימה היום (שלישי) נבחרת ישראל מסיבת עיתונאים לקראת המפגש, שייערך בהיכל נוקיה בין ה-10 ל-12 ביולי. המשחקים יחלו ביום שישי ב-13:00 בצהריים, ובשבת ובראשון ב-15:00.

למרות שיחסי הכוחות נוטים בבירור לטובת הרוסים החזקים, העובדה ששניים מכוכבי הנבחרת של הקפטן האגדי שמיל טרפישצ'ב - ניקולאי דוידנקו ודימיטרי טורסונוב - לא הגיעו לישראל, הכניסה לא מעט תקווה בנבחרת הישראלית, וההצלחה המדהימה של דודי סלע בווימבלדון נתנה הוכחה נוספת לכך שהמשימה הקשה עשויה להתגלות כאפשרית.

סלע, שרשם בתחילת השבוע את דירוג השיא בקריירה שלו כשעלה למקום ה-33 בעולם אמר: "ווימבלדון נתן לי הרבה, אני מרגיש טוב, המגרש יותר מהיר ומתאים לשחקנים שלנו, ואני מקווה שנראה את זה. ביום שישי אני אעשה הכל כדי להביא את הנקודה, אני לא יודע נגד מי אשחק".

הקפטן אייל רן אמר: "צברנו המון ניסיון בשנים האחרונות, בשנה שעברה שיחקנו בבית העליון, עשינו דרך יפה וכל אחד מהשחקנים תרם המון לנבחרת ובא עם ביטחון וניסיון. רוסיה היא אחת הנבחרות היותר טובות שהגיעו לארץ, יש להם שחקנים מהשורה הראשונה, אבל כמו תמיד אנחנו מתרכזים בשחקנים שלנו, שאני מאוד מאמין בהם".

אנדי רם אמר: "אני מקווה שנביא בשבת את הנקודה שאנחנו צריכים להביא. שנינו מרגישים טוב, עם האנרגיות שצריכות להיות לנו. כולנו כבר מחכים למפגש הזה ולהתחיל להתרגש מהדבר האמיתי ולא רק לענות על שאלות". יוני ארליך התייחס לצמד שיפגוש יחד עם רם במשחק הזוגות: "בסך הכל קוניצין הוא אולי הכי מנוסה בזוגות, ויש לו כמה תארים. גם אם סאפין או יוז'ני ישחקו הם שחקנים עם עוצמות טובות, ויהיה משחק מעניין ואטרקטיבי. אנחנו נביא את האנרגיות שלנו, ואני מקווה שנעשה גם בשבת את מה שעשינו עד היום".

סאפין: "לשבדיה לא היה עם מי לשחק"

במסיבת העיתונאים של הנבחרת הרוסית אמר הקפטן טרפישצ'ב: "עברה שנה מאז שהגענו לכאן, וזו הפכה להיות מסורת בשבילנו להגיע לארץ. אנחנו מודים לכולם על הרמה של הארגון והתנאים כאן. אנחנו מקווים שרמת המשחקים תהיה טובה, שתי הנבחרות שואפות לנצח וצפויים משחקים מעניינים. מוקדם לדבר על השיבוץ שלנו למשחקים, כל השחקנים הגיעו בכושר טוב, בימים הקרובים נחליט מי ישחק. השיבוץ למשחק הזוגות יהיה תלוי בתוצאות המשחקים מהיום הראשון".

לאחר מכן דיבר מראט סאפין, המדורג ראשון בעולם לשעבר שנמצא בשנת הפרישה שלו מהסבב, והתייחס ליריבת נבחרתו בסוף השבוע: "זה הישג גדול בשביל ישראל להגיע לרבע הגמר, אבל עם כל הכבוד, כולם יודעים שהיה לכם מזל כי שיחקתם בסיבוב הקודם נגד שבדיה שלא היה לה עם מי לשחק. למרות זאת אני יודע שיש לכם את סלע ושני שחקנים זוגות מצוינים".

לגבי האווירה העוינת הצפויה ביד אליהו מהקהל הישראלי אמר סאפין: "אני לא חושב שהקהל כאן יהיה יותר גרוע ממה שנתקלתי בו בארגנטינה או בצ'ילה. אני רק מקווה ליהנות מהמשחק. לכולם מגיעה אווירה נורמלית, ומי שיהיה טוב יותר ינצח. זה ענף שליו, לא כמו כדורגל, זה יותר ענף של ג'נטלמנים".

מיכאל יוז'ני נשאל על הפערים בדירוג העולמי בין שחקני שתי הנבחרות ואמר: "אל תסתכלו על הדירוגים, כי בדייויס זה לא תמיד מה שקובע. אולי יש לנו יתרון כי יש לנו ארבעה שחקני יחידים בכירים, אבל אתם משחקים בבית, וסלע עלה השבוע לדירוג שיא, אז הוא בכושר טוב, וכמובן שבזוגות יש לכם יתרון כי אנחנו לא משחקים ביחד בזוגות, ואנדי ויוני משחקים ביחד לדעתי כבר עשרים שנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully