וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת חוזרת לתמונה

התגעגענו, חיכינו, והנה, סוף סוף היא שוב איתנו: האישה שתהיה שם כשנצליח, שרת הספורט שלא תרמה כלום לספורט. שלא ניפגש ב-2012, כן?

רואים אותי?

זוהי קבלת הפנים החגיגית שערכו לאריק זאבי עם חזרתו מאולימפיאדת אתונה 2004. מימין זה אחד, אריק שרון, ומאחורה - רק במקרה ללא פלאפון צמוד לאוזן ו-"תעבירו לערוץ 1, תראו אותי" שגור בפיה - זו גיבורתנו הנאווה. ואל נא תדאגו, אחרי מחקר מעמיק התברר כי זו לא היא שנדחפה לתמונה, כי אם התמונה שנדחפה אליה (צילום: AP)

אתה בטוח שאתה גל פרידמן?

וזהו אימון של מכבי תל אביב - ההיא הגדולה, לא זו שנותנת לעודד שעשוע לחדור עליה - ובמרכז התמונה המאמן אז והיום, פיני גרשון. זה רק במקרה, כמובן, שממש לידו, באמצע המוחלט, ניצבת גיבורתנו. לזכותה ייאמר שגרשון והשייט המעוטר באמת קצת דומים, וכנראה שגם משרוקית יכולה להזכיר לעתים מדליה, לכן קשה להאשים אותה אם בטעות התבלבלה (צילום: ליאור וייץ)

עכשיו לחייך?

וזה כבר גל פרידמן האמיתי, אחרי אותה אולימפיאדה באתונה משנת 2004. המדליה שהוא הביא עימו אמנם היתה צבועה זהב, אך הוא כמובן לעולם לא היה משיג אותה אילולי התמיכה של גיבורתנו, שעשתה הכל - ממש הכל - כדי שיהיה לו הטוב ביותר. אוקיי, אז היא עשתה את זה בין הפלאש ועד שהתמונה עלתה על המסך הדיגיטאלי, אבל יאללה, מי מודד זמן (צילום: AP)

מה זה יול"ב קאפ, תזכירו לי?

עונת 2003/2004 חייכה לכדורסל הישראלי. כשמכבי תל אביב לוקחת את גביע אירופה והפועל ירושלים את המפעל ההוא, בעשרים שקל, זו בהחלט סיבה מספיק טובה לזמן את שני המאמנים למשרד ממלכתי ממוזג היטב. רק כמה אכזר הוא, הגורל, שדווקא השניים שהגיעו הם פנחס גרשון והפרשן הפוליטי של ערוץ 10 (צילום ליאור וייץ)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נו, אז מי עדיף?

אוקיי, אז התגעגענו, וחיכינו, וישבנו בשקט. בין הקדנציה הקודמת של גיבורתנו וזו הנוכחית, שעתידה להתחיל במדליה הראשונה בה נזכה, היתה לה הפוגה קלה באמצע בשם ראלב מג'אדלה. אם כך, גיבורתנו צריכה להיכנס לנעליים קטנות מאוד, אבל מנסיוננו, לא בטוח שהיא תתאים. בעצם די בטוח. אל תנסו לחפש טוב וטוב יותר בין מג'אדלה ללבנת. שניהם גרועים. שניהם לא מתאימים. אם אחרי לבנת ציפינו לשיפור והתבדנו, אז גם אחרי מג'אדלה ציפינו לשיפור, והתבדנו (צילום: בוצ'צ'ו)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully