וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתמקד בכדורסל

המתקפה הבוטה של מאמן מכבי ת"א פיני גרשון על כתב וואלה! ספורט אוהד גרינוולד לא מפתיעה, אבל הסגנון והשפה הם חציית גבול מסוכנת

כשפיני גרשון חזר למכבי תל אביב, התגובה של המאמנים והפרשנים היתה מעורבת: חלק התייחסו למוח הכדורסל המחודד והחריף שלו, והתעלמו מכתמי העבר, מהיהירות ומפרשיית המוקה; אחרים התעלמו מיכולתו המרשימה כמאמן, והעדיפו להתמקד באישיות הלא מלבבת. לגרשון יש אינטרס מובהק שנמשיך להתמקד בכדורסל ולא באישיות, אבל בגילו, מסתבר, קשה לשנות הרגלים. גם אנחנו, שניסינו להתמקד בגרשון המאמן, חוזרים לדבר על פיני האדם.

ביום ראשון תקף גרשון מילולית במהלך מסיבת עיתונאים את כתב וואלה! אוהד גרינוולד, והבטיח לו ש"יאכל אצלו חרא" כל עוד הוא מאמן את מכבי. לפיני גרשון מותר לדרוש מאוהד גרינוולד להיות אחראי לדברים שהוא כותב. מותר לו לכעוס על כתב שבוחר לא לרקוד לפי החליל שלו, גם אם זה התפקיד העיתונאי. מותר לו לעשות מניפולציות ולנהל מלחמה פסיכולוגית נגד הכתב - אף אחד מאיתנו לא אוהב שמישהו אחר אומר עלינו דברים לא טובים, בטח כשהם זוכים לביטוי פומבי. מותר לו לבוא בטענות, מותר לו לשתף בכך את שאר העיתונאים, כל עוד הדברים נשמרים במסגרת האחראית אותה הוא דורש מהכתב.

אבל כשפיני גרשון מבטיח להאכיל את הכתב חרא כל עוד הוא מאמן מכבי, הוא חורג מהמסגרת האחראית אותה הוא דורש. ראשית, בגלל השפה. מאמן קבוצת הספורט המכובדת בישראל לא מדבר בסגנון כזה, גם אם הוא תדמיתו עממית וישירה. שנית, מה חושב אוהד מסור על הכתב שהמאמן חושב שצריך להאכיל אותו חרא? האם יידע לשים את הגבול בין המלחמה הפסיכולוגית לבין המטרה עליה הצהיר המאמן, כאשר יפגוש באוהד גרינוולד בסיום אחד ממשחקיה של מכבי תל אביב? האם זה לא קצת מסוכן מדי? האם גרשון, שהתלונן לא אחת על האלימות המילולית והפיזית ביציעים בישראל, לא מבחין בסכנה שטמונה בדבריו?

לא מדובר בציטוט הכי חריף שיצא מפיו של פיני גרשון. ממש לא. אין זו הפעם הראשונה שמאמני מכבי תל אביב בכלל ומכבי תל אביב בפרט תוקפים עיתונאי שלא פועל לפי הסטנדרטים העיתונאיים של הקבוצה של המדינה. ממש לא. צריך לדעת לעשות זאת במסגרת המקובלת. גם מכבי, למרות שאינה אוהבת את אופן סיקורו של אוהד גרינוולד, צריכה להסביר לגרשון שיש דרכים אחרות להתבטא נגד עיתונאי. מאמן הקבוצה שמתיימרת לייצג את המדינה לא מבטיח להאכיל חרא אף אחד. גם לא את הקבוצה השנואה ביותר וגם לא את הכתב הכי סורר.

זו גם לא הפעם הראשונה שמאמן מכבי תל אביב מאיים על וואלה! ספורט ואוהד גרינוולד. כשפרסמנו שנבן ספאחיה מגיע כמה דקות לפני תחילת האימונים, חטפנו את אותה מקלחת צוננים במסיבת עיתונאים. גם כשהבאנו את טענותיו של שמעון כספי וציטוטיו של עודד קטש מהסרט שנעשה עליו, העליהום לא היה קל. עם הזמן האמת יצאה לאור. זה המקרה גם הפעם. אלא שאף אחד מאותם מאמנים קודמים לא ירד לרמה בה גרשון התבטא. אם חשבנו שגרשון השתנה, מתברר שהוא לא.

רק שאנחנו, פיני, לא עומדים להשתנות. נסקר את מכבי תל אביב בצורה לא מתחנפת גם בקדנציה שלך. תצליח, נפרגן. תיכשל, נבקר. לך אין השפעה על זה. אנו ממליצים לך להתרכז בשיפור הקבוצה שלך ולא במערך הדוברות העיתונאי שהיית רגיל אליו. כי כפי ששמת לב, פיני, המציאות השתנתה מאז הפעם האחרונה שהיית כאן, ולא רק על המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully