וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "צ'לסי משקפת את ההתנהלות העצובה של הכדורגל"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד התייחס לפיטורי סקולארי: "משחק לידיים שלנו". טבס לאחר הניצחון על פולהאם: "אנחנו משחקים טוב מארגנטינה"

מנצ'סטר יונייטד השלימה אתמול (רביעי) את המשחק החסר שלה מהמחזור השלישי כשגברה בקלות אופיינית 0:3 על פולהאם. המנג'ר, אלכס פרגוסון, מלך הלוחמה הפסיכולוגית החליט בסיום המשחק להעלות שוב את העניין בפרמיירליג. אחרי שסיים להתעלל ולערער את רפא בניטז, התפנה הסקוטי לנתח את המצב בצ'לסי.

"אני חייב לומר שאני המום מכך שצ'לסי נפרדה בשלב כל כך מוקדם ממאמן בעל הצלחה מוכחת כמו סקולארי. החיפזון שלהם משקף את ההתנהלות העצובה של הכדורגל. בעלים, חברי הנהלה, אוהדים ועיתונאים דורשים הצלחה מיידית ולא מגלים סבלנות", אמר פרגוסון.

"כשאני מסתכל על המצב בצ'לסי מנקודת המבט שלנו, אני חושב שהם שיחקו לידיים שלנו והמירוץ לאליפות יהיה בינינו לבין ליברפול. אמשיך גם לשים עין על אסטון וילה שנטלו את השרביט מארסנל".

גם ג'יימי קראגר מליברפול הסכים שנותרו רק שתי קבוצות במירוץ. "כרגע נראה שהמאבק לאליפות יוכרע בין מנצ'סטר יונייטד ובינינו. לגבור על צ'לסי וארסנל במירוץ זה הישג גדול כשלעצמו עבורנו, וכולם צריכים להיות גאים בכך. אני מקווה שנוכל ללכת צעד אחד קדימה ולזכות בתואר", אמר המגן הוותיק ל"טיימס".

היונייטד פתחה פער של חמש נקודות מליברפול ו-10 נקודות מצ'לסי. פרגוסון נזכר: "ב-1998 הובלנו ב-12 נקודות על ארסנל ואיבדנו את האליפות. אז סבלנו ממכת פציעות, אבל הסגל של העונה יכול להתמודד עם עם סיטואציה כזו".

לוואן דר סאר חסר עוד משחק אחד

באנגליה עסוקים בשבועות האחרונים במספרים. אדווין ואן דר סאר, השוער ההולנדי בן ה-38, רשם משחק 14 ברציפות בפרמיירליג ללא ספיגה. בתחילה נראה כי ואן דר סאר שבר את השיא האירופי של אבל רסינו, שעמד על 1,275 דקות ללא ספיגה, אך חיפושים בארכיונים העלו כי לשוער חסר עוד משחק אחד.

דני ורלינדן רשם ב-1990 1,390 דקות ללא ספיגה במדי קלאב ברוז'. ואן דר סאר רושם בינתיים 1,302 דקות עם רשת נקייה, כשחלוצי פולהאם דאגו לא להטריד את מנוחתו יתר על המידה. בשבת, תגיע בלקבורן לאולד טראפורד ותנסה למנוע מהשוער להיכנס להיסטוריה, לפחות עד שיימצא שיא חדש.

טבס מסתבך עם מסי ודייגו

קרלוס טבס הביע את רצונו להישאר ביונייטד, למרות שהמו"מ בין הצדדים עדיין נמשך. "אנחנו מדברים, אבל לא חתמתי", אמר קרליטו לתחנת רדיו בארגנטינה. "אני רוצה להישאר כאן עוד כמה שנים כי קשה מאוד לעזוב את אחד המועדונים הגדולים בעולם".

טבס מושאל ליונייטד עד לסיום העונה, ובקיץ הוא אמור לעבור לאולד טראפורד באופן רשמי. סכום ההעברה צפוי לעמוד על 32 מיליון ליש"ט, כאשר החלוץ בן ה-25 ירוויח 80 אלף ליש"ט לשבוע.

טבס ערך השוואה מעניינת בין קבוצתו לנבחרת ארגנטינה, שנמצאת בכושר מצוין, ואמר: "יונייטד משחקת טוב יותר מארגנטינה. יש לנו שחקנים מבריקים בבעיטות ממרחק, שיכולים בכל מצב להכריע את המשחק. ריאן גיגס הוא המנהיג השקט שלנו ולכריסטיאנו רונאלדו הגיע לזכות בכדור הזהב, למרות שליאו מסי הוא פנומן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully