וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - בית"ר: טוטו תמוז לא עבר בבקרת התקציבים

יצחק סולומון ואסף שקד

30.8.2008 / 17:00

בית"ר ירושלים לא העבירה את חוזהו בבקרת התקציבים והחלוץ ייעדר ממשחק פתיחת העונה. בואטנג, שסגר בקלן, יישאר עד ינואר. בסכנין חוששים מהקנטות על פרשת הבשמים

לא כך קיוותה הדאבליסטית לפתוח את העונה הנוכחית, ועכשיו עליה לצלוח משוכה לא קלה בדמותה של בני סכנין. בין שלל המכות שניחתות על בית"ר בזמן האחרון, היום נתקבלה בשורה מרה נוספת כשנודע כי טוטו תמוז ייעדר מהמשחק. חוזהו של החלוץ, שנמצא בכושר מצוין וכבש שלושער במשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה בשבוע שעבר, לא עבר בבקרת התקציבים עקב בעיה באחד הסעיפים. מבית"ר נמסר כי הם ינסו לטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

גם החלוץ האורוגוואי סבסטיאן אבראו לא עבר בבקרת התקציבים, והמריא לאורוגוואי כדי לשחק במדי נבחרתו במוקדמות מונדיאל 2010. בשורה אחת משמחת מבחינת בית"ר היא כי דרק בואטנג, קשרה הגנאי של הקבוצה שסגר בפ.צ. קלן, יישאר בקבוצה עד מועד ההעברות בינואר. בגלל לוח הזמנים הצפוף של חלון ההעברות הנוכחי שנסגר היום (31.8) החליטו בואטנג ובית"ר לחכות עם ההעברה, חרף העובדה שהקבוצה הישראלית תקבל פחות כסף עליו.

המאמן יצחק שום קיים את האימון המסכם לקראת המשחק, אך לא תרגל את ההרכב הראשון. לרשותו של שום יעמוד סגל כמעט מלא, כולל אבירם ברוכיאן ושמעון גרשון שחוזרים מפציעות ומשה אוחיון וברק יצחקי שעברו בבקרה. שמעון גרשון, שחזר להתאמן באופן מלא, יתחרה על מקום עם תומר בן יוסף, בואטנג יפתח לצד עידן טל, מיכאל זנדברג ואבירם ברוכיאן. בחוד מתלבט שום בין ברק יצחקי ועמית בן שושן.

הרכב משוער בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, שמעון גרשון (תומר בן יוסף), דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, עמית בן שושן.

דוד ללא שני המגנים שלו

בסכנין ערכו אמש (שבת) את ההכנות האחרונות לקראת משחק פתיחת העונה מול בית"ר ירושלים, שייערך הערב באיצטדיון קריית אליעזר. המאמן פרדי דוד ערך אימון טקטי בחום הכבד, בו תרגל את ההרכב הצפוי לעלות מול בית"ר.

פרדי דוד ייאלץ להסתדר ללא שני המגינים הפצועים שלו, בסאם גנאים ועלי עותמאן. את מקומם ימלאו איתן עזריה ומהראן אבו ריא. בהתקפה ישחק לצידו של אושרי גיטא החלוץ הסרבי, דרקו דרייניץ, שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע ביום חמישי.

הקפטן מאיר כהן: "תמיד יש התרגשות לפני פתיחת עונה, מה גם שהפעם מדובר בקבוצה הכי טובה בארץ, שזכתה בעונה שעברה בדאבל. ניתן להם את כל הכבוד בעולם, עד לשריקת הפתיחה, אבל במגרש עצמו כבר לא ניתן להם כבוד".

כהן אומר שהעובדה שהמשחק יתקיים בקריית אליעזר תיתן מקדמה לבית"ר. "כולם יודעים עד כמה אנחנו קבוצה ביתית וכמה דוחא חשוב לנו", אומר כהן, שמוסיף: "בדוחא היו מגיעים מקסימום 300 אוהדים של בית"ר. בקריית אליעזר יגיעו 5,000 אוהדי בית"ר, ויהיה להם רוב ביציעים". יחד עם זאת, כהן לא מרים ידיים: "נעלה, נילחם, ניתן את כל מה שאנחנו יכולים, כדי לעשות תוצאה טובה ולפתוח את העונה ברגל ימין".

בסכנין אמרו כי הם חוששים מתסריט לפיו אוהדי בית"ר יתחילו להקניט את השחקנים שלהם בפרשת הבשמים. בקבוצה מודאגים מכך שאוהדי בית"ר ינסו להוציא אח חאלד חלאילה מריכוז. חלאילה: "אם הם יתעסקו בדברים כאלה זה יחזור אליהם כמו בומרנג, כי הם רק ידליקו את האוהדים שלנו". חלק משחקני סכנין סיפרו כי כלל לא ידעו על המפגש אתמול, בין שני מחנות האוהדים. "הבעיה היא בין האוהדים ביציע ולא בין השחקנים", אומר אחד השחקנים בקבוצה.

הרכב משוער סכנין: מאיר כהן, איתן עזריה, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, יניב לוזון, מזואה אנסומבו, חאלד חלאילה, חמד גנאים, אושרי גיטא, דרקו דרייניץ.

עדכון ראשון 30/8 21:00
עדכון אחרון 31/8 17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully