וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלילה חתואל הודחה מהאולימפיאדה

11.8.2008 / 7:01

דלילה חתואל הודחה מתחרות הסייף אחרי הפסד לניקישינה הרוסיה, אבל סירבה לחפש תירוצים: "נתתי פה קרב כאילו אני בריאה"

דלילה חתואל הודחה היום (שני) מתחרות הסייף בשלב 32 האחרונות אחרי הפסד לויקטוריה ניקישינה הרוסיה. חתואל כבר גברה השנה על יריבתה, אך הפעם נכנעה 10:9 לחאחר הארכה.

סייפת הרומח הישראלית עלתה ליתרון 0:1, הרוסיה השוותה ל-1:1, אבל בשלב הזה חתואל חשה כאבים בברכה הפצועה והקרב הופסק למספר דקות כדי שהיא תזכה לטיפול. הישראלית התקשתה לנוע ולמרות שעלתה ל-1:2, ניקישינה ביצעה מהפך ועלתה ל-2:4 ול-4:6 בסיום השליש השני של הקרב.

למרות זאת, חתואל לא נשברה והצליחה להשוות ל-6:6 בצורה מרשימה ולאחר מכם להשלים מהפך יפה ולעלות ל-6:7. ניקישינה, שנהנית מיתרון גובה של 13 סנטימטרים על פני הישראלית, הצליחה להשוות שוב והקרב המשיך להיות צמוד כשפחות מדקה לסיומו, שוויון 8:8 ולאחר מכן 9:9 שניות לסיום. בשלב הזה הקרב הלך להארכה, אבל ניקישינה צברה את הנקודה שעשתה את ההבדל וחתואל סיימה את דרכה.

"אני מרגישה רע", אמרה חתואל אחרי ההפסד, "אפשר היה להתאושש ממה שקרה לי בתחילת הקרב, פשוט עשיתי תנועה לא נכונה. בארבע הדקות הבאות התגברתי. זה היה קרב שקול ומתוח אבל לא הצלחתי לנצל את היכולת שלי מסיבות של מתח. איבדתי ריכוז לרגע".

הסייפת הישראלית הוספיה והדגישה שהיא לא הפסידה בגלל הפציעה ממנה סבלה בתחילת הקרב: "הפציעה לא השפיעה עלי. המשך הקרב היה בסדר גמור, אבל הסוף לא היה טוב. נתתי פה קרב כאילו אני בריאה. ניצחתי את היריבה הזו כבר פעמיים ובאליפות אירופה האחרונה הגענו לאותו מצב, רק שאז אני הייתי זו שניצחה בטוש (נקודת זהב)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully