וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הלאומית מתלוננות כנגד שיתופו של פטי נימבה

אייל בן יעקב

16.5.2008 / 19:00

חלוץ פ"ת לא אמור היה להשתתף במשחק מול רעננה, אולם הדיון בעונשו נדחה, והמלאבסים זכו מההפקר. קיטלמן: "נבקש ניצחון טכני". צפו בתקציר

ברני ארדוב

תקציר המשחק בין הפועל רעננה להפועל פתח תקוה באדיבות ערוץ 5+ לייב

יואב כץ: "זה מריח מאוד לא טוב"

פטי נימבה אומנם כבש היום (שישי) שני שערים לזכות הפועל פתח תקוה, אולם הוא בכלל לא היה אמור לעלות לדשא של האיצטדיון העירוני ברעננה. החלוץ בכלל היה אמור לרצות עונש הרחקה שנקבע נגדו, אך בית הדין המשמעתי של ההתאחדות קיבל את בקשת קבוצתו של אלי מחפוד, וקבע את הדיון בנושא של נימבה רק לשבוע הבא. ההחלטה איפשרה את שיתופו של החלוץ, שכאמור, ניצח עבור המלאבסים את המשחק עם צמד שערים.

עכשיו מתחילים להישמע בקרב הקבוצות יריבותיה של הפועל פתח תקוה בצמרת הטבלה רינונים, הדורשים לקיים משחק חוזר בין הקבוצות, בו לא ישותף נימבה. אלון קיטלמן מנכ"ל הפועל רעננה: "אנחנו מתכוונים לבקש ניצחון טכני, אם יהיה משחק חוזר זה יהיה הרע במיעוטו. אין קשר לתוצאת המשחק ולעובדה שנימבה הצטיין, כבר מהבוקר התכוונו לערער על הנושא הזה".

"אני לא יודע אם אני אבקש משחק חוזר", אומר יואב כץ, בעלי הפועל חיפה." אבל מה שברור לי הוא שנעשו כאן דברים בצורה לא ספורטיבית. משחקים לא צריכים להיות מוכרעים בידי פוליטיקאים בחדרי חדרים. ייתכן מאוד כי הייתה כאן שערוריה וזה מריח מאוד לא טוב", מוסיף כץ.

יו"ר הפועל רמת גן, ירון קוריס, לא חושב שקבוצתו תצטרף לפרשייה הנוכחית. "להפועל פ"ת יש את אפי צפריר, אני לא מאמין שהוא עשה טעות ושיתף את נימבה באופן לא חוקי. אני חושב שהעירעור הזה הוא חסר שיניים, אבל אני חושב שמולנו הוא צריך לרצות את העונש. אנחנו לא נשתתף בזה כי אני לא מאמין שזה ריאלי".

נסגרו ההימורים על המשחק בין עכו להפועל ר"ג

המועצה להסדר ההימורים בספורט החליטה לסגור היום בצהריים (שישי) את האפשרות להמר על משחק הליגה הלאומית בין הפועל רמת גן להפועל עכו. הסיבה לסגירת המשחק איננה ברורה, אך גורמים בלתי רשמיים מספרים כי כמות גדולה במיוחד של הימורים נשלחו דווקא על הפועל עכו, ולכן החליטה המועצה שלא לאפשר הימורים על המשחק.

כידוע, המשחק היה בעל ערך רב עבור שתי הקבוצות. עכו היתה זקוקה לניצחון על מנת לשמור על סיכוייה להשאר בליגה, בעוד שהאורדונים היו חייבים ניצחון בכדי לשמור על סיכויי ההעפלה שלהם לליגת העל. בסיום ניצחה הפועל רמת גן 1:2 את העכואים.

יו"ר הפועל עכו, ציון ויצמן הגיב לידיעה: "לא יודע מה זה ווינר, לא שמתי טוטו כבר 10 שנים" גם בהפועל רמת גן לא התרגשו מסגירת ההימור. "כל מי שהימר על הפועל עכו שם את כספו על קרן הצבי", אמר ירון קוריס יו"ר הקבוצה. "כל עוד אני הבעלים של הפועל ר"ג לעולם לא נמכור משחק או נשחק בצורה לא ספורטיבית". ממועצת ההימורים נמסר כי: "המשחק נסגר בשל שיקולים של המועצה שלא יפורטו כעת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully